חיפוש

למה כולם רוצים בית חכם – הכירו את החיסכון שזה נותן

בית חכם ,הוא אחד הטרנדים הגדולים של המאה ה – 21 שכבר חולש על מיליארדי בתים בכל העולם ונחשב למוצר מבוקש, אהוד ונוח ביותר.

העניין הרב בבית החכם, נובע מהיוקרה, הנוחות והשליטה הרבה שהוא מאפשר עבורנו, שכן מעניק לנו את השליטה המלאה על מוצרי החשמל בבית וספקי החשמל מרחוק וללא צורך ללחוץ על כפתור המכשיר עצמו.

כדי להבין יותר על הטרנד, לפניכם הכל על למה כולם רוצים בית חכם – הכירו את החיסכון שזה נותן.

 

מה הוא בית חכם?

בית חכם הוא אחד הטרנדים החזקים כיום בכל הנוגע לטכנולוגיה ביתית ולשליטה מרחוק על הפעלה וכיבוי חשמל. הבית החכם מותקן בביתכם ומאפשר לכם בעזרת כמה לחיצות בלבד בטלפון או במכשיר המולטימדיה, להדליק ולהפעיל מוצרים חשמליים ואורות, ולשלוט בחשמל דרך הרשת הקווית או האלחוטית מהמכשיר שלכם. כך ניתן לשלוט בחשמל גם כאשר אתם מחוץ לבית, ולא נמצאים בתוכו או ליד המכשיר שהייתם רוצים להדליק – מהפכה בנוחות, ומהפכה בשימוש בחשמל כפי שהכרנו אותו.

 

מה כוללת התקנה של בית חכם?

התקנה של בית חכם אינה כה פשוטה והיא כוללת כמה שלבים, ראשית יש לבחור האם תרצו בית חכם שמבוסס על רשת אלחוטית או קווית – שכן קודם כל יש להתקין את התשתיות האלה, כאשר התקנה של רשת קווית תהיה היקרה והמסובכת יותר. לאחר מכן, יש צורך להתקין את המערכות ולחבר מפסקים, וכך לאט רוקם הבית עור וגידים ועל ידי טיפול של חשמלאי או החנות ממנה רכשתם את מערכת הבית החכם, הוא כבר יכול לעמוד ולפעול תוך כמה שבועות.

 

כמה עולה בית חכם?

התקנת מערכת של בית חכם, תעלה בין כמה אלפי שקלים לבין עשרות אלפי שקלים ואף מאה אלף שקלים, בהתאם לכמות העבודה שאנחנו מבצעים בעצמו מול כמות העבודה של החשמלאי ששכרנו, וכן בעיקר תשתנה עקב החברה והיוקרה של המערכת שנקנתה, וכמות החשמל שזו אחראית עליה – לדוגמא הוספה של מצלמה, אזעקה, דלת חשמלית, אל מסך השליטה הביתית תעלה יותר כמובן. כך שבנוגע למחיר ולהוצאות של הבית החכם, אתם יכולים לבחור כרצונכם כמה להשקיע, והתקנה עצמית לדוגמא תוכל לחסוך משמעותית.

 

כיצד בית חכם חוסך לנו כסף?

למעשה, בית חכם יכול לחסוך לנו בטווח הארוך אלפי שקלים, בזכות הקלות והנוחות בה אנחנו יכולים להתנהל עם צריכת החשמל של הבית שלנו ולצמצם אותה משמעותית. הבית החכם, בעצם מאפשר גישה להפעלה וכיבוי של מוצרי חשמל מרחוק. כלומר מתוך הטלפון שלכם או מסך מולטימדיה, אתם יכולים לצפות בכל החשמל שדולק כרגע בבית – ולכבות חלק ממנו שעובד באופן מיותר. כך אפשר לצמצם את הצריכה משמעותית ולא לבזבז חשמל כמו בעבר. זה גם טוב לסביבה, וגם מעולה לכיס שלנו, וחוסך הרבה בטווח הארוך והקצר יחדיו.

שירות חכם

 

באותו נושא
ביטול מזונות
האם ניתן לבטל מזונות?

עסק הגירושין הוא נושא רגיש ולא נעים, איתו מגיע גם נושא המזונות שעלול להוביל לקונפליקטים, לסכסוך ולחוסר נוחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על דמי

קרא עוד »