חיפוש

מאיפה קונים מתקן גירוד

אם אתם מגדלים חתול, מהר מאוד תבינו שאוכל הוא לא הדבר היחיד שחתול צריך. החתול נחשב לחיה יחסית מפונקת, ואם הכנסתם אותו לתוך הבית שלכם עליכם לדאוג לכל הצרכים שלו. אחד הדברים שאותם חתולים צריכים הוא מתקן גירוד. המתקן הזה נועד כדי שאת הפעולה הזו הם יבצעו עליו ולא על הרהיטים בבית שלכם. כאן נספר לכם איפה אפשר לקנות אותו.

 

מתקן גירוד

כפי שאפשר להבין מהשם שלו, מתקן גירוד לחתולים נועד לספק לחתולים מקום ייעודי להתגרד בו. הייעוד של המתקן הוא לא רק עבור הגירוד של החתול אלא גם כדי שיהיה לו מקום להשחיז בו את הציפורניים שלו. את הפעולות הללו החתול יבצע בכל מקרה, וכדי למנוע מצב שבו הרהיטים של הבית שלכם נפגעים מכך, מתקן גירוד הוא מוצר שאתם לא יכולים לוותר עליו.

מתקן גרד

איפה קונים מתקן כזה

מתקן גירוד ניתן לקנות בחנויות לציוד חיות. כדי שהחתול שלכם לא ייפצע בעת הגירוד במתקן, הקפידו על מתקן שעומד בתקני הבטיחות הנדרשים. המתקן צריך להיות בגודל מספיק עבור החתול שלכם, וששטח הפנים שלו יהיה כזה שמאפשר לחתול לבצע את הגירוד בצורה נעימה. ככל שהמתקן יהיה טוב יותר, כך הסיכוי שהחתול יפגע ברהיטים שיש בבית יהיה קטן יותר.

אם הבית שלכם לא מאוד גדול, במחסן של חיים תוכלו למצוא גם משטח גירוד קטן יותר. המשטח הזה הוא רק משטח, לא תופס הרבה מקום, ובהחלט מאפשר לחתול שלכם להתגרד בצורה נוחה. המשטחים גם ניידים ותוכלו להכניס אותם לתוך ארון או להזיז אותם בקלות ממקום למקום בבית.

 

סוגי מתקנים

בחנויות לציוד חיות תוכלו למצוא מגוון רחב של מתקני גירוד. ישנם מתקני גירוד עם מספר קומות, כאשר חלק מהמתקן מהווה סוג של בית עבור החתול שלכם. מלבד אפשרות הגירוד, אפשר גם להפוך את המתקן לאזור המשחק של החתול, כאשר הכל תלוי בגודל המתקן שאתם קונים. את החתול שלכם אתם מכירים הכי טוב, ונסו לחשוב מה המתקן שהכי מתאים לו.

 

ניקוי המתקן

נקודה נוספת שצריך לתת עליה את הדעת היא הניקוי של המתקן. החתולים נחשבים לחיה אסתטית במיוחד, ולכן מידי פעם נקו את מתקן הגירוד שלהם. כדי לא להגיע למצב שבו החתול זונח את מתקן הגירוד ועובר לרהיטים שיש לכם בבית, המתקן צריך להיות נקי ומזמין.

 

לסיכום

מתקן גירוד לחתול הוא משהו שאנחנו לא יכולים לוותר עליו. כדי שהחתול שלנו לא יגרד את עצמו על הרהיטים בבית, ועל מנת לספק לו מקום נוח להשחיז בו את הציפורניים שלו, מתקן גירוד הוא חובה. את המתקן כדאי לקנות בחנות חיות איכותית, כזו שתספק לכם מתקן עמיד שישביע את רצונו של החתול שלכם. עליכם לזכור שפעולת הגירוד היא פעולה טבעית של החתול והוא חייב לבצע אותה.

מכשיר גירוד

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »