חיפוש

מה הם פתרונות המיגון הכי פופולריים?

לא קל לגור במדינת ישראל. אויבים מבחוץ, פשיעה מבפנים – הכותרות לא מפסיקות להתחלף באתרי החדשות. אבל אזרחי ישראל, אנחנו, יודעים למצוא פתרונות מיגון. אבל מה הם פתרונות המיגון הכי פופולריים?

 

פתרונות המיגון הכי פופולריים מפני טילים

ככל שעוברות השנים, יכולות התקיפה מרחוק של אויבנו משתכללות – וטווח הפגיעה של הטילים שלהם גדל. כפועל יוצא, יותר ויותר ישראלים נזקקים לפתרונות מיגון מפני טילים. למגוון פתרונות מיגון מתקדמים כנסו לאתר https://merhavmugan.co.il. הנה 3 פתרונות המיגון הכי פופולריים מפני טילים, נכון להיום:

פתרונות הגנה מפני טילים

ממ"ד מובנה

מרבית הבניינים החדשים, נבנים כיום עם ממ"ד מובנה. המרחב המוגן הדירתי הוא למעשה עוד חדר בבית, עם דלתות וחלונות חסיני פיצוצים. קיומו של ממ"ד בדירה חדשה הפך, למעשה, לסטנדרט בשנים האחרונות.

 

ממ"ד נייד

בבניינים ישנים ובאתרי בנייה – לא תמיד אפשר למצוא ממ"ד. יחד עם זאת, הצורך במרחב מוגן לא פוחת רק בגלל שהבניין ישן או בבנייה. לכן אחד הפתרונות הכי פופולריים בישראל למיגון הוא ממ"ד נייד. מדובר במעיין קרוואן, שבנוי כמו ממ"ד לכל דבר ועניין. ניתן להניח אותו כמעט בכל מקום.

 

מקלט

המקלטים הישנים וטובים עדיין מהווים פתרון נפוץ בקרב לא מעט מקומות בישראל. יחד עם זאת, עם השנים – במיוחד במקומות שלא סבלו ממתקפות טילים – המקלטים הוסבו למחסנים, קליניקות ואפילו יחידות דיור. לאחרונה ניתן לראות שאנשים מנסים להסב את המקלט בחזרה לייעודו המקורי.

 

פתרונות המיגון הכי פופולריים מפני פשיעה

כשמדינת ישראל לא נמצאת במלחמה, הפחד הציבורי מופנה כלפי פנים. שוק האבטחה בישראל הוא אחד התחומים הכי גדולים במשק הישראלי, ואנשים מוכנים לשלם הרבה בשביל הביטחון שלהם. הנה שלושת הפתרונות הפופולריים ביותר:

פתרונות הגנה מפני פשע

מצלמות אבטחה

מצלמות במעגל סגור הן פתרון הגנה פופולרי לבתים בישראל. מצלמות אלו ניתנות להתקנה הן בתוך הבית והן מחוצה לו ומספקות ניטור 24/7 על הנכס. מצלמות אבטחה יכולות לעזור להרתיע פולשים פוטנציאליים ולמנוע פשיעה רק בעצם קיומן. הן יכולות, כמובן, גם לספק ראיות במקרה של פריצה.

 

מערכות אזעקה

אזעקות הן אחד מפתרונות המיגון הפופולריים ביותר לבתים בישראל. מערכות אלו מורכבות מחיישנים המוצבים על דלתות, חלונות ונקודות גישה אחרות. החיישנים מפעילים אזעקה כאשר הם מזהים תנועה לא מאושרת. מערכות אזעקה יכולות לכלול גם חיישני תנועה המזהים תנועה בתוך הבית.

 

מערכות אבטחה לבתים חכמים

מערכות אבטחה לבית חכם זוכות לפופולריות בישראל בזכות הנוחות וקלות השימוש בהן. מערכות אלו משתלבות עם מכשירים אחרים בבית חכם, כגון מנעולים ואורות חכמים. הן ומאפשרות לבעלי הבית לשלוט על מערכת האבטחה שלהם מרחוק באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד שלהם.

 

סיכום

לסיכום, זה לא משנה אם זה ממ"ד נייד או מערכת אזעקה – חשוב שתדאגו לביטחון שלכם. וודאו שיש לכם כל מה שצריך כדי לשמור על עצמם ועל היקרים לכם כל הזמן.

נייד MMD

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »