חיפוש

מה הדרך הטובה למצוא צימרים בארץ למשפחה החרדית?

חופשת בין הזמנים היא זמן נפלא למשפחות חרדיות להירגע וליהנות מהזמן המשותף שלהן. בעוד שמשפחות מסוימות מעדיפות מלונות, ישנם משפחות חרדיות אחרות המחפשות לבלות את בחופשה המשפחתית בצימר.

צימרים המותאמים במיוחד לאורחים מהציבור החרדי מספקים חופשה נוחה ומהנה מבלי לדרוש מהמשפחה להביא ציוד רב, כמו כלים כשרים, או לבצע פעולות מיוחדות על מנת להתאים את הבית למשפחה.

 

איפה מוציאים את צימרים למגזר החרדי?

כוכב הנופש הינו אתר מומלץ מאוד למציאת מקומות לינה לציבור החרדי. האתר מספק רשימה מקיפה של צימרים בעלי התאמה לציבור החרדי, תוך הקפדה על עמידה בדרישות ההלכתיות המחמירות עבור חופשה משפחתית כשרה ומהנה. בנוסף, תוכלו לקרוא באתר על רעיונות לאן לטייל עם המשפחה, ועל פעילויות מהנות נוספות לחופשה המשפחתית.

משפחה אורתודוקסית

מה חשוב שיהיה בצימר על מנת להבטיח חופשה מהנה לציבור החרדי

   1. אוכל כשר וכלים כשרים

חיוני שכל האוכל המוגש בצימר יהיה כשר למהדרין. בנוסף אם ישנו מטבח בצימר על המטבח להיות כשר, עם סט כלים נפרד, שני כיורים ומרחב המאפשר הפרדה בין בשר לחלב. בנוסף, אם ישנו תנור מומלץ שיהיה בו שני תאים נפרדים לבשר ולחלב. חשוב להדגיש לכל האורחים שחובה להקפיד על כללי הכשרות במטבח.

 

   2. סביבה מותאמת לשבת

חשוב שהצימר יהיה מותאם לשמירת שבת כהלכתה,  זה כולל מתן מפתחות במקום כרטיסים אלקטרוניים, כיבוי חיישני אורות בשטחים הציבוריים במהלך השבת ומרחק הליכה מבית כנסת בו יוכלו האורחים להתפלל. בנוסף, חשוב שיהיו פלטות לשבת, מיחמים ושעוני שבת על מנת שהמשפחה המתארחת תוכל להנות משבת כמו שצריך

משפחה אורתודוקסית

   3. חדרים גדולים

למשפחות חרדיות רבות יש מספר גדול של ילדים, וחשוב שיהיו מקומות לינה נפרדים לבנים ובנות.

 

   4. קרבה למקומות קדושים

על מנת להעשיר את החופשה בתכנים ערכיים ויהודיים חשוב שהצימר יהיה ממוקם בסמיכות לאתרים קדושים, כמו הר מירון או העיר צפת.

 

לסיכום

לקראת האביב הקרב ובא משפחות חרדיות רבות מתחילות לתכנן את החופשה הבאה. עם זאת, תכנון חופשה למשפחה חרדית עשוי להיות מאתגר לולא המידע שתמצאו באתר כוכב הנופש. באתר זה תמצאו מידע שיעזור לכם למצוא את הצימר שמתאים לכם ויבטיח לכם חופשה מהנה מותאמת בדיוק לצרכים ולארוח החיים החרדי.

משפחה אורתודוקסית

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »