חיפוש

למה לקנות עסק מוכן על פני לבנות אותו מאפס

גם אתם שומעים לאחרונה שיח ער שנוגע לרכישה של עסק מוכן? כזה שמאפשר לכם רק להכניס את המפתח למנעול ולהריץ את כל העניינים? אם כן, דעו שאתם לא לבד. נדמה שלאחרונה יש עלייה במודעות בנוגע לרכישה של עסקים מסוג זה. יצאנו לבדוק למה כולם בוחרים בזה ומה משתלם בזה לעומת רכישה של עסק שצריך לבנות מאפס? הישארו אתנו ותגלו.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר ששמענו מיעלה, החברה הכי טובה שלנו שהיא קנתה לאחרונה עסק מוכן. אם אתם תוהים איך גילינו את זה, קמנו בוקר בהיר אחד וקיבלנו ממנה תמונה ובה היא עומדת בתוך חנות מעוצבת למשעי שמוכרת את בגדי היד 2 שלה שהיא תמיד חלמה למכור. כשהבנו שבאמת מדובר בטרנד, יצאנו לבדוק למה כדאי לקנות עסק באופן שכזה ולמה אתם תבחרו באפשרות הזו על פני בנייה של עסק מכלום.

 

למה לקנות עסק מוכן? – הסיבה העיקרית

אם הקמתם פעם עסק אתם וודאי יודעים שמדובר בעניין שמצריך כל כך הרבה אנרגיות, ידע והתעסקות עם בירוקרטיה. המדריך הנוכחי לא ארוך מספיק בשביל להכיל את הקושי שאתם עלולים לחוות בהקמה של עסק מאפס. זו דרך אגב הסיבה לכך שבתקופה האחרונה מוצעים לא מעט עסקים למכירה. שכן, אנשים פותחים עסק, בטוחים שזה הולך להיות האקזיט של החיים שלהם והם מגלים בשלב מסוים שהם טעו.

 

למה לקנות עסק מוכן? – פירוק התשובה לגורמים

בפסקה הקודמת ציינו בפניכם באופן כללי למה כדאי לכם לקנות עסק מוכן. אתם צריכים לדעת שיש עוד תתי גורמים שישפיעו על ההחלטה הסופית שלכם. כשאתם קונים עסק מוכן, אתם לא צריכים לבצע את הדברים הבאים:

  • לנקות את החלל
  • לאבזר את המקום עם מדפים, ארונות ופרטי ריהוט נוספים
  • לחבר את המקום לטלפון קווי ועוד

שכן, בניגוד למצב שבו אתם בונים את העסק מאפס – כאן מתאפשר לכם לקבל את העסק כפי שהוא. רק תצטרכו להביא את עצמכם, להדליק את המזגן ולשבת על הכיסא במשרד החדש שלכם. זה הכול.

 

איך קונים עסק מוכן?

אם אתם רוצים להקל על עצמכם, אתם צריכים לערוך חיפוש ברחבי הרשת ולבדוק פרטים אודות רכישה של עסק מוכן. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם קונים עסק שמשאיר אחריו רושם טוב ואנרגיות טובות, אתם צריכים לקרוא פרטים אודות העסק הקודם. אפשר תמיד לשאול את האנשים שעובדים בקרבת מקום מה הם יודעים על העסק או לקרוא חוות דעת ברחבי הרשת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאתם צריכים להכיר כדי שתוכלו לדעת שעדיף לקנות עסק מוכן על פני לבנות אותו מאפס. כעת, כשידועה לכם הסיבה לכך, נותר לכם רק לצאת ולקנות את העסק המוכן הבא שלכם. מאחלים לכם בהצלחה!

עֵסֶק

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »