חיפוש

מדריך נעלי צעד ראשון – ההבדלים בין נעליים לסנדלים

התינוק שלך אמור לעשות את צעדיו הראשונים והמשמעותיים שלו בין גיל 9  ל- 18 חודשים.

הליכה היא אחת מאבני הדרך החשובות ביותר אליהם יגיע הילד שלך, ולכן אתה רוצה לעשות כל שביכולתך כדי לשמור על בריאות כפות הרגליים הקטנות שלו.

ברגע שהקטנטן שלך יכול לצעוד צעדים ללא עזרה, הוא מוכן לנעול נעלי או סנדלי צעד ראשון. בדיוק בשביל זה הכנו לך מדריך נעלי צעד ראשון. המשיכו לקרוא כדי לקבל כמה טיפים חשובים על הנושא.

 

וודא כי הנעליים של הילד משאירות מקום לגדול

כנראה שלא תבחין בכך, אך בין גיל שנה לשלוש, הילד שלך יגדל בקצב מהיר. ההמלצה שלנו היא למדוד את הרגליים של הילד כל שמונה שבועות כדי להבטיח שהנעליים עדיין מותירות מקום לגדילה עבור הילד, ולא יהפכו ללוחצות ולא נעימות לילד.

 

מצא את חנות הנעליים המתאימה

כמבוגרים, בחירה בזוג נעליים היא החלטה מהירה יחסית, אולם עבור הילד הקטן שלך, מומלץ למצוא חנות שיש בה מוכרים מקצועיים שישקיעו זמן משמעותי בעזרה בבחירת הנעליים או הסנדלים. זכרו, כפות רגליים צומחות מכל אזורי כף הרגל השונים, ולא רק מהבהונות. מכשיר טוב ימדוד את אורך ורוחב כפות הרגליים של הילד שלך וידאג שהנעליים שלהם מתאימות.

 

מדריך קניית נעלי צעד ראשון

בחרנו כאן כמה טיפים מובילים שישמשו אותך בעת קניית הנעליים הראשונות:

  1. וודא שיש מקום לתנועה ולצמיחה.
  2. וודא שיש סוליות צמודות כדי למנוע מהילד שלך למעוד.
  3. וודא שהנעליים מיוצרות מחומר רך ונושם – עור או זמש הם בחירה טובה.
  4. התבונן בסוליה – זה חשוב לא פחות מהנעל עצמה. וודא שהיא קלת משקל וגמישה כדי לסייע להתפתחות ההליכה.
  5. חפש סגירה מתכווננת לחלוטין שתבטיח שהנעל מתאימה כראוי והרגל לא תוכל להחליק החוצה.
  6. חפש עיצובים עם קרסול מרופד – זה עוזר להגן ולתמוך בכפות הרגליים של הפעוט שלך.

 

בדוק את הרגליים

לא רק על המוכרים בחנות הנעליים לבדוק את כפות הרגליים של הילד שלך! בדוק באופן קבוע רקמות מודלקות סביב הציפורניים, סימני לחץ אדומים על גבי המפרקים הקטנים של האצבעות, מתחת לעצם הקרסול ובחלק האחורי של העקב – כל אלה הם סימנים שהנעליים לא מתאימות כהלכה. הפעוט שלך לא יגיד לך אם כפות הרגליים כואבות או שהנעליים צמודות מדי, אז השגיח על הרגליים כדי לראות את הסימנים האלה.

 

מה ההבדל בין נעלי צעד ראשון לסנדלי צעד ראשון?

לא קיים הבדל משמעותי בין שני סוגי הנעליים. נעלי צעד ראשון מתאימות יותר לתקופת החורף ומאפשרות לרגלי הילד להיות סגורות וחמימות. לעומת זאת, סנדלים יתאימו לימי הקיץ החמים, בהם יהיה יותר נעים לתינוק שלך להסתובב עם סנדלים מאווררות.

 

אופנה לילדים

באותו נושא
בגד ים ראשית
בגדי ים לירח דבש

החתונה מתקרבת? סגרתם כבר טיסה לירח דבש? בין אם בחרת לנפוש בחופים הטרופיים של תאילנד , זנזיבר או בקריביים, סביר להניח ששמת בצד כבר את

קרא עוד »