חיפוש

למה חשוב שחברות מוצר יעשו הדמיה לפני הפיתוח?

אם אתם בדרך לפיתוח מוצר יש כמה דברים שכדאי שתעשו עוד לפני ההתחלה של הפיתוח עצמו. אחד מהם הוא ליצור הדמיה תלת ממדית של המוצר וזאת כדי להבין מה בדיוק המוצר שלכם הולך לעשות ואיך הוא הולך להיראות עוד לפני שיש לכם דגם אחד שלו אצלכם ביד. כאן נעזור לכם להבין למה ההדמיה הזו כל כך חשובה לטובת פיתוח המוצר שלכם. 

 

הדמיה תלת ממדית

הדמית תלת מימד של מוצר היא פשוט יצירה וירטואלית שמדמה את המוצר באופן תלת ממדית. גם אם המוצר שלכם לא מוכן ואפילו אם אתם נמצאים רק בשלב התכנון הראשוני שלו, הדמיות תלת מימד, סטודיו 3D2 יכולות לעזור לכם להציג את המוצר באופן שיהיה ברור לכל מי שרואה אותו. החברה תיקח את התוכניות הראשוניות של המוצר ויחד אתכם תייצר הדמיה תלת ממדית שלו.

הדמיה תלת ממדית

שיח טוב יותר מול גורמי המקצוע

פיתוח של מוצר מערב עבודה של מספר מומחים, לעיתים מתחומים שונים לגמרי. אחד האתגרים הכי גדולים הוא ליצור שפה משותפת בין כל אותם מומחים, דבר שקריטי כמובן להצלחה של המוצר. כל עוד אין לכם הדמיה של המוצר, אתם תהיו תלויים לחלוטין ביכולת של אנשי המקצוע להסביר את עצמם אחד לשני.

ברגע שתהיה לכם הדמיה השיח הופך להיות הרבה יותר פשוט כיון שאת ההדמיה הרבה יותר קל להבין. ההדמיה בנויה בצורה כזו שגם מי שלא מגיע מהתחום שבו המוצר עסוק מסוגל להבין אותה, או לפחות לקבל רושם ראשוני על המוצר. באופן הזה כל אנשי המקצוע יוכלו להבין טוב יותר זה את זה.

 

זיהוי מוקדם של בעיות

אחת הסכנות הכי גדולות בפיתוח מוצר היא זיהוי תקלה בשלב מאוחר. בכל שלב של הפיתוח אנחנו מניחים שכל השלבים עד עכשיו בוצעו בצורה טובה, וברגע שאנחנו מגלים תקלה בשלב מתקדם זה עלול להחזיר אותנו מספר שלבים אחורה. ברגע שיש לכם הדמיה תלת ממדית היכולת שלכם לזהות תקלות היא טובה יותר.

כך תוכלו להבין מה בדיוק הבעיות או הדברים שדורשים שיפור במוצר עוד לפני ששלב הפיתוח החל, בלי שהם יגרמו לכם לעיכוב בתהליך. בנוסף, אם חשבתם שהמוצר שלכם יהיה מוצר מסוים וההדמיה יצאה באופן ששונה מזה שחשבתם זה בדיוק הזמן לבצע את השינויים כדי לקבל בסופו של הפיתוח את המוצר שאותו אתם באמת רוצים לפתח.

 

לסיכום

אם אתם מפתחים מוצר, אחד הדברים החשובים ביותר הוא ליצור לו הדמיה תלת ממדי בשלב כמה שיותר מוקדם של הפיתוח. הדמיה כזו תעזור לכם ליצור שפה משותפת בין גורמי המקצוע שמעורבים בפיתוח של המוצר, תסייע לכם לזהות תקלות עוד לפני הפיתוח עצמו וכמובן תיתן לכם את האפשרות להציג את המוצר למשקיעים וחברות כך שהם יראו בדיוק מה המוצר שאתם מפתחים.

חברות מוצר לדמות לפני הפיתוח

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »