חיפוש

למה חשוב לבחור בהגברה איכותית לאירוע שלך?

צליל צורם, לצעוק כדי להישמע, בעיות שמיעה וציוד מיושן – אלה רק חלק מהחסרונות בציוד הגברה בינוני.

ציוד מיושן ולא איכותי יכול, במילים פשוטות, להרוס את האירוע לאורחים, שזה באופן ישיר הורס את האירוע שלך.

לא סתם אומרים לזוגות צעירים לפני חתונתם "אל תתפשרו על הדיג'יי"! כי אם מגיע בחור עם ציוד הגברה בינוני, הלך עליכם ועל השמיעה של האורחים שלכם.

הנה הסיבות והמניעים שלנו לבחירת ציוד הגברה איכותי לאירועים.

 

איכות על כמות

יכול לבוא אליכם דיג'יי עם 10 רמקולים, מיקסר, פלטה ולהראות בחור משכמו ומעלה אבל ברגע האמת – לרמקולים יש רעשי רקע, המיקסר לא מאזן את הצלילים כמו שצריך וככל שהווליום עולה – כך גם הרעשים הצורמים. מצד שני, 4 רמקולים איכותיים, מיקסר מקצועי, פלטת דיג'יי ומערכת המסונכרנת לתאורה שווים הרבה  יותר מ- 10 רמקולים, כי הצליל איכותי והמיקסר מצליח להתמודד עם עיבוד הסאונד.

 

מה עם האורחים

בסופו של דבר, אירוע חתונה\בר מצווה\מסיבה הם מעבר לאנשים החוגגים. הם מיועדים בעיקר להנאתם ונוחיותם של האורחים. נכון, אי אפשר לדעת איזה מטען כל אדם מביא אתו, אך נקודת המוצא היא שלפחות 1 מתוך חמישה סובל מבעיית שמיעה. אולי זה מהשירות הצבאי שלו, רעשים בעבודה או שגרת היום יום. ציוד הגברה בינוני יכול ממש להרוס לאורח עם בעיות שמיעה את האירוע, ולשלוח אותו לדרכו חזרה הביתה. רמקולים איכותיים ותקינים, מיקסר תקין וספק כוח מתאים יתנו לאורחים את הסאונד האיכותי שמגיע להם, ולכם!

 

דיבור רהוט

לא רק בחגיגות ומסיבות צריך מערכות הגברה. אירועי הדברות, מצגות עובדים, כנסים, וכך אירוע שאפשר להעלות בדעתכם בעצם – צריך חברת הגברה איכותית שתספק לו את מיטב הציוד. מערכת הגברה טובה תאפשר לנו לדבר מול קהל ללא הפרעות ותקלות. כל פעם שנרד לפרטים בהיבט הטכני ונוודא את הציוד, נסייע לעצמנו (!) למקד בנו את קשב הקהל.

 

מה עם הופעות

בהיבט הרחב של הדבר, הופעה מוזיקלית של אמנים תקום ותיפול על איכות ההגברה. זה כבר מעבר לאיכות הרמקולים, מאזן הצלילים טרם התחילה ההופעה או בדיקות הסאונד. הגברה לא איכותית מזמנת אליה קצרים ובעיות חשמליות. זו יכולה להיות החריגה הקטנה ביותר באחת המנורות נשרפת או מפסיקה לעבוד וזה יכול להיגמר בנפילת החשמל בבלוק שלם בסביבת ההופעה.

 

אז למה בעצם?

מערכת הגברה איכותית היא ליבה הפועם של כל מיצג קולי. החל ממיקוד הקהל, עד לאיכות הסאונד לסובבים אותנו, תרומה לקשב ומניעת קצרים – כל אלו יעלו את איכות האירוע המתוכנן שלכם. הדרך הטובה ביותר לוודא את האיכות היא להגיע לאירוע בו חברת ההגברה שלכם מפעילה את הציוד שלה. אין חכם כבעל ניסיון, במיוחד כשמדובר באחד מחמשת החושים שלנו.

 

בוקסות

באותו נושא