חיפוש

מה ההבדל בין אילוף בפנסיון לבין אילוף פרטני?

זה שיש לכם כלב, לא אומר שאתם לא צריכים לשאת לחופשה השנתית שכה חיכיתם לה. זה די חריג לבלות את כל הזמן שלכם אר בבית לטווחי זמן ארוכים למדי. אתם יכולים בשקט לצאת לחופשה החלומית שלכם, לרשום את הכלב שלכם לפנסיון, ועל הדרך לוודא שהוא עובר בו אילוף בפנסיון.

ממש מומלץ לכם לקרוא את המאמר שלפניכם מן ההתחלה ועד הסוף, אנו משוכנעים שתלמדו דברים חדשים שטרם התוודעתם אליהם עד כה, כמו למשל – מה ההבדל בין אילוף בפנסיון לבין אילוף פרטני?

 

האם אילוף כלבים בפנסיון מומלץ?

אילוף כלבים בפנסיון מאוד מומלץ, בשל הסיבות הבאות –

  1. אילוף כלבים בפנסיון יספק לכלב שלכם את הגירויים הפיסיים והנפשיים, תוך כדי עבודה משותפת עם מאלף הכלבים בפנסיון, ויחדד את היכולת שלו ללמוד עוד מיומנויות. כמו כן, הכלב שלכם ירגיש הרבה יותר נוח בצל עוד בני אדם, וישוב לביתכם עם התנהגות משופרת.
  2. הרבה בני אדם שחושבים על הכלב שלהם שהוא במתח, זה מלחיץ אותם וגורם להם לרגשות אשמה, על שהשאירו את הכלב שלהם לבד בפנסיון. מה שקורה שבכך אתם תצרו לולאה של משוב שלילי, מה שיסתכם בדאגת יתר שלכם.
  3. הבשורות המשמחות הינן שלחץ הוא ממש נורמלי לשינויים, והוא יקרה לכם בלי קשר לכלום. כל הרעיון הוא למזער את הסטרס למינימום באמצעות מתן חוויות חיוביות, ככל שניתן, במשך האילוף של הכלב שלכם בחניון.

 

מה ההבדל בין אילוף בפנסיון לבין אילוף פרטני?

על מנת להבין מה ההבדל בין אילוף בפנסיון לבין אילוף פרטני? נציג בפניכם כמה נקודות מפתח, כדלקמן –

  1. כאשר מאלפים כלב בבית, הוא ממשיך להיות בסביבה הטבעית שלו. אילוף כלב בפנסיון לא יאפשר לו ליהנות מהחופש שאותו הוא היה מקבל לרוב בבית שלו. על מנת שאילוף הכלב שלכם יהיה אפקטיבי, הגורמים הסביבתיים נדרשים להיות נכונים, ולכן לרוב אילוף כלבים בבית, בפרט בקרב כלב שהוא עדיין גור.
  2. יתכן שהכלב שלכם מפחד משאר הכלבים, ביישן, או לחלופין חושש מסביבה חדשה. עם אילוף כלבים בבית, נהנים מהנוחות של אימונים בבית. הכלב שלכם יחווה פחות סטרס, ויהיה מסוגל יותר להתרכז באילוף שלו. המגרעת מתבטאת בעובדה שלא תהיה לו הזדמנות לתקשר עם שאר הכלבים.
  3. הנכם ממש לא עשויים להרגיש כל חוסר נוחות לקחת את הכלב שלכם לאילוף מדי יום לפנסיון כלבים. כל מה שנדרש מכם הוא רק לבחור את היום שמתאים לכם, ואת השעות שנוחות שלכם, והמאלף כלבים יגיע כבר אליכם הביתה. קיימות כל מיני התנהגויות ייעודיות, ששמא מומלץ שתתקנו בכלב שלכם במקביל לאילוף כלבים, ובשל כך מן הראוי לבחור באילוף פרטני בבית.
  4. אילוף פרטני של כלבים בבית יכול להיות מלווה בתג מחיר גבוה למדי, אבל בראייה קדימה, הוא יסתמן כמאוד חסכוני. מירב הסיכויים שהכלב שלכם יצליח ללמוד הרבה יותר מהר מאילוף פרטני בבית, משום שהכלב שלכם יזכה לקבל תשומת לב באופן אישי. שמא אף יש לכם בעיות ייחודיות, שהנכם מעוניינים שמאלף הכלבים יטפל בהן, להבדיל מאילוף כלבים בפנסיון. מרבית מאלפי הכלבים יהיו מוכנים למצוא לכם עסקאות אילוף כלבים מותאמות באופן אישי, באופן הזה שלא תידרשו לשלם סכום כספי מלא וגבוה מדי.

בעל מקצוע

 

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »