חיפוש

מהם הדברים שאסור לכם לפספס בחופשה למקסיקו

כשאתם חושבים על החופשה המושלמת אתם חושבים על מקסיקו. חופים מרהיבים, חיי לילה תוססים, אתרי מורשת עולמית ועוד. גודלה של מקסיקו, כמו גם גיוון האטראקציות שהיא כוללת, מאפשרים תפירת טיול מושלם לכל מטייל (ירח דבש, טיול תרמילאים, טיול משפחות ועוד). עם זאת, לפני שאתם הולכים לאיבוד בתוך כל העושר הזה, נעשה לכם סדר לגבי מהם הדברים שאסור לכם בשום אופן לפספס בחופשה למקסיקו.

 

הערים הגדולות: מקסיקו סיטי וגוודלחרה

שתי הערים הגדולות ביותר במקסיקו הן יעדים פופולאריים לתיירים ומציעות שפע אטראקציות. מקסיקו סיטי עצמה כוללת אתרים שונים כמוזיאון הלאומי האנתרופולוגי הידוע של מקסיקו, כפארק רכבות ההרים "Six-Flags", מרכז ""Zona-Rosa התוסס, הכיכר המרכזית וארמון הנשיאות ושווקים צבעוניים רבים כשוק סאן אנחל.

גוואדלחרה כוללת שפע אטראקציות תרבותיות כמוזיאונים, כנסיות ומבנים חשובים לצד חופים מקסימים ושווקים. בין האטראקציות המומלצות ניתן למנות את הקתדרלה המהווה את סימן ההיכר של העיר, גן החיות ומוזיאון השעווה המקומי.

 

טולום, איסלה מוחרס ופלאיה דל כרמן- חופים עוצרי נשימה

כאילו שעוצבו בפוטושופ, חופי הים התכולים של מקסיקו, עוצרי נשימה ביופיים. חופי טולום, פלאיה דל כרמן ואיסלה מוחרס נחשבים לחופים היפים ביותר במקסיקו, אם לא בעולם כולו. ערסלים, מלונות יוקרה מפנקים, אתרי צלילה יפהפיים, מערות ואף עתיקות ויערות טרופיים סמוכים מספקים את כל החבילה.

 

עתיקות ואתרי מורשת לאומיים- צ'יצ'ן איצ'ה וטאואיקוואן

אתרים רבים במקסיקו הוכרו על ידי אונסק"ו כאתרי מורשת לאומיים. הבולט שבהם הוא צ'יצ'ן איצ'ה, עיר המאיה העתיקה הכוללת את הפרימידה אל קסיטליו. אתר זה הינו גם אחד משבעת פלאי תבל ומשמר את תרבותו הייחודית של שבט המאיה. המלצה נוספת היא לבקר בטאוטיקוואן, עיר קדומה בת אלפי שנים המכונה "עיר האלים" וכוללת ציורי קיר צבעוניים ופירמידות המובילות לנופים מרהיבים.

 

חיי הלילה של קנקון

תלוי גיל ותלוי סגנון הטיול, אבל חשוב שתדעו שאם אתם רוצים לטעום מחיי הלילה התוססים של מקסיקו- קנקון היא המקום הנכון. ברים, מסעדות, מופעים, מועדונים, והכול כמובן על רקע חופיה של קנקון.

 

הגנים הצפים של סוצ'ומילקו

חווייה שבהחלט תיחרט בזכרון היא שיט בגונדולות בגנים הצפים. איים מלאכותיים שנבנו על אגם על ידי ילידי המקום מילאו את האגם במשך השנים בצמחייה ובפרחים יפהפיים. במהלך השיט ניתן לרכוש מזכרות עם מאפייני המקום ולהנות משירה ונגינה של אמנים מקומיים.

 

לסיכום

חופשה במקסיקו תאפשר לכם לטעום מחוויות וממקומות שונים. חשוב תכנון מראש של החופשה, תוך סימון המקומות שאסור לפספס. דאגו לבקר בערים הגדולות מקסיקו סיטי וגוודלחרה. אין כמו מנוחה ושקט בחופים טולום, פלאיה דל כרמן ואיסלה מוחרס. מצד שני, אם אתם מחפשים דווקא רעש, חיי הלילה של קנקון יתנו לכם מענה. וכמובן, אל תפספסו אתרי מורשת לאומיים כצ'יצ'ן איצ'ה וטאויאקן וכגנים הצפים של סוצ'מילקו.

חופשה במקסיקו

 

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »