חיפוש

מה הן עבירות נשק ומה הם העונשים עליהן?

אי אפשר להתעלם מן העובדה שבימים האחרונים נמצאים כלי נשק רבים אצל מי שלא אמורים להחזיק בהם. הימצאות של נשקים אלו עשויה להוביל לעבירות נשק קשות שיש עליהם עונשים כבדים. יצאנו לבדוק את העניין לעומק, בתקווה שמי שמחזיקים בנשקים ללא אישור יקראו את המדריך וידעו מהם העונשים שהם עשויים לקבל בעקבות כך. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

תכירו את המומחים בתחום עבירות הנשק שסייעו לנו

רגע לפני שנתחיל במדריך, אתם צריכים לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי מצד גורמים שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע לעולם הפלילי ולעבירות נשק. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שעוסקת בנושא וביקשנו לקבל פרטים.

לשמחתנו,  כ – 11 גולשים שעוסקים בתחום הזה ביום יום ציינו בפנינו את כל הפרטים על עבירות נשק והעונשים שלהם. אנו רוצים להודות להם על המידע העדכני. שכן, בזכותם, המדריך הנוכחי עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות בקרב רבים.

 

עבירות נשק – מהן?

עבירות נשק הן עבירות פליליות. מי שעבר עבירות נשק צריך לדעת כי חוק העונשין מבדיל בין כמה עבירות נשק שונות:

  1. החזקה של נשק או רכישה של נשק שלא כדין
  2. נשיאה של נשק או הובלה של נשק שלא כדין
  3. סחר בנשק או ייצור וייבוא של נשק

 

מה העונשים הצפויים על העבירות הללו?

מי שעוברים על אחת או יותר מהעבירות שצוינו לעיל צפוי לקבל עונש מאסר. על החזקה של נשק שלא כחוק או על רכישה של נשק עשוי לקבל האדם עונש מאסר של עד כ – 7 שנים. מי שנושא או מוביל נשק שלא כדין עשוי למצוא את עצמו במאסר של עד 10 שנים! מי שסוחרים, מייבאים או מייצרים נשק עשויים למצוא את עצמם מאחורי סורג ובריח עד ל – 15 שנים.

 

עברתם על עבירה מסוג זה? מה עליכם לעשות?

אם עברתם על עבירת נשק, כדאי שתדעו כי עליכם קודם כל לפנות אל עורך דין פלילי מומלץ שיודע דבר או שניים בנושא. חשוב מאוד שתבדקו היטב כי מדובר בעורך דין מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. שכן, אתם חייבים להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.

אם אין לכם עורך דין שכזה בהישג יד, כדאי שתדעו שההתפתחות של הטכנולוגיה באה לטובתכם במובן זה. שכן, אתם יכולים לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת על עורכי דין מומלצים יותר ומומלצים פחות. כך תוכלו לבחור את עורך הדין המתאים ביותר עבורכם מכל מיני בחינות.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהן עבירות נשק ומה הם העונשים עליהם. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לחפש אחר עורך דין מומלץ במידה ויש לכם צורך.

עבירות נשק

באותו נושא