חיפוש

מגשי אירוח לכולם – תתחילו ליהנות

עולם הקייטרינג משתנה באופן תדיר ובמקום להזמין חברה שתבשל באירוע שלך, לאחרונה אנחנו רואים עלייה מטאורית בהזמנה של מגשי אירוח לאירועים. מגשי אירוח הם פתרון נהדר שאומנם נמצא איתנו כבר שנים רבות, אך לאחרונה הוא סופסוף זוכה לחשיפה הראויה לו וזאת בזכות העובדה שמדובר על פתרון נהדר לאירוח. במאמר זה אנחנו רוצים להציג בפניכם את כל הדברים שחשוב לדעת על מגשי אירוח, אז המשיכו לקרוא והכינו את בלוטות הטעם.

 

מה זה בכלל אומר מגשי אירוח?

מגשי אירוח הם מגשים מלאי אוכל שמגיעים אליכם לאירוע ומשלבים בתוכם סגנונות אוכל שונים ומגוונים. אפשר לראות במגשי האירוח כשילוב של טאפאס עם פינגר פודז, שזה למעשה אומר שמדובר על מנות קטנות שאפשר לתפוס בשתי אצבעות ולאכול. כדי לקבל הסבר מפורט ומעמיק יותר על הנושא פנינו לשף יניב שבח, הבעלים והשף קונדיטור הראשי של חברת "ארטייסט – מגשי אירוח".

"אז ממש כמו שאמרת, מגשי אירוח מציעים מגוון של מנות קטנות כך שאפשר לשלב סוגים שונים של מאכלים ומטבחים באירוע אחד ולא צריך להתחייב רק על מנה אחת או שתיים כמו שקורה כשעובדים עם חברת קייטרינג. הדוגמה הטובה ביותר למגשי אירוח אולי לא מייצגת את ההיצע שיש כיום בתחום, אבל רק כדי שנהיה באותה נקודת התחלה אז מגשי אירוח הם בעצם הגרסה המודרנית לאותם מגשים עמוסי כריכים וירקות חתוכים שהיה נהוג פעם לשים בוועידות וכנסים. אבל כיום כבר לא תמצאו במגשי האירוח לחם קנוי עם גבינה לבנה, אלא היצע עשיר של מנות גורמה אסתטיות ומלאות בטעמים".

 

אילו סוגי מגשי אירוח אפשר להשיג?

"כשאני ואשתי הקמנו את ארטייסט זה היה מצורך אישי שלנו. חגגנו בריתה לביתנו הבכורה ורצינו להביא לאורחים את כל המאכלים שאנחנו אוהבים – פוקאצ'ות, פטיפורים, סלטים טובים ועוד כל מיני מנות טעימות. אבל כשחיפשנו מקום שישלב את כל המטבחים וסוגי המזון האלו יחד גילינו שלא קיים דבר כזה והחלטנו להקים עסק שזה מה שהוא עושה – מייצר מגשי אירוח מגוונים וטעימים. בבסיס אפשר להגיד שקיימים שני סוגים של מגשי אירוח, מגשי אירוח מלוחים ומגשי אירוח מתוקים. אבל בפועל יש הרבה יותר סוגים כי קיימים גם מגשי אירוח לטבעונים, מגשי אירוח נטולי גלוטן, מגשי סלטים ועוד המון תתי סוגים".

 

מה למשל האפשרויות במגשי האירוח הטבעוניים?

"המטבח הטבעוני הוא בעיניי המטבח המעניין והמאתגר ביותר שקיים כיום. להצליח להביא מנות עשירות בטעמים שמורכבות ממוצרים שלא מן החי זה לא דבר פשוט בעבור קונדיטור, אבל כאחד שמבשל בלי משפרי מזון ובלי תוספים שונים ומשונים, אני חושב שנקודת המוצא שלי נוחה יותר. האפשרויות שיש לנו במגשי האירוח הטבעונים הם מהמגוונות בשוק. כמובן שיש לנו את כל הדברים הבסיסיים כמו מגשי פירות וירקות ומגשי סלטים, אבל מעבר לכך אנחנו מציעים גם מנות מתוחכמות יותר כמו עוגיות סבלה עם גנאש שוקולד וטחינה, פיננסייר בננה וגנאש שוקולד קפה, עוגיות קראנץ' פריך עם ג'לי מנגו ומרנג קוקוס ועוד המון דברים אחרים שעמלנו עליהם קשה מאוד".

 

למי מתאימים מגשי האירוח?

"מגשי אירוח יכולים להתאים לכל אחד ולכל מטרה. גם אם מדובר על אירוע חברה כמו הרמת כוסית וגם אם מדובר על אירוח פרטי של בת מצווה או חגיגה אחרת, ההיצע של מגשי האירוח שקיימים מאפשר לכל אחד ואחת למצוא מנות שהוא אוהב וזה כל היופי של הקונספט הזה. כשמזמינים מגשי אירוח יש לנו את האפשרות לייצר כל הרכב שנרצה, וכך אנחנו יכולים למצוא משהו שגם האחיין 'הבעייתי' יאכל וגם הדוד הפודי יצלם לאינסטגרם בהתלהבות".

אז אם אתם עומדים בפני אירוח של חברים או משפחה, או עם אתם אמונים על הזמנה האוכל לאירוע החברה הבא, כדאי שתשקלו להזמין מגשי אירוח. אנחנו רוצים להודות ליניב שבח על השיחה המעניינת ונשמח גם לשמוע מכם בתגובות מה האוכל הטעים ביותר שאכלתם באירוע. אם אתם מחפשים עוד מידע על מגוון של נושאים, אז ריכזנו באזור המקצועי שלנו את כל המאמרים מפי מיטב אנשי המקצוע.

 

באותו נושא