חיפוש

למה חשוב לנהל מערכת CRM איכותית בעסק

אם פעם היינו יכולים להגיע למכולת השכונתית, לומר שלום למוכר ולקנות לחם וחלב בהקפה – הרי שהיום המצב מעט שונה. עוד ועוד עסקים עוברים לדיגיטל, והליך המכירה אמנם נעשה נגיש יותר עבור משתמשי הקצה (הלקוחות) – אך הוא גם נעשה מורכב יותר עבור בעלי העסקים. היום תחום השיווק הדיגיטלי, שימור הלקוחות וניהול ושינוע של המלאי – כולם מתערבבים אחד בשני.

בעולם דיגיטלי, מהיר ומורכב – אתם חייבים שיהיה לכם כלי שיעזור לכם בתוך כל ה"ג'גלינג" הזה. בדיוק בשביל זה פותחו מערכות ה-CRM. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא מה זה מערכת CRM, מי צריך אותה ואיך לבחור. ננסה גם להסביר למה חשוב לנהל מערכת CRM איכותית בעסק. שנתחיל?

 

מה זה מערכת CRM

מערכת CRM (Customer Relationship Management) היא מערכת המאפשרת לכם לנהל את כל המידע על הלקוחות של העסק שלכם במקום אחד. מערכת CRM עוזרת לכם לוודא שהלקוחות שלכם מרוצים, לעקוב אחרי תהליך המכירה של המוצרים שלכם ולקדם אותם בתהליך המכירה שלכם.

שימוש משמעותי חשוב נוסף שיש למערכות CRM הוא יצירת קשרים בין כל חברי הצוות בעסק שלכם. כך למשל, אשת המכירות תוכל לומר ללקוח איפה נמצאת החבילה שלו במערך השילוח. מערכות CRM מקנות לעסק תובנות שימושיות לגבי המכירות שלהם, קשרי הלקוחות שלהם והתקדמות בפרויקטים שונים בעסק כמו מבצעי מכירה או גיוס לקוחות.

 

איך לבחור מערכת CRM לעסק שלכם

בשל העובדה שמדובר במוצר מאוד שימושי ומאוד מבוקש, ישנו מבחר גדול כיום בשוק מערכות ה-CRM. אנחנו נוטים להמליץ על המערכות של פייפדרייב (Pipedrive). כדי לבחור את מערכת ה- CRM הנכונה לעסק שלכם, אתם מחפשים תוכנה שתהיה אינטואיטיבית, מקיפה וגמישה. פייפרדרייב היא בדיוק תוכנה כזו.

שימוש בפייפרדרייב מאפשר מעבר חלק וברור של מידע רב בין כל הגורמים הרלוונטיים בעסק. בנוסף, פייפרדרייב מציעה שירות תמיכה בטלפון במייל ובצ'אט לא רק לכם – אלא גם ללקוחות שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שאם משהו משתבש לכל אחד מהגורמים בעסק – מהבעלים, דרך המחסנאים ועד הלקוחות – לכולם יש דרך למצוא פתרון בקלות ובמהירות.

 

למה חשוב להחזיק מערכת CRM איכותית עבור העסק שלכם

חשוב להחזיק מערכת CRM איכותית בעסק שלכם משתי סיבות עיקריות. קודם כל, מערכת CRM איכותית תוריד מהעומס שמוטל על המנהלים שלכם. שיתוף המידע בין המחלקות השונות יאפשר להם לעבוד ביעילות רבה יותר. סיבה נוספת לכך שחשוב להחזיק מערכת CRM איכותית היא שזהו הסטנדרט כיום. כדי לעמוד בתחרות, אתם חייבים להיות שווים בתנאי למתחרים שלכם.

 

סיכום

לסיכום, חשוב מאוד להחזיק מערכת CRM איכותית בעסק שלכם. מערכת CRM תגדיל הן את הפיריון של העסק ותייעל את הליך המכירות. אנחנו ממליצים להשתמש במערכת ה-CRM פייפרדרייב. מדובר בתוכנה נוחה, ברורה ונגישה. בעלי עסקים מכל העולם בוחרים בה – ולא סתם.

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »