חיפוש

מה הוא ניתוח קטרקט בלייזר?

מטרת עדשת העין שלכם היא לכופף (לשבור) קרני אור שנכנסות לעין כדי לעזור לכם לראות. העדשה שלכם צריכה להיות שקופה, אבל עם קטרקט היא עכורה. קטרקט יכול להיות כמו להסתכל מבעד לשמשת מכונית מעורפלת או מאובקת. דברים עשויים להיראות מטושטשים, מעורפלים או פחות צבעוניים. הדרך היחידה להסיר קטרקט היא בניתוח. רופא העיניים שלכם ימליץ להסיר קטרקט כאשר זה מונע מימכם לעשות דברים שאתם רוצים או צריכים לעשות.

מהו ניתוח קטרקט בלייזר?

רבים מהשלבים של ניתוח קטרקט מבוצעים באופן מסורתי באמצעות מכשירים ידניים. כעת, ניתן להשלים אותם בדיוק של לייזר. המנתח שלכם יכול להשתמש בלייזר כדי ליצור חתכים מדויקים, כמו גם את הפתח המעגלי לגישה והסרה של הקטרקט. הפתיחה של העדשה באמצעות לייזר מדויקת במיוחד, ומביאה למעגל כמעט מושלם.

לאחר יצירת הפתח, הלייזר מתרכך ומפרק את הקטרקט הקשה לחתיכות זעירות, מה שמאפשר הסרת קטרקט עדינה וקלה יותר עם אנרגיית אולטרה סאונד פחותה משמעותית מאשר בניתוחי קטרקט ללא לייזר.

ניתוח קטרקט

מהם היתרונות של ניתוח קטרקט בלייזר?

ישנם מספר יתרונות מרכזיים לטיפול קטרקט באמצעות לייזר :
– טיפול מותאם במיוחד באמצעות הדמיה תלת ממדית מתקדמת
– טיפול מדויק יותר
– הסרת קטרקט עדינה וקלה יותר עם פחות אנרגיית אולטרסאונד
– אפשרויות נוספות לתיקון אסטיגמציה

 

האם אני מועמד לניתוח קטרקט בלייזר ?

רוב חולי הקטרקט מועמדים לניתוח קטרקט בלייזר. הרופא שלכם יצטרך לבחון את עיניכם ולדון באפשרויות שלכם ביתר פירוט במהלך בדיקת הערכת מצב הקטרקט שלכם. על כן מומלץ להתייעץ עם רופא עיניים שיוכל להעביר אתכם בדיקה קצרה על מנת לוודא את הצורך שלכם בניתוח קטרקט בלייזר.

 

כמה זמן לוקח ההליך?

כאשר אתם הולכים לניתוח קטרקט אתם יכולים לצפות להיות במרפאה בין שעתיים לשלוש. רוב המטופלים נמצאים בחדר ההליך למשך 30 דקות או פחות. החלק של התלת מימד והלייזר של הטיפול נמשך דקות ספורות בלבד. כאשר רופאים מנוסים יותר יכולים לסיים את ההליך בפחות מ25 דקות.

 

למה עליי לצפות מתהליך התאוששות?

לחלק מהאנשים יש שיפור בראייה מיד לאחר הניתוח, למרות שזה נורמאלי לגמרי שהמטופל יסבול מראייה מטושטשת למשך יום או יומיים. לאחר הניתוח לא תסבלו מהגבלות רבות במהלך ההתאוששות, אבל חשוב לא להרים חפצים כבדים או לעסוק בפעילות גופנית מאומצת במשך שבוע מביצוע ההליך. בנוסף, במקרה שעבודתכם תלויה בבהייה למשך זמן במסך, יש לצמצם את העבודה למשך מספר ימים בודדים מעת ביצוע ההליך.

 

לסיכום

לאחר שעברנו על כל הפרטים החשובים בנוגע לניתוח קטרקט בלייזר, כל שנותר לכם הוא לפנות אל רופא מומלץ באזור מגוריכם. צרו קשר כבר היום, עם מומחה לרפואת עיניים לניתוח קטרקט בלייזר, שיוכל לספק לכם את הטיפול הטוב ביותר, במחיר ההגון ביותר.

ניתוח קטרקט

 

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »