חיפוש

מהו חלון באוהאוס

באוהאוס הוא סגנון אדריכלי ועיצובי המתאפיין בפשטות, קווים ישרים ונקיים. הבאוהאוס היה סגנון העיצוב השולט ברחבי העולם משנות ה- 30 ועד שנות ה – 60 וכיום משמש לאחת מנקודות הציון החשובות בתולדות העיצוב המודרני. הסגנון יכול להתבטא במרפסות, פרגולות וכן גם חלונות. במאמר זה נסביר מהו חלון באוהאוס ומה הייחודיות שבו.

 

סגנון חלונות הבאוהאוס

קליל באוהאוס השיקה את מערכת חלונות הבאוהאוס, מערכת הידועה בעיצובה הנאמן לסגנון הבאוהאוס ולקוויו הפשוטים. סדרת החלונות מתאפיינת במראה מינימליסטי, פשוט, קווים צרים וסגנון חלוקה הייחודי לה. סגנון הבאוהאוס האדריכלי הוא סגנון ייחודי, כאשר מדובר בחלון באוהאוס ניתן לראות את כוחו של חלון בעיצוב הבית וכיצד הוא משדרג את המראה.

 

מה מייחד חלונות באוהאוס

מערכת חלונות בסגנון באוהאוס הינה מערכת עשויה אלומיניום ובכך היא ידידותית לסביבה.

מערכת חלונות באוהאוס של קליל, הינה מערכת הניחת ביעילותה האנרגטית וברמת איטום גבוה ביותר. קליל הינו החיבור המושלם בין הבית לעולם. במערכת חלונות מסוג זה, ניתן לשדרג את ביתכם ברמה עיצובית גבוהה לצד יעילות מקסימאלית של החלון.

 

תכונותיו של החלון

צורתו של החלון היא מלבנית ויש לה אדן שטוח ונמוך. הוא בנוי מזכוכית, תושבת ומסגרת וישנן סוגים שונים לעיצובים מסוג זה. חלונות מסוג זה יכולים להיות מותקנים במפתח צר או רחב כאחד והם מתאימים למגוון רב של עיצובים.

 

התקנת חלונות באוהאוס

סגנון חלונות הבאוהאוס מאוד ידוע בקרב אדריכלים ומעצבי פנים ונחשב יוקרתי ופופולרי. מעמד נחשב זה לצד חומרי החלון העמידים, גורמים לעלויות גבוהות יותר משל שאר סגנונות החלונות.זאת ועוד, התקנת חלון זה דורשת טיפול מיוחד בשביל לשמור על חוזקו ואבטחתו, בשל צורתו ואופיו המיוחד. בכדי להתקין חלונות מסוג זה, מומלץ לבחור במתקינים המורשים של קליל לשקט נפשי בהמשך הדרך. מתקינים מורשים של קליל מבטיחים לכם –  7 שנות אחראיות של קליל. אחראיות מסוג זה יכולה להבטיח לכם כי בחרתם בבחירה הנכונה.

 

יתרונות חלונות הבאוהאוס

חלון הינו חלק חשוב ואף מרכזי בעיצוב הבית. דרך החלון נכנס האור, יורד החושך וישנה הצצה לעולם שבחוץ. החלונות הינם אחד המרכיבים היחידים בבניין שהם אינם מבניים. החלון מכניס את האור הטבעי, מספק את האוויר, את תחושת העולם החיצון ומאפשר לעולם שבחוץ לראות את המתחולל מבפנים.       עיצוב באוהאוס מאפשר לחלון להיות פשוט, שקוף ויפה ללא קישוטים או סמלים מיוחדים. תפקידם להיות פשוטים, לא מסיחי דעת ויחד עם זאת לשמור על תחושת ההגנה שחלון מספק ליושבי הבית או המשרד.

 

לסיכום

חלון באוהאוס הינו חלון עיצובי ופונקציונאלי גם יחד העשוי לשדרג את מראה הבית או המשרד. בהשמת חלון מסוג זה תשיגו את היתרון ואת היופי שבפשטות. חלון זה אינו ניחן במרכיבי החלון המסורתי אך מאופיין בייחודו משלו.

חדר

 

באותו נושא
סלון מעוצב
טיפים לעיצוב פנים לסלון

עיצוב הסלון עשויה להיות מטלה מורכבת עבור אנשים רבים. שכן, אף אחד מאתנו לא למד עיצוב במהלך הלימודים בבית הספר או בתיכון. מדובר במידע שנרכש

קרא עוד »