חיפוש

למה לצפות כשמצפים – 5 טיפים להכנה ללידה

הציפיות ללידה מורכבות משמחה, התרגשות, אך גם מחששות ופחדים. אין ספק כי את עומדת בפניי אחד הרגעים המרגשים בחייך, אם לא המרגש שבהם. ולרגע מרגש שכזה – חייבים להתכונן כראוי. ריכזתי עבורך את חמשת הטיפים המנצחים בעיניי להכנה ללידה, וגם בונוס קטן לרגעים שאחריה.

 

טיפ מספר 1 – חלומות לחוד, מציאות לחוד

ירידת מים פתאומית, טיסה מהירה באוטו לבית החולים, חדר לידה. את יושבת ברגליים פשוקות על המיטה, לוחצת קצת ו…הופס! מגופך מגיח תינוק מושלם ונקי. ובכן, זהו בהחלט התסריט המוכר של רוב הלידות – אבל רק בהוליווד…

במציאות, ללידה יכולים להיות אין ספור תרחישים אפשריים. הטיפ הראשון שאני יכולה לתת לך הוא להשאיר את התסריט המוכר מהסרטים בהוליווד, ולהיות מציאותית. כיצד? המשיכי לקרוא.

 

טיפ מספר 2 – ידע זה כוח

כדי להגיע אל הלידה מציאותית ומפוכחת עליך להצטייד בידע. ידע הוא בהחלט כוח כשזה מגיע לאירוע כמו לידה ראשונה. ייזרקו אלייך מושגים בלתי מוכרים כמו "פיטוצין", ו"פתיחה", ועלייך להכירם בכדי שתרגישי בטוחה מספיק בעצמך ובגוף שלך.

דרך מצוינת לרכישת ידע לקראת הלידה הוא קורס הכנה ללידה אונליין. באתר של תימור נמדר – bh4u.co.il תוכלי לקרוא הכול אודות קורס הכנה ללידה אונליין, שיכין אותך בצורה נהדרת אל האירוע המרגש בחייך.

 

טיפ מספר 3 – הכיני את תיק הלידה שלך

נכנסת אל חודש תשיעי? ברכותיי! וודאי כבר קיבלת רשימת ציוד לתיק הלידה ולתיק האשפוז. הרשימות מכילות המון דברים שבהחלט יוכלו לסייע ולעזור לך, אך מעבר לזה – הכנת תיק הלידה תכין אותך גם באופן מנטלי לאירוע המתקרב.

הכיני את תיק הלידה עם הכנסך לחודש התשיעי של ההיריון, והכי חשוב – תיהני מההכנה שלו! אוטוטו זה קורה.

 

טיפ מספר 4 – האמיני בגוף שלך

אמרי לעצמך כל הזמן – הגוף שלי יודע ללדת, כי הוא אכן יודע לעשות זאת. כאשר תלמדי על תהליך הלידה בקורס ההכנה ללידה, תראי כיצד כל פרט ופרט בגוף האישה נועד לתמוך ולסייע לך במהלכה של הלידה.

אין ספור נשים עשו זאת לפנייך, ואין ספור נשים יעשו זאת אחריך. גוף האישה הוא מדהים ובעל יכולות אדירות.

 

טיפ מספר 5 – התכונני להנקה

ציפייה נוספת שנטמעה בנשים לאורך ההיסטוריה היא כי הנקה הנה דבר טבעי, וכדבר טבעי היא בוודאי תזרום באופן חלק – אחבר את התינוק אל השד, הוא מיד ידע כיצד לינוק ויתחבר היטב, והחלב יזרום בשפע…

אך גם כאן – חלומות לחוד, ומציאות לחוד. עלייך להתכונן להנקה עוד במהלך ההיריון, ומומלץ שתעזרי באשת מקצוע מוסמכת לשם כך.

 

לסיכום

יש דרכים רבות לתמוך באישה ההרה כאשר היא מתקרבת ליום הלידה. אחת הדרכים הטובות ביותר לתמוך בה היא לצייד אותה בידע תומך ע"י קורס הכנה ללידה – שיקנה לה ביטחון בעצמה ובתהליך.

מזל טוב!

אישה לפני ואחרי הלידה

 

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »