חיפוש

מהם השלבים לבקשת הלוואה לעסק קטן?

לכל עסק, לא משנה מה גודלו, יש הוצאות רבות. ולא כל עסק בתחילת הדרך מצליח לעמוד בכל ההוצאות האלו או בחלקן הגדול. וכאן בדיוק נכנסת האופציה של לקיחת הלוואה. וכאן נכנסים המומחים של ביזלנד הלוואות לעסקים.

 

המדריך שיעזור לכם לקבל הלוואה לעסק קטן בארבעה שלבים פשוטים

ריכזנו לכם כאן את ארבעת השלבים ללקיחת הלוואה לעסק קטן. חשוב לציין כי אם אתם חשים שאתם מסתבכים או צריכים ייעוץ או הכוונה, ניתן לפנות לביזלנד הלוואות לעסקים בכל עת גם באתר www.bizlend.co.il.

 

שלב ראשון: תוכנית העסקית

בשביל לקבל הלוואה, אתם צריכים להציג תוכנית עסקית מפורטת שכוללת בתוכה: יעדים לשנה הקרובה, מקורות מימון, הצעות מחיר, סקר שוק, התנהלות פיננסית של העסק ותזרים מזומנים. התוכנית העסקית חשובה גם בעבורכם וגם בעבור הגוף ממנו אתם מבקשים את ההלוואה. תוכנית עסקית מסודרת מעידה על רצינות בעל העסק ומגדילה את סיכויי קבלת ההלוואה בתנאים נוחים יותר.

 

שלב שני: פנייה לבנק

אם התוכנית העסקית שלכם טובה והמוצר נראה מבטיח, יתכן שתוכלו לקחת הלוואה נוחה מהבנק. חשבון בנק פעיל והתנהלות כלכלית נכונה יעזרו גם הם להראות אתכם כבעלי עסק רציניים. אנחנו מציעים לערוך סקר שוק, לפנות לכמה בנקים, להשוות את ההצעות שאתם מקבלים ולהתמקח באמצעות משא ומתן בכדי לשפר את תנאיי ההלוואה. גם אם בסופו של דבר לא תיעזרו בהצעות הבנקים, או הם תשובותיהם יהיו שליליות, הם יתנו לכם תמונה כוללת של התנאים הקיימים כרגע בשוק ואינדיקציה לשוק ההלוואות כרגע.

 

שלב שלישי: הקרן לעסקים קטנים ובינוניים בערבות המדינה

המדינה הקימה את הקרן לעסקים קטנים ובינוניים כדי לטפח יזמויות ולעודד פתיחה של עסקים במדינה. מכיוון שיש בעיה עם מציאת מימון בקרב עסקים קטנים ובינוניים, הקרן להלוואות מציעה הלוואות לעסקים קטנים לכאלו שזכאים כמובן, בתנאים נוחים. בשביל לקבל הלוואה מהקרן יש לפנות לאחד הגופים הפיננסים או הבנקים שאיתם עובדת הקרן ולמלא אחר הטפסים המתאימים.

 

שלב רביעי: קרנות פילנתרופיות

אם גם ההלוואה מטעם הקרן לעידוד עסקים קטנים של המדינה לא אושרה לכם, יש באפשרותכם לפנות לקנות או עמותות פילנתרופיות לסוגיהן. כמו למשל" קרן קורת, הסוכנות היהודית, האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית וכו'.

 

טיפים אחרונים

אם אין בחזקתכם את הידע, רצוי לפנות לחברת ייעוץ עסקי שתכין בעבורכם תוכנית עסקית ותעזור לכם למצוא מקורות מימון מתאימים. הגשת בקשה להלוואה עם תוכנית עסקית לא מקצועית עלולה ליצור רושם מוטעה ולהשיג מטרה הפוכה מזו שאליה אתם שואפים. לפני שאתם פונים בבקשה להלוואה נסו לבסס רקורד פיננסי חיובי. כיום אפשר להשיג דו"ח מפורט בו ההתנהלות העסקית של כל עסק, או אדם, בה תמצא היסטוריה של התנהלות העסקית, מוסר תשלומים ועוד.

שיהיה בהצלחה!

הלוואה

באותו נושא
ביטול מזונות
האם ניתן לבטל מזונות?

עסק הגירושין הוא נושא רגיש ולא נעים, איתו מגיע גם נושא המזונות שעלול להוביל לקונפליקטים, לסכסוך ולחוסר נוחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על דמי

קרא עוד »