חיפוש

למה חשוב מתקן לנייר טואלט בבית עסק כמו מלון או אכסנייה

שנת 2020 הביאה אתה את הקורונה שגרמה לכולנו להבין את החשיבות שבשמירה על היגיינה. בבית ובמקומות ציבוריים. העובדה הזו היא רק סיבה אחת שתגרום לכם להבין את החשיבות של מתקן לנייר טואלט בבתי עסק שונים שבהם מתארחים אנשים. בשורות הבאות יוצגו בפניכם סיבות נוספות וחשובות לא פחות שיגרמו לכם להבין שהעסק שלכם צריך מתקן שכזה.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שביקרנו בכמה בתי עסק שונים שמארחים אנשים ברמה גבוהה (כך הם טוענים לפחות) שבחרו לחסוך מסיבה לא ברורה בשימוש במתקן לנייר טואלט. אם להיות ממוקדים, נציין בפניכם כי הם בחרו להניח את נייר הטואלט החתוך בתוך קופסא מעוצבת שלא יועדה למטרה זו. מדובר בעניין שגורם לכל מקום אירוח שכזה להיראות כמו שירותים של שוק בעיר מרכזית. הדבר גרם לנו להבין שאנחנו צריכים לכתוב על כך מדריך מקיף שיעלה את המודעות בנושא ויבהיר לכל העוסקים בדבר למה חשוב להתקין מתקן לנייר טואלט בבית עסק כמו מלון או אכסנייה.

 

למה חשוב מתקן לנייר טואלט בבית עסק כמו מלון או אכסנייה – סיבה מספר 1

 הסיבה ה – 1 שצריכה לגרום לכל בעל עסק להתקין מתקן לנייר טואלט של חברה איכותית כמו פרופר שיווק נוגעת קודם כל להיגיינה. שכן, התקנה של מתקן לנייר טואלט בשירותים ובמקומות שבהם יש מקום לנטילת ושטיפת ידיים מאפשר לאורחים לשמור על היגיינה. מצב כפי שתואר בפסקה הקודמת לעומת זאת, לא מאפשר לשמור על היגיינה ועלול להוביל להעברה של חיידקים מאדם אחד לאחר.

 

למה חשוב מתקן לנייר טואלט בבית עסק כמו מלון או אכסנייה – סיבה מספר 2

חשוב מאוד להתקין מכונה שתכלול נייר ניגוב ידיים בתוכה לא רק בגלל היגיינה, אלא גם בגלל העיצוב. מקומות כמו בתי מלון ואכסניות צריכים לשמור על קו עיצוב זהה וברמה גבוהה. שימוש במתקנים של מותג איכותי כמו TORK מאפשר לעצב את חדרי השירותים באבזור הטוב ביותר ובעיצוב מתקדם.

 

למה חשוב מתקן לנייר טואלט בבית עסק כמו מלון או אכסנייה – סיבה מספר 3

חשוב להתקין מתקן לנייר טואלט בבתי עסק בדיוק מאותה הסיבה שחשוב להתקין מתקן לסבון ומתקן לנייר ידיים. שכן, אלו דברים בסיסיים שצריכים להיות קיימים בכל חדר שירותים שצפוי להכיל מספר רב של עוברים ושבים. אמנם אין חוק בנוגע להתקנה של מתקנים מסוג זה במקומות אלו, אך יש קו מנחה שגורם לכולם להבין שמדובר בעניין שהוא חובה ליישום.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להבין מדוע זה חשוב להתקין מתקן לנייר טואלט בבית עסק כמו מלון או אכסנייה. כעת, כשידועות לכם כל הסיבות לכך, נותר לגם רק לבחור את המתקן האיכותי ביותר לעסק שלכם ולהתקין אותו. שיהיה בהצלחה.

גלילים

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »