חיפוש

למה צריך לעשות דיוור ללקוחות

כבעלי עסק אנו רוצים שהלקוחות שלנו ימשיכו להגיע אלינו ולהרחיב ככל הניתן את מעגל הלקוחות הקבועים. אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא להשתמש בניוזלטר והודעות SMS. כאשר ההודעות מנוסחות היטב, מחמיאות ומעניינות, זה יבטיח שקהל הלקוחות שלכם יישאר מעודכן בכל המבצעים והפריטים החדשים ויגיעו לבקר שוב. 

 

אינסייט

חברת אינסייט מתמחה בשיווק באמצעות הרשתות החברתיות והאינטרנט. על מנת לקדם את העסק שלכם יש צורך במיומנות, בידע ובכישורים כיצד לעשות זאת נכון. פרסום לא איכותי לא רק שלא יעזור לבית העסק שלכם, אלא אפילו ידחה וירחיק לקוחות. לכן חשוב לפנות רק אל המומחים לצורך קידום יעיל ואיכותי של העסק שלכם באמצעות דיוור ללקוחות, פרסום ברשתות החברתיות ויצירת עניין מחודש אצל קהל הלקוחות.

 

קידום עסקים באמצעות האינטרנט

האינטרנט מציע לנו דרכים שונות ומגוונות לפרסום בית העסק. תוכלו להשתמש בשירות שליחת ההודעות SMS, באיימיל, ברשתות החברתיות ובאמצעות קידום אתרים אורגני. חברת שיווק טובה אשר בקיאה בקידום עסקים באמצעות האינטרנט תאפשר לכם לשמור על קהל הלקוחות הקבוע שלכם ולהמשיך ולהרחיב אותו.

 

למה צריך לעשות דיוור ללקוחות?

הדיוור, או הניוזלטר, מאפשר ללקוחות שלכם להתעדכן בכל דבר שיש לכם לחדש להם, כגון פריטים חדשים על המדף, מבצעים שווים, קופונים או הנחות. העיצוב והתוכן של הניוזלטר צריכים להיות איכותיים, רהוטים ומתוכננים היטב על מנת שציבור הלקוחות שלכם יישאר מעוניין ויהנה לחזור אליכם שוב ושוב. עבודה רשלנית או פרסום מוגזם עלולים להבריח אותם, ולכן חשוב כל כך לקחת חברה מקצועית לשם כך.

 

כיצד נראה ניוזלטר טוב?

הפרט החשוב ביותר בניוזלטר הוא הנראות שלו, הכדאיות שלו ( אחרת למה להם לפתוח אותו מלכתחילה? ) והתוכן המעניין שלו. בניוזלטר תוכלו לכתוב כל מה שאתם רוצים שהלקוח שלכם ידע, סיפור מעניין שקרא לכם בחנות או במשרד, עבודה מיוחדת או מאתגרת במיוחד שקיבלתם ואת התוצאה הסופית, פעילות קהילתית או התנדבותית שערכתם, כל דבר שיכול לחמם את הלב של הלקוח שלכם ולרצות לחזור אליכם.

 

שליחת הודעות SMS

כאשר אנו שולחים ללקוחות שלנו הודעו SMS תוך הקפדה על מינון נכון וטקסט מושך לקריאה אנו מעודדים אותם לחזור ולקנות אצלנו. לכן חשוב שחברה מקצועית ומנוסה תנסח עבורכם את ההודעות הקצרות והממוקדות שבעיקר עוסקות בפרסום מבצעים שווים ופריטים חמים תוך תזכורת שכלקוחות קבועים יש להם יותר הנחה או שיוכלו לעשות שימוש בקופון או כרטיס חבר. חשוב לא להגזים או להרגיז את הלקוחות שלכם בשטף של אס.אמ.אסים מיותרים.

 

לסיכום

חברת אינסייט מתמחה בשיווק וקידום בתי עסק באמצעות קידום אתרים אורגני, שיווק ברשתות החברתיות ובאמצעות האינטרנט. לחברה נסיון וידע רב בתחום אשר יסייע לכם לשמור על מעגל הלקוחות הקבועים ולהרחיבו כל העת לקהלים חדשים.

שירות לקוחות

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »