חיפוש

לתכנן את המחר: איך בוחרים מצבה?

בחירה של מצבה עשויה להיות עניין מורכב עבור מי שלא מכירים את התחום מקרוב. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו להעלות לרשת מדריך מקוצר שיציג בפני כל דורש את הדרך הנכונה לבחירה של מצבה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו, לקרוא את השורות הבאות בעיון רב ולגלות איך בוחרים מצבה שלב אחר שלב.

 

תכירו תחילה את מי שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה לבחירה של מצבה, עליכם לדעת כי מדריך זה לא נכתב אך ורק על ידינו. שכן, בחרנו הפעם לפנות אל גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על בחירה נכונה של מצבה. מדובר באנשים שבחרו בתקופה האחרונה מצבות לקרובים שלהם לאחר שאלו נפטרו. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו הודעה בפורום שעוסק בהתמודדות עם אבל ושאלנו את הנוכחים את השאלות הבאות:

  • האם בחרתם את המצבה של הנפטר?
  • איך בחרתם אותה?
  • יש לכם טיפ עבור מי שמתכננים לקנות מצבה בקרוב?

מדובר בשאלות לא פשוטות, אנו יודעים. ראוי שנציין בפניכם כי פתחנו את ההודעה בכמה מילות תנחומים וכמובן שגם הצגנו את עצמנו ככותבי מדריך בנושא. מעל ל – 50 גולשים שהבינו שמדובר בעניין חשוב, נתנו את הדעה שלהם בנושא וסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי.

 

איך בוחרים מצבה? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים להכיר את סוגי המצבות הכשרות. שכן, יש כל מיני סוגים שונים של מצבות ולא כולן נחשבות לכשרות לפי היהדות. יש למשל מצבות יחיד, שהן המוכרות ביותר ויש גם מצבות כפולות. מצבות אלו מיועדות לבני זוג שמבקשים להיקבר אחד על יד השני. חשוב לציין כי מצבה מסוג זה הינה כשרה לחלוטין.

 

איך בוחרים מצבה? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לבחור את העיצוב של המצבה הנבחרת. יש כל מיני עיצובים שונים שאתם יכולים להתאים אל הנפטר. אם למשל הוא היה אדם שכולו לב, אתם יכולים לעצב את המצבה שלו בעיטור של לב גדול או בחריטות של לבבות וכדומה.

 

איך בוחרים מצבה? השלב ה – 3

בשלב זה, כשיש לכם את סוג המצבה המתאים והסגנון העיצובי שלה, נותר לכם רק לבדוק פרטים אודות חברת מצבות מוסמכת ומומלצת. כזו שרבים הסתייעו בה והמליצו עליה. כדי שתוכלו ליישם את השלב הזה על הצד הטוב ביותר, עליכם לערוך בירור מקיף באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • יצירת קשר עם קרוב שבחר מצבה לאחרונה
  • כתיבת פוסט בפייסבוק ובקשה לקבלת פרטים והמלצות
  • בירור אודות חברות שונות בלשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהי הדרך הנכונה לבחירה של מצבה שלב אחר שלב. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, עליכם פשוט לצאת ולבחור את המצבה המתאימה.

קבר

 

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »
קופסה
מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי

קרא עוד »