חיפוש

מהי הדרך המהירה והנכונה ביותר לחסוך כסף לטווח קצר

סקר מצקועי שנערך הוכיח כי 98% מהישראלים חוסכים כסף. חיסכון הוא אקט ביטחון לימים גשומים או הפרשת סכום כסף בצורה חד פעמית/חודשית או בקונספט אחר למטרה מסוימת (מימון לימודים, טיול או חופשה). שואלים את עצמכם מהי הדרך הקצרה והמהירה ביותר לחיסכון לטווח הקצר? לפניכם מדריך מקוצר לחסכונות יעילים לתקופה קצרה. חוסכים חכם.

 

איך לחסוך בקלות לטווח הקצר?

פעילות חיסכון היא סוגיה שמטרידה לא מעט אזרחים במדינת ישראל. מטרות כמו אירוע שמתקרב או מעבר דירה מצריכים חישוב מסלול מחדש ואופציות לחיסכון קל ומהיר אותו ניתן יהי למשוך תקופה לא ארוכה לאחר הפקדת החיסכון. תוכלו להיעזר במספר טיפים יעילים לחיסכון פרודוקטיבי לטווח קצר. איך חוסכים כסף מהר?

 

טיפים לחיסכון לטווח קצר

  1. השוואת מחירים

נתחיל בטיפ מוכר שבו אנו מרוויחים פערי מחיר בין עסקים דומים בשוק המציעים אותו מוצר במחירים שונים. נציין כי במצבים שנמנה עתה, להשוואת מחירים יש תפקיד משמעותי במיוחד, כמו לדוגמה ברכישה חד פעמית של נכסים או מוצרי צריכה יקרים במידה רבה – בקנייה כזו חיסכון של אחוזים מועטים הוא רווח נקי של כמה אלפי שקלים.

בנוסף, חשוב לבחור בסופר מרקט או תחנת דלק לאספקה חודשית מוזלת. בחירה ברשת זולה או בתחנת דלק המציעה מבצעים משתלמים עשויה בתוך תקופה קצרה להניב לכם חיסכון יפה.

מעוניינים לחסוך מאות שקלים בשנה? בחרו בספקי שירות מוזלים ותיהנו מטלפון נייד או אינטרנט בחיסכון של עד 500 ש"ח בשנה.

 

  1. השקעה במכשירי חיסכון נזילים

השקעה קלה לטווח הקצר היא הפקדת כסף בקופת גמל להשקעה. היתרון: דמי ניהול אטרקטיביים של פחות מ-1% מהצבירה. ההפקה ניתנת במגוון צורות באופן חודשי, חד פעמי או כשילוב. ומה שהכי חשוב לכם: נזילות. קופת גמל להשקעה מאפשרת את משיכת הפיקדון בכל עת בהתראה קצרה של כמה ימים מראש. וכן ביכולתכם לבחור את מסלול ההשקעה הכדאי ביותר עבורכם.

 

  1. דרכים לחיסכון כספים בקלות

אם אתם מעוניינים לחסוך כסף גדול בלי הרבה מאמץ, חשוב שתכירו תא האופציות הבאות: קרן השתלמות, חיסכון לכל ילד וקרן פנסיה. חסכונות אלו מאפשרים לחיסכון שלכם לגדיל את עצמו ולהניב תשואה ובמקרים מסוימים אף לפעול כריבית דריבית, מה שאומר שהתשואה מושקעת ומניבה תשואה נוספת לחיסכון גדול ורווחי יותר עבורכם.

 

איך חוסכים כסף במהירות?

על מנת לייצר חיסכון מהיר ומניב חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום החיסכון וההשקעות. נציין כי הבנקים מציעים תוכניות חיסכון שונות אם כי כדאי לבדוק מה הנהלים במקרה של משיכה לאחר זמן קצר, שכן לעיתים הריבית על משיכת הכספים תגדיר את ההשקעה כלא רווחית. ניתן לחסוך גם באמצות קרן נאמנות או תיקי השקעות מנוהלים המוגדרים כמכשירים נזילים המאפשרים משיכה של הכסף בהתראה קצרה.

מטבעות

 

באותו נושא
ביטול מזונות
האם ניתן לבטל מזונות?

עסק הגירושין הוא נושא רגיש ולא נעים, איתו מגיע גם נושא המזונות שעלול להוביל לקונפליקטים, לסכסוך ולחוסר נוחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על דמי

קרא עוד »