חיפוש

כיצד לעצב את הבית והסלון עם חיפוי עץ?

מחפשים את התחושה הכפרית והייחודית גם בבית? רוצים להרגיש בצימר גם כשאתם רק בסלון? אם הגעתם לכאן, ככל הנראה כבר שמעתם על חיפוי עץ כאלמנט עיצובי שמשדרג את נראות הבית.

תופתעו לגלות שלחיפוי העץ עוד יתרונות רבים מעבר לנראות היוקרתית והמרשימה שהיא עצמה כבר כרטיס כניסה מספק לכל בית.

חיפויי העץ תפסו תאוצה בעולם העיצוב והאדריכלות הישראלי והבינלאומי, גם בזכות הבידוד האקוסטי והתרמי (והחסכוני בחשמל), גם משום שהוא אמצעי כיסוי יעיל לפגמי קיר אלו ואחרים וגם כי הוא אחד מהאלמנטים העיצוביים המרשימים, העמידים והנוחים לתחזוקה שיש בשוק.

אז אחרי שהשתכנעתם, איך ניתן לעצב עם חיפוי העץ את הבית אתם שואלים? מספר אופציות מיוחדות שישאירו את כל האורחים בפה פעור ואתכם בתחושה של צימר 365 ימים בשנה.

 

חיפוי עץ בכיסוי תקרה מלא

התקרה, אולי אחד מחלקי הבית הפחות מטופלים ומעוצבים, מקבלת את הכבוד הראוי לה, בכיסוי מלא בשיטת ההתקנה הנסתרת, שמונעת מברגים ומסמרים פחות אסתטיים לחבל בנראות האלגנטית. ניתן כמובן לשלב עם גוף תאורה שיעצים את תחושת בית העץ הכפרי. מומלץ לצבוע בלקה על מנת להעניק מימד נוסף לחלל. אלמנט השקיפות יגדיל ויצור חדר הרבה יותר מרשים.

 

חיפוי עץ תוחם טלוויזיה

העיפו מבט אל עבר הטלוויזיה שלכם, תשעים ותשעה אחוזים שהיא מוקפת בכבלים וחוטים שאם נשים זאת בעדינות, אינם הפריט העיצובי הכי יפה בבית. באמצעות חיפוי העץ, תוכלו לתחום את הטלוויזיה ולשים סוף לכבלים שמכערים את הקיר. מהיום אם צופים בנטפליקס, אז בסטייל!

 

חיפוי עץ בהתאמה אישית על קיר בבית

גם בסלון, גם בחדר השינה ואפילו במטבח או במקלחת, חיפוי עץ הוא האופציה הנכונה. עם מגוון עצום של עצים וצבעים, מהכהים ביותר ועד הבהירים, מכיסוי חלקי וא – סימטרי ועד מלא שמכסה את הקיר במלואו.

 

חיפוי עץ תוחם מזנון

בהתאם לתוחם הטלוויזיה, תוחם מזנון יאפשר למטבח שלכם להראות כמו סט צילומים לתוכנית בישול עם טובי השפים בארץ. התחזוקה שלו פשוטה ולא מצריכה יותר ממטלית לחה בתחום הניקיון, כך שהוא גם נוח לתפעול ולא דורש זמן נוסף.

אולי הדבר החשוב ביותר הוא – לבחור את איש או אשת המקצוע הנכונים, שיסיעו לכם בבחירת חומר מתאים, הן בצבע והן באיכות. בחרו חברה שאתם סומכים עליה וקיבלה המלצות. הליך הוספת חיפוי עץ לקיר הוא הליך לא תמיד זול ולעיתים קצת מורכב, אך זהו סטייל בלתי מתפשר ונראות שאין שנייה לה בתחום העיצוב.

 

עץ מלא

באותו נושא
סלון מעוצב
טיפים לעיצוב פנים לסלון

עיצוב הסלון עשויה להיות מטלה מורכבת עבור אנשים רבים. שכן, אף אחד מאתנו לא למד עיצוב במהלך הלימודים בבית הספר או בתיכון. מדובר במידע שנרכש

קרא עוד »
חלון פתוח
מהו חלון באוהאוס

באוהאוס הוא סגנון אדריכלי ועיצובי המתאפיין בפשטות, קווים ישרים ונקיים. הבאוהאוס היה סגנון העיצוב השולט ברחבי העולם משנות ה- 30 ועד שנות ה – 60

קרא עוד »