חיפוש

למה כדאי לענוד עגילי טראגוס?

טראגוס הוא אחד העגילים שהכי באופנה בשנים האחרונות.

זאת משום שניתן לבחור את צורת הגעיל וכך לבחור אם ברצונך לשים עגיל עדין, או מאסיבי.

בנוסף, הן בנות והן בנים עונדים טראגוס, כך שוא באמת מותאם לכולם.

כדי להבין הכל על עגילי הטראגוס, נציג לכם סקירה מקיפה בנושא.

 

מה זה עגיל טראגוס?

טראגוס הוא סוג של עגיל שממוקם בצד האוזן שקרוב לחיבור עם הפנים. המיקום של הטראגוס הוא שונה ולכן עשייתו שונה במעט מעשיית עגילים רגילים. עם זאת בשל הפופולאריות הרבה שהוא צבר, מכוני עגילים רבים למדו לעשות טראגוס, כך שלא תהיה לכם בעיה למצוא מכון שיעשה לכם את העגיל.

רמת הכאב של עשיית עגיל טראגוס מעט נמוכה יותר מהרמה של עגיל רגיל. עם זאת זכרו שכאב הינו סובייקטיבי ומשתנה בין בני אדם, כך שאם אתם רגישים לכאב זה עדיין יכאב לכן.

 

למה כדאי לעשות עגיל טראגוס?

  1. זמן החלמה קצר – בעוד שבסוגי עגילים שונים זמן ההחלמה בדרך כלל הוא חצי שנה, בטראגוס זמן ההחלמה הוא בין חודש לשלושה חודשים. כך שכבר אחרי תקופת זמן קצרה זו תוכלו להפסיק להתעסק בבריאות האוזן שלכם ולהמשיך את החיים כרגיל.

כמובן שזמן ההחלמה תלוי במקצועיות המקום בו עשיתם את הטראגוס ולכן כדאי לבחור במקום שיעשה לכם את החור לעגיל הטראגוס במקצועיות ובצורה מיומנת.

זכרו שככל שזמן ההחלמה קצר יותר כך תוכלו להחליף מהר יותר לעגיל שאינו רפואי. שוק עגילי הטראגוס מגוון מאד, ותוכלו לקנות עגיל מושלם שיתאים לטעם שלכם במקום הטראגוס הרפואי שאתם לא בהכרח אוהבים את הנראות שלו. לא תוכלו להחליף מהעגיל הרפואי, עד שהמקום לא יוחלם בצורה מלאה.

  1. אסטתיקה – הטראגוס נמצא במקום אסתטי במיוחד, כך שלעשות אותו וסחף לכם מאד ללוק. בנוסף, אנשים עם עגילים רבים על התנוך, יימצאו את הטראגוס מוסיף מאד, זאת משום שהוא יוצר את הגיוון האידיאלי בחלוקת העגילים באוזן.
  2. כאב – כפי שכבר אמרנו, עשיית עגיל טראגוס פחות כואבת מאחרים, כך שאם אתם חוששים לעשות עגיל רגיל, עשיית טראגוס היא הפתרון המשולם לבעיה.

 

האם כולם יכולים לעשות טראגוס?

שימו לב שהמיקום של הטראגוס הוא במקום ספציפי באוזן. כך שאנשים שנולדו עם מקום קטן מדי, לא יוכלו לעשות טראגוס. אם אתם לא בטוחים אם הגודל קטן מדי, התייעצו עם מקום שעושה עגילי טראגוס, והם ידעו לספק לכם את המענה בנושא.

 

כיצד מטפלים בטראגוס?

את הטראגוס יש לשטוף במי מלח. לפני השטיפה במי מלח, שיטפו את ידיכם טוב, כדי שלא תעבירו חיידקים אל המקום שכרגע נמצא במצב רגיש. חשוב לטפל במקום כמו שצריך, כדי שלא ייווצרו לכם זיהום במקום של הטראגוס.

 

דוגמנית

באותו נושא
תכשיט יוקרתי
כמה עולה צמיד טניס

אחד התכשיטים היותר מעניינים, מיוחדים ושובים את העין כבר ממבט ראשון הינו התכשיט שזכה לכינוי צמיד טניס. מדובר בצמיד מחומר יקר, בדרך כלל זהב או

קרא עוד »