חיפוש

למה לעשות פוליש לרצפה – מה היתרונות לכך

 גם אם אתם מקפידים על ניקוי שוטף של הבית, לא יזיק לכם לעשות מדי פעם פוליש ברצפה. למה ומה היתרונות לכך – על כך במאמר הבא.

 

מה היתרונות של הפוליש?

פוליש לרצפה הוא דרך זולה לליטוש והברקת הרצפה בבית. החומרים הפולימרים השונים מסייעים להחזרת הזוהר והברק כמו שיש בבתי חולים, בתי מלון או אולמות ספורט. באמצעות הפוליש חוסכים עלויות הקשורות להחלפת הרצפה בבית כאשר היא שחוקה ומונעים שיפוץ שיגרום לבלגן בבית. לחילופין, אם מתבצע שיפוץ בבית בסיומו ניתן לנקות את שאריות האבק והצבע ולעשות פוליש לרצפה כדי שהבית ייראה ממש נקי. בדומה לכך, במעבר לדירה חדשה פוליש יהיה יעיל כאשר הדירה לא מאוכלסת ואין בה עדיין ריהוט. מכונת הפוליש תוכל לעבוד ללא מחסומים בדרך והרצפה תבריק לכבוד הבית החדש. גם במקרים של צפות מים בבית או שריטות מריהוט כבד, הפוליש יהיה יתרון משמעותי לחידוש הרצפה וניקיונו הכללי של הבית. כך תתמודדו עם הבלאי ותגיעו לתוצאות אופטימליות מבחינת נראות הרצפה.

 

פוליש קריסטל איכותי לרצפה

על מנת שפוליש יהיה ברמה גבוהה ואפקטיבי יש צורך להתאים את החומרים לסוגי הרצפות השונים. פוליש שמתאים לרוב הבתים בהם יש ריצוף קרמיקה הוא הקריסטל. זהו חומר עמיד שמונע החלקה לעומת פוליש וקס ודוחה ספיגה של כתמים ושריטות. אומנם הוא יקר יותר מסוגי פוליש אחרים אך הוא מחזיק לטווח ארוך ואיכותי יותר. בעזרת הפוליש משייפים ומקרצפים את השכבה העליונה של הרצפה. למכשיר הפוליש מחובר צמר מגנזיום שמטמיע את הפוליש היטב ברצפה ומסייע לטיפול נקודתי בכל פינה ופינה ברצפה באופן אחיד. לאחר הפוליש ניתן לשטוף את הרצפה בצורה רגילה וליהנות מהברק לתקופה ארוכה של כ-6 שנים.

 

פוליש וקס זול ומהיר

פוליש וקס פופולרי מאוד על ריצוף טרצו או פרקט. מדובר על חומר שעווה זול אך עם זאת הוא אינו מונע החלקה ולכן אינו מומלץ בבתים עם ילדים או קשישים. גם גרירת רהיטים כבדים לאחר פוליש וקס אינו מומלץ ולכן לא מורחים אותו על ריצוף שיש או קרמיקה. למרות זאת, על פרקט הברק ינצוץ ויהיה ניתן לחדש אותו מדי שנה כדי לקבל תוצאות שימנעו את שחיקת העץ.

 

פוליש אקרילי מבודד חשמל

בפוליש האקרילי משתמשים במפעלים ובבתי עסק דינאמיים עם ריבוי ארונות חשמל מאחר וזהו חומר המבודד הולכה חשמלית ונחשב לבטיחותי במקומות כאלו. החומר האקרילי עמיד וחזק, מונע שריטות ומגן על הרצפה מנזקים של חומרים כימיים. לכן, הוא מתאים יותר לריצוף של בטון, שיש או אבן טבעית אך לא לגרניט פורצלן וקרמיקה. מפעלים תעשייתיים הגוררים ציוד כבד לא יפגעו ברצפה לאחר פוליש מסוג זה ויוכלו להמשיך ולנקות אותה בחומרי חיטוי חזקים וליהנות מרצפה מבריקה.

רצפה משובצת

 

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »