חיפוש

מה זה ליסינג תפעולי ולמי זה מתאים?

בעולם הרכב, אחת האפשרויות שעומדות לפניכם היא ליסינג תפעולי. במקום לשלם על כל הרכבים שהעסק שלכם צריך, תוכלו לקבל אותם מחברה שמחזיקה מספר רב של רכבים בהתאם לצרכים שלכם. התשלום יהיה מותאם לרמת השימוש שלכם ברכבים ואתם תהנו ממעטפת טובה יותר מזו שתהיה לכם בלי הליסינג. כאן נעזור לכם להבין האם האופציה הזו מתאימה לכם. 

 

ליסינג

עוד לפני שנדבר על ליסינג למשאיות חשוב להבין מהו בדיוק ליסינג. ליסינג זוהי שיטה של אחזקת רכב, שבה אתם למעשה מקבלים רכב מחברה שמחזיקה בבעלותה כמות גדולה של רכבים. הרכב נמצא אצלכם, אולם הטיפול והאחריות על כל התקלות שלו נמצאת בידיים של החברה. אתם משלמים על הרכב תשלום חודשי שמותאם לרמת השימוש שלכם בו, והחברה אחראית על כל השאר.

ליסינג

ליסינג תפעולי לרכבים מסחריים

את עולם הליסינג ניתן לחלק לשני סוגים. הסוג הראשון הוא ליסינג שמיועד לאנשים פרטיים, ובישראל יש לא מעט נהגים שמעדיפים להחזיק רכב בצורה הזו. סוג נוסף הוא ליסינג תפעולי שמיועד לרכבים מסחריים. המחיר של רכבים מסחריים הוא הרבה יותר יקר מזה של רכבים פרטיים, מה שמקשה על עסקים לרכוש אותם. לאור זאת, יש מספר סוגי עסקים שליסינג תפעולי מתאים להם.

ליסינג תפעולי לרכבים מסחריים

עסקים בהקמה

הסוג הראשון אלו עסקים בהקמה. בדרך כלל, הקמה של עסק מלווה במספר רב של הוצאות שלא ניתן למנוע אותן, בין השאר הוצאות על רכבים מסחריים. בהקשר הזה לליסינג יש יתרון כיון שהוא מאפשר לכם לשלם תשלום חודשי על הרכבים, מה שמאפשר לכם לפרוס את התשלום בצורה נוחה יותר.

כמובן, העובדה שאתם יכולים לבחון אלו רכבים אתם צריכים באמת ולא סתם לקנות בהתחלה רכבים שבסופו של דבר לא בטוח שתצטרכו אותם גם היא מהווה יתרון לא מבוטל לליסינג על פני האפשרויות האחרות.

 

אפשרות תשלום נוחה יותר

אפשרויות התשלום על הליסינג כוללות גם מימון חוץ בנקאי, מה שיעזור לכם בתור בעלי עסקים לשמור על ההלוואות מהבנקים לדברים אחרים שאותם אי אפשר לשלם בצורה אחרת. ככה שאם יש לכם בעיות מבחינת הבנקים ליסינג תפעולי הוא פתרון נהדר.

 

שירות 24/7

אם העסק שלכם זקוק לתמיכה לאורך כל שעות היממה, ליסינג תפעולי יכול להתאים לכם. השירות של חברת הליסינג מאפשר לכם להנות מתמיכה סביב השעון לכל תקלה שקשורה לרכבים, וכך לא תמצאו את עצמכם תקועים עם רכב שלא עובד בשעת לילה מאוחרת.

 

לסיכום

אם יש לכם חברה שנותנת שירות בתחום ההובלות או מחזיקה מספר רב של רכבים, כדאי לכם לבדוק את האופציה של ליסינג תפעולי. בליסינג תפעולי לא תצטרכו לשלם על הרכבים מחיר מלא ותקבלו שירות תמיכה לאורך כל שעות היממה. עבור עסקים בהקמה או כאלו שזקוקים לאשראי מהבנקים האפשרות הזו היא כנראה הדרך הנכונה לרכישת רכבים.

מה זה ליסינג תפעולי ולמי זה מתאים

באותו נושא
מה זה רכב תפעולי?
מה זה רכב תפעולי?

אנשי מקצוע רבים יכולים להפיק תועלת רבה מרכב תפעולי אמין ובטוח להובלת נוסעים, ציוד מכני וכלי עבודה בנוחות מירבית ותוך שמירה על בטיחותכם. מתאים במיוחד

קרא עוד »