חיפוש

מהם השלבים לבניית גדר עץ יציבה ומעוצבת

בנייה של גדר מעץ צריכה להיעשות תוך יישום של שלבים קפדניים. שכן, מדובר בהליך שצריך לאפשר בסופו של דבר תיחום של הבית תוך שמירה על ביטחון העוברים והשבים במקום. במדריך הנוכחי נציין בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם לבנות את גדר העץ היציבה והמעוצבת שתמיד חלמתם עליה. הישארו אתנו ותקבלו את המידע המקיף בנושא.

 

למה כתבנו את המדריך הנוכחי?

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר שראינו שהשכן שלנו חסך על הזמנת מומחה. שכן, הוא בנה בעצמו גדר שהתגלתה כמעוצבת מאוד אך לא יציבה. בשבוע שעבר, הגדר קרסה סתם כך ללא סיבה ברורה. ראוי לציין שמזג האוויר באותו היום היה נאה. כך שלא היו רוחות ולא היה אף אחד באזור (הדבר נבדק במצלמות האבטחה שלנו, שכן, בתחילה חשבנו שניסו לפרוץ לבית). הדבר גרם לנו להבין שצריך להעלות את המודעות בנושא ולהציג בפניכם, אנשים שרוצים לבנות גדר באופן עצמאי, את השלבים הנכונים שיאפשרו לכם להגיע לתוצאות מיטביות.

 

מהם השלבים לבניית גדר עץ יציבה ומעוצבת?

נאמר לנו שכדי לבנות גדרות עץ יציבות ומעוצבות שיחזיקו מעמד לזמן רב, עליכם ליישם 3 שלבים חשובים. הנה פירוט מקוצר אודות השלבים הללו שאתם חייבים לכתוב לעצמכם על דף נפרד וליישם לפי הסדר שיופיע כעת:

  1. בחירת עץ איכותי

השלב הראשון כולל בחירה של עץ איכותי ויציב. כזה שיכול לעמוד איתן אל מול איתני הטבע. ההמלצה היא לבחור עץ חזק ולא עץ "סנדויץ' " שכולל ערבוביה של כמה עצים יחד.

 

  1. עריכת מדידות עם בעל מקצוע

חשוב להזמין בעל מקצוע שיערוך מדידות של המקום שמצריך את הגדר, כדי שתוכלו לקנות את העץ בכמות המתאימה. כך שלא יהיה לכם יותר מידי או מעט מידי עץ למטרה זו.

 

  1. חיתוך מקצועי אצל נגר

כעת עליכם לגשת אל נגר, לבקש שיכין עבורכם חיתוך מקצועי של העץ הנבחר בהתאם למידות ולעיצוב הנבחר. לאחר שזה יסיים, תצטרכו להרכיב את הגדר בעצמכם.

 

יש דרך קלה יותר

אם קראתם את הפסקה הקודמת, סביר להניח שראיתם שאתם צריכים ליצור קשר עם 2 אנשי מקצוע לפחות כדי שתוכלו להשיג גדר יציבה ומעוצבת. נאמר לנו שיש דרך קלה יותר לקבל את התוצאה הרצויה והיא לפנות אל חנות שמציעה גדר מובנית עם הרכבה של בעל מקצוע מטעמה.

 

תבחרו בדרך הנוחה לכם

אם יש לכם הרבה זמן פנוי וכסף שסתם שוכב בעובר ושב, אתם יכולים לבחור ב – 3 השלבים שמצריכים מכם הזמנה של 2 בעלי מקצוע. אם אין לכם זמן וכסף מיותרים, כדאי שתבחרו בדרך הקלה ותזמינו את הגדר הבאה שלכם מחנות שמתמחה בנושא.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מהם 3 השלבים לבנייה של גדר עץ יציבה ומעוצבת, כך שנותר לכם לבחור אם ליישם אותם.

גידור

 

באותו נושא