חיפוש

מה ההבדל בין הסוגים השונים של הפוקר?

בעוד כי פוקר הוא כנראה אחד ממשחקי הקלפים הכי פופולריים בעולם, הוא משלב אסטרטגיה ומיומנות אשר משתנות בהתאם לסוג הספציפי שאתם משחקים. באופן כללי, פוקר ידוע ווריאציות שונות, וכל אחת מהן מציגה עולם שלם של חוקים, טקטיקות ואפשרויות משחק שונות. 

 

סוגי פוקר פופולאריים שכדאי להכיר

כל עוד מדברים על פוקר אונליין או עם החבר'ה בשישי בערב, טקסס הולדם הוא כנראה המשחק הפופולרי ביותר בישראל ובעולם. משחק זה כולל חלוקה של 2 ידיים לכל שחקן, כאשר המטרה היא כמובן ליצור את היד הכי מוצלחת בעזרת 5 קלפים קהילתיים.

כמו כן, גם אומהה נחשבת נפוצה למדי, בעודה מוגדרת בתור גרסה דומה לטקסס הולדם, אך בה כל שחקן מקבל ארבעה קלפים פרטיים (במקום 2 כמו בטקסס הולדם). בעוד כי ניתן למצוא ברשת מדריך טקסס הולדם חוקים והוראות משחק, אפשרי למצוא גם מדריכים לסוגי פוקר כמו:

  • פוקר סטאד: שחקנים במשחק זה מקבלים קלפים הפוכים, ותוך כדי המשחק חושפים אותם בהדרגה.
  • פוקר סיני: משחק זה כולל בד"כ 2 – 4 שחקנים, כאשר המטרה תהיה ליצור את 3 הידיים הכי טוב מתוך 13 קלפים שונים. זהו הסבר מקוצר, וחשוב לציין כי פוקר זה נחשב בין המורכבים ביותר, לכן יצריך הדרכה בהתאם.

סוגי פוקר פופולאריים שכדאי להכיר 

ההבדלים בין משחקי פוקר שונים

בסופו של דבר, בין אם מדובר על משחק פוקר כזה או אחר, ישנם הבדלים אשר מתבטאים בכמה היבטים מרכזיים בשולחן. לצורך העניין, חלוקת הקלפים משתנה בין משחק אחד לשני. במילים אחרות, מספר הקלפים הפרטיים והקהילתיים משתנה בין המשחקים.

כמו כן, גם סבבי ההימורים משתנים בין המשחקים השונים, כאשר אפשרויות ההימורים משתנות גם הן (מבחינת גובה ההימורים וסוגיהם). לבסוף, ברמת האסטרטגיה, לכל משחק יש את האסטרטגיה הייחודית שלו, תוך התחשבות במבנה חלוקת הקלפים וסבבי ההימורים המשתנים.

ההבדלים בין משחקי פוקר שונים 

לסיכום, מס' טיפים למתחילים בשולחן הפוקר

אם אתם רק מתחילים את מסע הפוקר שלכם, יש לנו כמה המלצות שיכולות לסייע לכם בנחיתה רכב בעולם זה. למשל, אנחנו ממליצים להתחיל עם טקסס הולדם, מכיוון שזהו המשחק הפופולרי ביותר ולכן, קיים באינטרנט המון חומר ללמידה עצמית. כך תוכלו לוודא שאתם מבינים את חוקי המשחק שבו אתם רוצים לשחק.

דבר נוסף, תתרגלו כמה סוגים שונים של פוקר כדי לחוש את ההבדלים ביניהם, ולנסות להבין איזה סוג הכי מתאים לכם. יש בימינו מגוון עצום של אתרי אינטרנט שבהם ניתן לשחק פוקר אונליין בחינם, ככה שאתם מסודרים מהבחינה הזאת. בסיכומו של דבר, חשוב לא פחות להתמקד באסטרטגיית הימורים נכונה אשר נבנית במהלך הזמן.

במילים אחרות, למדו מתי להמר, מתי להעלות ואולי הכי חשוב – מתי להתקפל. לבסוף, היו סבלניים. פוקר הוא משחק מורכב, וקפיצת מדרגה דורשת זמן ותרגול.

מה ההבדל בין הסוגים השונים של הפוקר

באותו נושא
ויאגרה
מה היא קאמגרה?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים. מדובר בגרסה גנרית של תרופת המותג הפופולרית והמוכרת – ויאגרה. מנגנון הפעולה של הקאמגרה עובד על

קרא עוד »