חיפוש

מה זה אומר להדפיס על חולצה? איך עושים את זה?

הדפסות על חולצות הן כבר מזמן טרנד פופולרי מאד, ששולט בכל החברות, בתי הספר, החוגים ותנועות הנוער. הדפסת חולצות נעשית בישראל כבר עשורים, וכיום צצים יותר ויותר מפעלי הדפסה על חולצות שמציעים את שירותם. כחלק מן השירות הזה, ניתן להזמין מן המפעל כמות מסוימת של חולצות, בצע ובכיתוב שאתם רוצים. אם מדובר בסמל של החברה או של בית הספר, או בבדיחה פרטית שיש לכם עם חברים – אתם מוזמנים להדפיס כל שעולה על דעתכם. לפניכם עוד מידע כדי להבין יותר על מה זה אומר להדפיס על חולצה ואיך בדיוק עושים את זה.

 

מה זה בדיוק הדפסה על חולצה?

להדפיס על חולצה – מה צריך לדעת? הדפסה על חולצה היא הדפסה של כתובות וציורים שונים שהלקוח מזמין ומעוניין להדפיס על חולצות, שנעשית בטכניקות שונות, בין אם בהדפסה תעשייתית ובין אם באופן ידני של הדפסי רשת.

מדובר במפעלים להדפסות על חולצות ובדים ככלל, שמאפשרים ללקוחות ולמתעניינים לבחור גלופה, כלומר כיתוב או סמל לבחירתם שהם ציירו או עיצבו במחשב – ולהדפיס אותו בצבע, בגודל ובכמות שהם רוצים. ההדפסה על חולצות ובדים נעשית באופן מהיר, ולאחר הגשת ההזמנה, ייקחו כמה ימים בודדים עד לקבלת החולצות מודפסות עם הכיתוב שרציתם.

 

מה מדפיסים לרוב על חולצה?

למעשה, מפעלי ההדפסה על חולצות לא מגבילים את הלקוחות שלהם, ומאפשרים להדפיס ממש כל מה שאתם חושקים בו. לרוב, ההדפסות הנפוצות ביותר כוללות סמלי בית ספר, או סמלים של חברות ועסקים שמעוניינים להדפיס עבור החברה שלהם מדי עבודה.

גם בתנועות הנוער, נהוג להדפיס על חולצות, כובעים ובדים שונים, כתובות של הסניף והשבט שלהם, לכל טיול וחגיגה. מעבר לתנועות, חברות וכיתות בתי ספר, רבים נוהגים להדפיס חולצות עבור בנות מצוות, עבור טיול משפחתי, יום הולדת לסבתא, וכל חגיגה שחולצה עם כתובת וציור מסוים ישפרו אותה וירימו את האווירה.

 

איך ההדפסה נעשית בעצם?

 

השלבים ההתחלתיים

השלבים שלפני ההדפסה כוללים את קבלת ההזמנה של הלקוח, ועבודה מולו ועמו על הגלופה, כלומר הציור והכיתוב שהוא מעוניין להדפיס על החולצות. הלקוח עובד על הגלופה יחד עם הגרפיקאי של חברת ההדפסה, ולאחר שהם שניהם מאשרים אותה – היא עוברת להדפסה.

ההדפסה עצמה

הדפסה על חולצות נעשית אצל כל מפעל חולצות שקיים בארץ בטכניקה מעט שונה. הטכניקה הנפוצה ביותר ששלטה בעשורים האחרונים בארץ היא טכניקה של הדפס רשת. בטכניקה זו, המפעל יוצר רשת בה כל החורים חסומים מלבד הגלופה והציור עצמם וכך כשמעבירים על הרשת צבע, היא צובעת כמו שבלונה את החולצה שמתחתיה.

מלבד השיטה הנפוצה והנוחה הזו, מפעלים רבים עברו להדפסות טכנולוגיות, למכונות שמבצעות את העבודה באופן עצמאי, וכך ללא צורך בעובדים מנוסים שמעבירים את הצבע על הדפס הרשת באופן עצמאי.

חולצה מודפסת

באותו נושא
בגד ים ראשית
בגדי ים לירח דבש

החתונה מתקרבת? סגרתם כבר טיסה לירח דבש? בין אם בחרת לנפוש בחופים הטרופיים של תאילנד , זנזיבר או בקריביים, סביר להניח ששמת בצד כבר את

קרא עוד »