חיפוש

מה ההבדל בין חנות וירטואלית לחנות שופיפיי

אם לעסק שלכם עדיין אין חנות באינטרנט, זה הזמן לבנות אחת כזאת. ובכדי לבנות חנות באינטרנט, היום כבר לא צריך להסתבך, יש שלל מערכות המביאות לכם את כל התבניות, התוספות והחידושים הכי עדכניים, ככה שלבנות חנוט אונליין עבור העסק שלכם, זה קל יותר מאי פעם. עכשיו נשאר להבין דרך איזו מערכת כדאי לכם לבנות החנות שלכם, בואו להכיר מה שופיפיי מציעה לכם ולמה זו הדרך האולטימטיבית לבניית החנות החדשה שלכם במרחב האינטרנטי.

 

הקמת חנות וירטואלית

היום כל אחד יכול להקים חנות וירטואלית, עסקים גדולים או קטנים זה לא משנה, הערך של חנות במרחב האינטרנט כבר ברור לכולנו. אבל הקמת חנות וירטואלית הפכה לכזאת מגמה, שיש היום המון אופציות שונות, פלטפורמות דרכן תוכלו לעשות זאת. וכן נכנסת לתמונה חנות שופיפיי, שזו אחת הפלטפורמות המובילות לבניית חנות אונליין, אשר מביאה המון פונקציות מרשימות ומגוון של אפשרויות עיצוב שתקפיץ את רמת החנות שלכם.

 

מהי חנות שופיפיי

שופיפיי היא חברה שפיתחה פלטפורמה באינטרנט, ייעודית עבור הקמת חנויות אונליין ומסחר אלקטרוני בתמורה לדמי מנוי חודשיים. הפלטפורמה מציעה חבילות מנוי שונות, אשר מתחילות ממנוי בסיסי ומגיעות עד מנוי מתקדם. שופיפיי עובדת עם מערכת קוד סגור, הכוונה היא שהפיתוח שלה נערך בתוך החברה ללא הכנסת פיצ׳רים חיצוניים.

 

חנות וירטואלית

חנות וירטואלית שהיא אינה דרך שופיפיי, זו בדרך כלל חנות שתבנה באחת המערכות האחרות שעובדות על קוד פתוח, שם ניתן להכניס כל מיני פיצ׳רים חיצוניים. זו דרך אחרת לבניית חנות אונליין, שם לא מקבלים את מרחב האפשרויות דרך המערכת עצמה, אלא צריך להוסיף כל מיני תוספים שונים שכל אחד מהם עלול לגבות מכם תשלום חודשי.

 

אפשרויות עיצוב

בעולם השיווק ומכירת מוצרים, יש חשיבות גדולה מאוד לעיצוב, גם הפלטפורמה שופיפיי וגם הפלטפורמות האחרות יציעו לכם כל מיני אפשרויות, תבניות עיצוב שונות שתוכלו לבחור מהן ולהתאים לאתר ולקהל היעד שאתם מכוונים אליו. מכיוון שזה גדוש באופציות, כן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע כמו AGHAI, גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה טכנית, של בניית אתר מכירות איכותי ומושקע שיעשה את העבודה.

 

ידידותי למשתמש

החלק הזה מאוד מהותי, חשוב שהפלטפורמה דרכה תבנו את החנות שלכם תהיה ידידותית למשתמש כמה שאפשר. שופיפיי נחשבת אחת הפלטפורמות הנוחות לשימוש, שם ניתן לעבוד עם עברית באופן חלקי ולבצע התאמות לעבודה בעברית. המערכת מאפשרת מסחר באופן מהיר לאחר מילוי פרטים פשוט, בנוסף המערכת מעדכנת את עצמה. במערכות של קוד פתוח, זה תלוי בבחירת הפיצ׳רים הנכונים בכדי שתקבלו חווית משתמש ידידותית.

 

תבחרו על פי הנוחות שלכם

בסופו של דבר כל אחת מהאופציות  היא בעלת ערך, זה עניין של לבחור את מה שנוח לכם יותר. כל מערכת תציע לכם מגוון שונה ואופציות אחרות, וכדאי לעשות את הבירור והבדיקה של על מה אתם עובדים בצורה נוחה יותר.

קניית מוצר

 

באותו נושא
ללמוד קריפטו
למה כדאי ללמוד קריפטו?

בתקופה האחרונה אנו שומעים רבות מצד חברים על קורס קריפטו ששינה את החיים שלהם באופן חיובי. מספר חוות הדעת הרבות שזרמו אלינו ביממה האחרונה, גרמו

קרא עוד »
זכוכית מגדלת
תפקידו של מקדם האתרים

  למקדם אתרים יש עבודה חשובה מאוד. הוא אחראי על קידום אתרים של בעלי עסקים שונים ברחבי הרשת. עובדה זו מרתקת רבים וגורמת להם לתהות

קרא עוד »
איש ולוגו
המדריך המלא לטיקטוקר המתחיל

אפליקציית טיקטוק הפכה לאחת האפליקציות החמות ביותר בעולם, עם מיליוני סרטונים העולם מדי חודש. הסרטונים בטיקטוק מצלמים על ידי המשתמשים בה, ובהם רואים ריקודים ושירים

קרא עוד »