חיפוש

מהם היתרונות בהובלות קטנות?

לפני כמה שבועות מצאנו את עצמנו תרים אחר חברת הובלות שתוכל לבצע העברה קטנה שכוללת מספר מצומצם של פריטים (שידה, שולחן וארון נעליים). הופתענו לגלות כי לא כל חברה מוכנה לקחת על עצמה את ההובלה הקטנה וגילינו שיש דבר כזה שנקרא שירות הובלות קטנות. לאחר שהגענו אל מוביל מקסים וביצענו את ההובלה, החלטנו לכתוב מדריך מעמיק שיציג את היתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי בהובלה מסוג זה. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני בעניין.

 

הובלות קטנות – מה זה אומר בכלל?

אם גם אתם, כמונו, לא שמעתם על השירות המדובר, כדאי שתדעו שמדובר בשירות הובלות שמתאים למספר מצומצם של פריטים שאינם גדולים במיוחד. שירות הובלות שכזה יכול להתבצע על ידי מגוון רחב של כלי רכב, למשל:

  • מיני וואן
  • טנדר
  • ריקשה

השירות מיועד אך ורק למי שצריכים להעביר פריטים קטנים. זה הרי לא משתלם לחברה "רגילה" של הובלות, לצאת להובלה עם משאית ענקית כשהיא מעבירה פריט אחד בלבד כמו שידה או מיטה. לכן, יש שירות ייעודי שמאפשר לכם לפנות אליו כדי לקבל מענה במקרים מסוג זה.

 

היתרון ה – 1 שבא לידי ביטוי בהובלה קטנה:  המהירות

היתרון המשמעותי שבא לידי ביטוי לאחר שהזמנו את השירות של פיקאפ הובלות קטנות היה המהירות. מדובר בבעלי מקצוע שיש להם ניסיון רב בכל הנוגע להובלה של פריטים בודדים. הם מעמיסים בן רגע את הפריטים הישר אל הרכב ומשם ממשיכים אל היעד הבא. ראוי לציין כי המהירות באה לידי ביטוי גם בגלל הנוחות. שכן, רכבים שמבצעים הובלות קטנות (בניגוד למשאיות), יכולים למצוא חניה בקלות ולהגיע ממקום אחד לאחר תוך זמן קצר.

 

היתרון ה – 2 שבא לידי ביטוי בהובלה קטנה:  הזמינות

מצאנו שהעוסקים בהובלות קטנות הם זמינים יותר מאשר אלו שמבצעים הובלות גדולות. סביר להניח שהדבר בא לידי ביטוי בעקבות מהירות העבודה שלהם. בזמן שמובילים של הובלה גדולה מבצעים מעבר אחד ב – 5 או 6 שעות, המובילים בהובלה קטנה יכולים לסיים את עבודת ההובלה תוך שעה עד שלוש שעות בלבד.

 

בחירה נכונה בשירות הובלות קטנות

חשוב מאוד לציין כי יש כל מיני אנשים שמציעים שירותי הובלות קטנות ברחבי הארץ. לא תמיד מדובר באנשי מקצוע שמומחים בנושא. לעיתים אלו סתם אנשים שבוחרים לקחת את הרכב שלהם כדי לעשות קצת כסף. אנו ממליצים לכם לבדוק באופן מעמיק כי מדובר בחברה שעומדת בקריטריונים הבאים:

  1. יש לה ניסיון רב בתחום
  2. יש לה המלצות רבות מצד לקוחות קודמים
  3. יש לה רכב שמתאים להובלה קטנה

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את היתרונות הבולטים שבאים לידי ביטוי בהובלות קטנות. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית, כך שעליכם רק לתאם הובלה קטנה. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

הובלות קטנות

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »