חיפוש

מהי בדיקת לחץ ועל ידי איזה מכשיר ניתן לבצע בדיקה זו?

ישנן לא מעט סיבות שעלולות לגרום לנזילת מים והצפת הבית שלכם – צנרת תקולה או ישנה מדי, לחץ מים גבוה מדי ועוד.

נזילת מים יכולה לגרום לנזק רב לרכוש שלכם ולבזבוז כסף רב – ולכן מומלץ לבצע בדיקות עיתיות לצנרת שלכם, על מנת להקדים תרופה למכה.

אחת מהבדיקות האלו היא בדיקת לחץ – שתוכל לגלות לכם האם לחץ המים הצנרת שלכם תקין.

כיצד בדיקה זו נערכת, ומדוע חשוב לבצע אותה?

 

מדוע חשוב לבצע בדיקת לחץ של המים בבית?

את החשיבות של בדיקת לחץ המים בבית שלכם, ניתן לדמות לחשיבות של בדיקת לחץ דם בגוף. בגוף ישנה זרימה תמידית של דם, שמפעיל לחץ על דפנות כלי הדם. כאשר לחץ הדם גבוה מדי או נמוך מדי, סימן שישנה בעיה כלשהי בגוף שיש לטפל בה.

ממש כמו לחץ הדם בגוף – כך פועל גם לחץ המים שעוברים בצינורות שבבית שלנו. כאשר לחץ המים בצינור חלש מדי אנו צפויים להיתקל בזרם מים חלש בברז ולא נוכל להשתמש במים בצורה המיטבית, ואילו כאשר לחץ המים גבוה מדי – ישנה סכנה לשחיקה מהירה יותר של הצינורות, שיכולים לגרום לפיצוץ הצינור והצפה של הבית במים.

אי לכך, חשוב מאוד להקפיד על כך שלחץ המים שבצנרת יהיה תקין כל הזמן – על מנת להימנע מתקלות שונות.

 

כיצד ומתי עורכים בדיקת לחץ?

בדיקת לחץ היא בדיקה יחסית פשוטה ומהירה, שנערכת באמצעות מד לחץ. הבדיקה נערכת תחילה לאחר שסגרתם את ברז המים הראשי בבית, ולאחר מכן כאשר ברז המים פועל – וכך בודקים האם ישנו הפרש בין לחצי המים במצבים השונים.

במידה וישנו פער בין לחץ המים במצבים השונים, הדבר עשוי להעיד על תקלה שבעל המקצוע צריך לאתר. איתור הנזילה יכול להתבצע במגוון דרכים שונות – תוך שימוש בגז, במערכת שמע, במצלמה טרמית ועוד.

את בדיקת לחץ המים מומלץ לערוך באופן עיתי, על מנת לגלות תקלות פוטנציאליות מבעוד מועד ולתקן אותן עוד לפני שגרמו לנזק משמעותי. את הבדיקה מומלץ במיוחד לבצע כאשר מתקינים תשתית אינסטלציה חדשה בבית, לאחר שיפוץ או תיקון של מערכת האינסטלציה, כאשר מדובר על מבנה חדש או כאשר ישנה נזילה בבית ורוצים לאתר את המקור שלה.

 

איתור מקור הנזילה – רק על ידי מאתר נזילות מקצועי

אם אתם מעוניינים לאתר נזילה בקיר, או בכל חלק אחר של הבית – כדאי לעשות זאת רק באמצעות מאתר נזילות מקצועי. למאתר הנזילות ישנו ציוד מתקדם וחדשני, שבעזרתו ניתן לגלות את המיקום המדויק של הנזילה ולטפל בה בצורה יעילה יותר.

חשוב לדעת שתיקון חובבני של הנזילה עלול לגרום לנזק גדול יותר מזה שהיה מלכתחילה – ולכן תמיד כדאי לפנות לאיש מקצוע מוסמך!

 

מערכת מים

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »