חיפוש

מה השימוש בליקוריץ ואיפה הכי טוב לקנות אותו

ישנם חומרים טבעיים – שורשים, עשבים או צמחים שונים, שמהווים תרופות עוצמתיות והטובות ביותר שיש כיום למחלות נפוצות ומוכרות.

חלק מצמחים אלו משמשים חלק בלתי נפרד מהרפואה המסורתית במשך אלפי שנים, אך הגיעו לרפואה המערבית לפני מספר שנים בלבד.

אחד הצמחים המדוברים הוא שורש הליקוריץ – כאשר במיצוי נכון שלו מהווה תרופה לאחת המחלות הנפוצות במערב – טרשת העורקים

 

שורש הליקוריץ – תרופה טבעית ועוצמתית

לרוב, האסוציאציה הראשונה שתעלה לנו בנושא הליקוריץ הוא הממתק השחור שמוטל בספק. עם זאת, שורש הליקוריץ המקורי בצורות מסוימות מהווה תרופה מדהימה וחזקה לטרשת העורקים – וזה אינו מוטל בספק. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על השימוש בליקוריץ וגם – איפה קונים אותו.

 

מהו שורש הליקוריץ?

שורש הליקוריץ, או שוש קירח, הוא צמח עשבוני רב שנתי. הוא נחשב לאחד השורשים הבריאים ביותר בטבע, ומכיל בתוכו ערכים תזונתיים רבים וטובים כמו ויטמינים שונים (ויטמין E, ויטמין B), סידן, ברזל, מגנזיום, אבץ ואשלגן, וזו רק תחילת הרשימה.

 

מה השימוש הרפואי בשורש הליקוריץ?

כאמור, לשורש הליקוריץ סגולות רפואיות רבות כאשר הוא ממוצה בצורה הנכונה לכך. אחד השימושים הנפוצים לו הוא כמסייע להפחתת קצב שקיעת כולסטרול בעורקים, תופעת של טרשת העורקים.

 

איך שורש הליקוריץ מסייע לטיפול בטרשת העורקים?

במצב תקין, כמות הכולסטרול ה"טוב" הנמצאת בגוף שווה פחות או יותר לקצב שקיעת הכולסטרול "הרע" בעורקים, ועל כן הגוף מצליח לנקות את עצמו – קצב הניקוי = קצב השקיעה. במצב של טרשת עורקים, בו כמות הכולסטרול השוקע גבוה מקצב הניקוי, דרוש נוגד חמצון חזק – אשר קיים בשורש הליקוריץ. נוגד החמצון מעלה את התנגדות הכולסטרול "הרע" לחמצון, וכך רמתו יורדת.

 

איפה ניתן לקנות שורש ליקוריץ?

שורש ליקוריץ אינו בריא לגוף בצורתו הטבעית. מיצוי נכון שלו נעשה על – ידי חברות שונות, אשר הופכות אותו לפורמולה ותוספי מזון – הן כתוסף מזון של שורש ליקוריץ בלבד והן כתוסף מזון ליקוריץ 123 (המשלב מספר צמחים טבעיים בעלי סגולות רפואיות נוספים). אז איפה קונים ליקוריץ? ניתן לקנות בחברות שונות, אך חשוב לוודא כי אתם רוכשים את התוסף בחברה הנכונה.

 

איך בוחרים חברה לקנות ממנה את שורש הליקוריץ?

חברות רבות בשוק יפרסמו מחקרים ותוצאות קליניות על הצלחת התוסף. לכן, חשוב לוודא כי החברה ממנה אתם רוכשים חושפת את המחקרים הקליניים עצמם, וכי הם אמינים.

בנוסף לכך, חשוב לוודא כי לחברה כל האישורים הנדרשים – ובראשם, אישור משרד הבריאות ופיקוחו על תהליך הייצור.

לבסוף, כאשר מדובר בחברה המייצרת תוספי תזונה ומוצרי בריאות, תרצו לוודא כי לחברה מענה אנושי שתוכלו לפנות אליו בנוגע לשאלות, חששות ובירורים. וודאו כי החברה מפרסמת כתובת או אפשרות להשארת פרטים לחזרת נציג, כך שתרגישו בטוחים בכל רגע.

 

גזעים

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »