חיפוש

מדריך קצר לסינאיסט הרשמי

 החלטתם שאתם עוזבים כרגע את הרעיון של נסיעה לחו"ל ונוסעים לסיני. חברים, ברכות, אתם נמצאים באחוז הנכון ביותר של אוכלוסיה.

כי התורים בנתב"ג זה לא בשבילנו, כי תמיד היה לנו overweight וכי אף פעם לא קיבלנו מקום ליד החלון, גם כאשר ביקשנו יפה מהדיילת קרקע. אז די, מספיק עם המאמץ המיותר. גם אנחנו החלטנו שדי לנו וחו"ל הרחוק יחכה הפעם, בזמן שאנחנו נוסעים קרוב.

אז אחרי שבדקנו מה זה אגרה לסיני וכמה נחכה ברגע שנגיע אל מעבר טאבה, החלטנו שהפעם נגיע אפילו עד כדי שארם.

בטוחים שיש עוד רבים כמונו וכמוכם והכנו להם מדריך קצר לסינאיסט רשמי, שבו נספר לכם למה כדאי לבקר בסיני ולמה עכשיו זה הזמן הנכון.

 

 סיני זה פה

ואכן, סיני נמצאת ממש ממש כאן. ואם אתם חייבים את חווית ביקורת הדרכונים ועמידה בתור, כי אתם לא מדמיינים את הנופש שלכם בלי זה, אתם לגמרי עומדים לקבל אותה במעבר גבול טאבה.

ביקורת דרכונים כי חוצים את הגבול, עמידה בתור, כי בואו, יש עוד אנשים שרק חיכו לחזור שוב לסיני.

אבל פרט לזה, אתם במרחק כל כך קטן מתחילת הנופש שלכם שאין דרך אחרת לתאר את העניין פרט לשימוש במילה תענוג.

 

 אז מה האופציות?

אנחנו אומרים סיני אבל מתכוונים לכל כך הרבה בעת ובעונה אחת. טאבה ונואיבה, דילים לשארם א שייח, הטבע של הלגונה הכחולה, חושות ובתי מלון מפוארים.

אין פה רק אפשרות אחת וגם אם סיני של תקופה אחרי הצבא זה כבר לא משהו שמדבר אליכם, תמיד תוכלו למצוא סיני חדשה לחלוטין, אחת שתתאים את עצמה למצב הרוח וההרכב החברתי או המשפחתי החדש שלכם.

 

 זיל הזול

הידעתם שלטוס לצרפת כרגע עולה כמעט 600 דולר? כן, זה כמעט כמו כרטיס טיסה לניו יורק. לא, בעצם לא, כי ניו יורק זינקה לה בחזרה למחירים של 2009 – 1000 דולר פחות או יותר ויש לכם כרטיס לשם, במחלקת תיירים.

וזה עוד בטרם דרכתם על אדמת היעד שלכם לנופש הקרוב והרבה לפני שנכנסתם לאיזושהי חנות של זארה או מנגו. יודעים איזה חסכון מטורף זה שאין חנויות של זארה בסיני?

חייבים נופש כאן ועכשיו? לגיטימי. לבזבז סכום כסף שפוי על העניין – לגיטימי אף יותר.

 

 האוכל

אתם רוצים לאכול רגלי צפרדע או להנות מדגים טריים טריים, במחירים קטנים קטנים? אנחנו מניחים שהתשובה היא די ברורה ורק למקרה שאתם ממש רוצים לנסות רגלי צפרדע, נספר לכם שיש להם טעם של עוף. סתם עוף, עכשיו אתם כבר לא חייבים לנסות רגלי צפרדע.

 

 הטבע

מרהיב ביותר. ריפים ימיים, שהופכים את הצלילה באזור לדבר המבוקש והמרגש ביותר לעשות. הרים וחולות, מדבר וים – השילוב נפלא ומתאים לנפש רומנטית, לנפש סקפטית, לנפש של אומן ולנפש ישראלית בעיקר – האחת שמשלבת בתוכה את כל המרכיבים הללו.

 

 מה עוד כדאי לדעת על סיני

שקיימת אגרת כניסה, שכדאי לשלם מראש ולמנוע עיכובים מיותרים.

במידה והגעתם בתחבורה ציבורית, כדאי להזמין מונית שתעביר אותכם את הגבול וגם את זה מומלץ לעשות מראש על מנת לחסוך כסף.

שיש לכם ביקורת דרכונים לעבור, כי בכל זאת אתם חוצים גבול למדינה אחרת, כמה שאנחנו רגילים לחשוב שסיני זה פשוט ההמשך הטבעי ביותר של אילת.

שביטוח נסיעות הוא דבר מומלץ. בכל נסיעה שלכם, ברגע שחוצים גבול למדינה אחרת. כן, גם אם הגבול הזה על גבול הבלתי מורגש (אנחנו תמיד התגאינו במשחקי מילים שיוצאים לנו).

עכשיו, בואו נסכם את העניין בצורה מעט יותר רצינית מהטון הכללי של הכתבה.

הייתם בסיני ואהבתם – תמשיכו לבקר בה, היא משתדרגת כל הזמן, משנה את פניה, מחייכת ושמחה לארח כל תייר, משתפרת בשירות ובתנאים שהיא מעניקה לנופשים בה. בעיקר עכשיו, עם האופציה הקלה להגיע לשארם א שייח, עיר שמקדשת את המילה תייר ואת המילה נופש ועושה אחלה שירות בעבור האזור כולו.

אם לא ביקרתם בסיני מעולם – זה לחלוטין הזמן הנכון לבקר שם ולגלות מקום שהולך להפתיע אותכם ולעלות על כל הציפיות שהיו לכם ממקום נופש זה. וכמה כיף זה לגלות שהמציאות עולה על כל דימיון.

חדר שינה

 

באותו נושא
קֶמפִּינג
8 טיפים לקמפינג מוצלח

קמפינג הוא דרך נפלאה להתחבר מחדש לטבע, להירגע וליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. עם זאת, טיול קמפינג מוצלח דורש תכנון והכנה מדוקדקים. מבחירת ציוד המחנאות

קרא עוד »
10 עובדות מפתיעות על איסלנד

איסלנד היא מדינה ייחודית ומרתקת עם היסטוריה ותרבות עשירה. מהנופים הטבעיים המדהימים שלה ועד לסצנת האומנויות והמוזיקה התוססת שלה, יש הרבה עובדות מפתיעות על איסלנד

קרא עוד »
אתרי נופש
אתרי נופש מומלצים

אם אתם מתכננים חופשה בחצי האי סיני, אז קודם כל – דעו כי בחרתם את היעד המושלם לחופשה. סיני תעניק לכם רוגע ושלווה, אשר לחלוטין

קרא עוד »
שקיעה
סיני, זאת השאלה

הגיע הזמן לווידוי – אנחנו אוהבים את סיני. אוהבים אהבת נעורים, מעט אידיאליסטית אך כנה ואמיתית לחלוטין. אוהבים כבר הרבה זמן וכנראה זה לא עומד

קרא עוד »