חיפוש

למה חשוב לעשות קורס פסיכומטרי מומלץ?

בין אם אתם רוצים לעשות פסיכומטרי במקביל ללימודי התיכון ובין אם אתם רוצים לעשות את הקורס לאחר השירות הצבאי, חשוב שתבחרו בקורס מומלץ.

יש היום בשוק המון חברות המציעות קורסי פסיכומטרי, כדאי שתוודאו שבחרתם במומלצת ביותר.

 

ניסיון

יש המון חברות עם ניסיון רב בהעברת קורס לפסיכומטרי. וודאו שאתם בוחרים חברה עם ניסיון ארוך בהעברת הקורס אך עם זאת אחת כזאת שמתקדמת עם השנים וממשיכה להשתפר בשיטות העברת הקורסים שלה.

 

גודל הכיתה

ישנן חברות שמומלצות מסיבות כאלה ואחרות, וודאו שהחברה המומלצת לכם מציעה גם גודל כיתה קטן. ככל שכמות התלמידים קטנה יותר, כך יכולת ההספק, הריכוז וההצלחה גבוהים יותר.

 

מחיר

מחיר קורס פסיכומטרי יכול להתחיל מכ – 5,000 ועד כמעט 10,000 שקלים. קורס יקר במיוחד אין משמעותו הקורס הטוב ביותר, כפי שקורס זול לא אומר שהקורס גרוע. חשוב לבחון את מחיר הקורס בהתאם למה שמציעה החברה, וכמובן לשמוע מחברים ואנשים שחוו את הקורס בעצמם כדי לדעת האם שווה להשקיע במחיר כזה או אחר בחברה מסוימת. חברה מומלצת תדע גם לבוא לקראת הלקוח ולהתגמש במחיר במקרה הצורך.

 

חומרי לימוד

חברה מומלצת של קורס פסיכומטרי תציע חומרי לימוד עדכניים. לא יעזור לכם לתרגל עד אין קץ אם בסוף סגנון הבחינה האמיתית שונה לחלוטין. בנוסף, חשוב שהעברת החומר תהיה ויזואלית כדי שתקל על הלמידה ושהקורס יציע מגוון שיטות לימוד – פרונטליות, עצמאיות, אינטרנטיות וממוחשבות (גם ללא שימוש באינטרנט).

 

בדיקה בשטח

חשוב שהחברה המומלצת לכם, תציע גם בדיקה בשטח. מה זה אומר? החברה תאפשר לכם לראות מה הם חומרי הלימוד, להגיע לכיתה כדי לראות את כמות התלמידים ולשוחח לרגע עם המדריך. אל תסתמכו על כל מילה שאומר הנציג בטלפון, יהיה חבל אם יובטח לכם למשל כיתה של עשרה תלמידים וכשתגיעו לקורס תגלו כיתה של עשרים תלמידים או יותר. בבדיקה בשטח, תוכלו לראות כיצד מתנהלת כיתה בפועל, כמה תלמידים בכיתה ואיך המדריך מציג את החומר.

 

לסיכום

כאשר אתם מחליטים ללכת בדרך האקדמית ובוחרים לגשת לבחינה הפסיכומטרית כדאי שתבחרו בחברה מומלצת המעבירה את הקורס. לחברה כזו יהיה ניסיון ארוך בהעברת קורסים והיא גם תתקדם עם התקופה ותשפר את השיטות שלה. גודל הכיתה יהיה קטן יחסית במטרה לשפר את איכות הלימוד ויכולת הצלחת התלמידים. מחיר הקורס יכול להתחיל מכ – 5,000 שקלים ולהגיע עד כמעט 10,000. חומרי הלימוד המוצעים יהיו מעודכנים, שיטות הלימוד מגוונות כדי לאפשר את הלמידה הרחבה והמוצלחת ביותר. חברה מומלצת טובה תציע לעיתים גם בדיקה בשטח בה התלמיד הפוטנציאלי יוכל להגיע למקום הלימוד של הקורס, לראות בעיניו את כמות התלמידים בכיתה, את המדריך המלמד, את מהלך השיעור ואף יוכל לשוחח לרגע עם המדריך ולא להסתמך על דברי נציג הטלפון שלא פגש מעולם.

 

באותו נושא
תואר ראשון בקולנוע
למה כדאי ללמוד קולנוע?

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית בכל הנוגע להתעניינות בלימודי קולנוע. גולשים רבים מבקשים לקבל המלצות למכללות שבהם ניתן ללמוד את התחום, בעוד אחרים מבקשים

קרא עוד »
ללמוד קורס Python
איפה מומלץ ללמוד קורס פייתון?

שפת התכנות פייתון היא אחת משפות התכנות המבוקשות ביותר בתעשייה. למעשה, בימינו החלו ניצנים של תכנית לימודים, המכשירה לפייתון כבר מגילים צעירים ביותר לרבות בתי

קרא עוד »
תלמידה
מכללה ללימודי ביטוח

אחת מהנקודות הכי חשובות שיש לנו בחיים זו הנקודה שבה אנחנו בוחרים מקצוע לחיים. זו בחירה שמשפיעה על המשך החיים שלנו ברבדים שונים: איזה אנשים

קרא עוד »
תכנות ראשית
5 משרות סטודנט מעניינות

מי אמר שסטודנטים לא יכולים לעבוד בעבודות מעניינות? אפילו מומלץ! בדרך שמדובר בעולמות ההייטק. אם הינכם יושבים על ספסלי לימודי ההנדסה השונים ומחכים לסיומם על

קרא עוד »