חיפוש

מה היא הכשרתו של המנעולן המורשה?

אין הרבה דברים מבאסים כמו להגיע הביתה אחרי יום עבודה ארוך, להכניס את המפתח למנעול ולגלות שהמפתח נשבר בתוך המנעול וכעת אנחנו תקועים מחוץ לבית. בדיוק בשביל המקרים האלה, יש לנו מנעולנים מורשים ומקצועיים שישמחו לבוא ולעזור לנו לפרוץ את מנעול הבית שלנו. הבסיס להבדל בין מנעולן "חאפר" למנעולן מורשה ומקצועי, הוא ההכשרה האינטנסיבית ומהפקידה שעוברים המנעולנים המורשים, ההופכת אותם בסופו של דבר לסמכות הבכירה ביותר בכל הנוגע לפתרונות נעילה. 

 

למה כדאי לבחור במנעולן מורשה?

בין אם מדובר בביצוע פתרונות נעילה לבית שלכם, פריצה של מנעול הדלת או הרכב או כל דבר אחר המצריך את שירותיו של מנעולן, נרצה לדעת שאנחנו בוחרים באדם אמין ומקצוען שיבצע את העבודה ברמה הגבוהה ביותר ויספק לנו את המוצרים האיכותיים ביותר שקיימים בשוק. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא לבחור במנעולן מורשה בעל תעודת הסמכה מקצועית. כיום, בשביל להיות מנעולן ברחובות, תל אביב, אשקלון או כל עיר אחרת בארץ, צריך לעבור הכשרה מיוחדת המורכבת ממספר שלבים.

 

איך מתבצעת הכשרה של מנעולן מורשה?

  • קורס מנעולנים: בשביל להיות מנעולן מורשה, יש צורך בקורס אינטנסיבי וקפדני במיוחד המיועד לאנשים המעוניינים לעסוק במנעולנות. במהלך הקורס לומדים המנעולנים לעבוד על סוגי מנעולים שונים ולבצע עבודות שונות בצורה הנכונה והיעילה ביותר. כמו כן, הקורס עוזר להם להכיר מקרים נפוצים במיוחד המצריכים את שירותיו של המנעולן.
  • הכרת כל סוגי המנעולים: מנעולים שונים מצריכים עבודה מסוג שונה. למשל, מנעול של רכב עובד באופן שונה ממנעול של כספת, לכן נרצה לדעת שהמנעולן שלנו יודע בדיוק איך לעבוד עם סוג המנעול שלנו. חלק נכבד מההכשרה של מנעולנים מורשים היא היכרות מעמיקה עם סוגי המנעולים הנפוצים והשימושיים ביותר בשוק. כך, תוכלו לדעת שהמנעולן שלכם ידע איך לעבוד עם המנעול שלכם בקלות, וגם להציע לכם את פתרונות הנעילה הטובים ביותר.
  • הכרת סוגי פריצות שונות: ממש כמו שכל מנעול עובד באופן קצת אחר, כך גם סוגי הפריצות השונות. ההכשרה של המנעולנים המורשים מספקת להם את הכלים לבצע את פריצות פשוטות ומורכבות כאחד.
  • קבלת תעודת יושר ממשטרת ישראל:  לאחר מעבר ההסמכה למנעולן מורשה, כל מנעולן חייב לקבל תעודת יושר ממשטרת ישראל בכדי שיוכל לעסוק במנעולנות. תעודת היושר לא רק מעידה על כך שהמנעולן שלנו הוא אדם ישר ואמין, אך גם נותנת לנו אחריות שהאדם שמבצע את העבודה הוא אכן מי שהוא טוען שהוא – כלומר, יש לנו מעין תעודת אחריות.

אם אתם מחפשים מנעולן מורשה ומקצועי באזור מגוריכם, אנחנו ממליצים לפנות לשירותים של דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון, המספקים שירות איכותי ומקצועי שנים רבות ללקוחות מכל הארץ. באתר תוכלו להתרשם מפתרונות המיגון ונעילה השונים המוצעים על ידי החברה.

מנעולן מורשה

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »