חיפוש

מה זה ליסינג מימוני לעסקים

בימים האחרונים העמוד העסקי שלנו התמלא בהודעות שנכתבו על ידי אנשים עסקים שונים שרוצים לדעת פרטים אודות ליסינג מימוני לעסקים. לדבריהם, הנושא לא מדובר מספיק ברחבי הרשת והם מתקשים למצוא מידע בנושא. כדי להקל עליהם, יצאנו לבדוק את העניין בעצמנו, כדי להבין מה זה הליסינג המדובר ומה חשוב לדעת עליו. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו להבין מה זה הליסינג הזה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים על הליסינג המימוני לעסקים, עליכם לדעת כי הסתייענו בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על הנושא. מדובר במי שמשתמשים בימים אלו בשירות זה והם יודעים את כל הפרטים החשובים. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון עסקי מוכר וביקשנו לקבל פניות בנושא. אנו רוצים להודות לכל מי שפנו אלינו ומסרו לנו את המידע שיש להם בעניין. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי לסייע לרבים.

 

מה זה ליסינג מימוני לעסקים?

כעת, כשיש לכם את כל המידע הדרוש בנושא, אנו יכולים לומר לכם כי ליסינג מימוני לעסקים הוא בעצם תחליף להלוואה. במצב שכזה, חברת הליסינג בעצם מאפשרת ללקוח לקבל מימון חוץ בנקאי כדי לרכוש רכב חדש. ההלוואה הזו באה לידי ביטוי במרבית המקרים לתקופה של 45 עד 60 חודשים. כאשר העסק בעצם מעביר את התשלום החודשי אל החברה.

 

למי מתאים ליסינג מימוני שכזה?

ליסינג מסוג זה הוא כזה שמתאים לעסקים גדולים או קטנים שיש להם את אחד או יותר מהמאפיינים האלה:

  • לקוחות שרוצים לקנות רכב אבל מעדיפים מימון חוץ בנקאי
  • לקוחות שמנהלים צי של רכב בהיקף קטן – בינוני ורוצים לדאוג לתחזוקה וגם לטיפולים של הרכבים
  • לקוחות שרוצים להפוך לבעלי הרכב בסיום תקופת הליסינג

 

בחירה בחברה מומלצת

אם אתם בעלי עסקים שמתעניינים בליסינג תפעולי לעסק שלכם, כדאי שתדעו שאתם צריכים לערוך בירור מקיף רגע לפני שאתם בוחרים בחברה שתיתן לכם את השירות. שכן, יש הרבה חברות בשוק ועליכם לבדוק מי החברה הטובה ביותר. כדי שזה יקרה, עליכם לפנות אל הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי בעלי עסקים אחרים שהסתייעו בחברות שונות. כך תוכלו לקרוא מיהן החברות המומלצות ומיהן החברות שעדיף שלא להתעסק איתן. אפשר להגיע אל חברות מומלצות תוך קריאת פרטים בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • אינסטגרם ועוד

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה זה ליסינג מימוני לעסקים. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, נותר לכם פשוט להחליט אם מדובר בעניין שנוגע לכם או שלא. אם תחליטו לבצע ליסינג שכזה, כדאי שתשימו לב שאתם פונים אל חברה מומלצת בלבד.

ג'יפ

 

באותו נושא
5 שיטות לגיוס מוצלח! 
5 שיטות לגיוס מוצלח! 

גיוס כישרונות מוכשרים הופך להיות אתגר מרכזי עבור ארגונים. עם תחרות גוברת על עובדים מוכשרים והתפשטות תופעת העבודה מרחוק, מנהלי משאבי אנוש צריכים להפעיל אסטרטגיות

קרא עוד »
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »