חיפוש

מה זה מסלקה פנסיונית ואיך זה עובד?

גולשים רבים תרים אחר מידע רלוונטי אודות המסלקה הפנסיונית. עובדה זו ידועה לנו, משום שראינו אינספור פוסטים בנושא שהועלו בימים האחרונים לפורומים ורשתות חברתיות. החלטנו שלא להישאר אדישים לביקוש, כך שהעלינו את המדריך הנוכחי לרשת. הישארו כאן ותגלו את כל הפרטים אודות מסלקה זו, כדי שתוכלו להכיר בה מקרוב ולהבין איך זה עובד בכלל.

 

מסלקה פנסיונית – ההגדרה

הגיע הזמן שתכירו באחד הכלים הפיננסיים החשובים ביותר שצריכים להישמר בלשונית ה"מועדפים" של הדפדפן שלכם. נסביר שמדובר בכלי מקוון שנוצר לראשונה על ידי משרד האוצר, אך ניתן למצוא אותו גם באתרים של חברות פרטיות שונות. המטרה של המסלקה הפנסיונית היא לסייע לנו, האזרחים, לאתר את הכספים שהפקדנו לאורך השנים בכל מיני תוכניות פנסיוניות.

חשוב לציין שהמסלקה מחוברת באופן ישיר למערכות המידע של חברות הפנסיה וחברות הביטוח בישראל, כך שהמידע שיוצג בה הוא אמין ועדכני. אל תחששו, המידע שלכם שמור היטב באתרים מאובטחים. כך שתוכלו לראות את הנתונים שנוגעים לכם, רק לאחר שתעברו הליך זיהוי נרחב.

מסלקה פנסיונית – ההגדרה

הידעתם? הכסף שלכם עשוי להיעלם

המסלקה הפנסיונית עלתה לרשת, לאחר שגורמים בכירים במשק הבינו שיש לא מעט כספים אישיים של אזרחים שהולכים לאיבוד. סביר להניח שגם אתם צפויים לגלות שיש מוצרים פנסיונים מסוימים ששכחתם מקיומם. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי מ – 2 סיבות:

  1. החלפת מקום עבודה – נפתחת לנו פנסיה חדשה ברגע שאנחנו מחליפים את מקום העבודה שלנו (זאת במידה ולא יידענו את האחראיים בהנהלת החשבונות על הקופה הקיימת). תרחיש שכזה עשוי להוביל למצב שבו התוכנית הקודמת נשכחת והכסף שהיה בה נשאר מאחור
  2. אנחנו לא מעורים בפנסיה – בואו נודה באמת, רבים מאתנו לא מכירים את תחום הפנסיה מקרוב, כך שאנחנו לא יודעים כמה כסף צברנו ואיפה בדיוק הוא נמצא

זו הסיבה שהקימו את המסלקה הפנסיונית שמאפשרת לכל אחד למצוא את הכסף האבוד שלו.

 

איך עושים את זה?

השימוש במסלקה הפנסיונית מותאם לכל אחד ואחת. כדי לבדוק את התוכניות הפנסיוניות שלכם, עליכם להיכנס לאתר ייעודי, להוסיף את פרטיכם האישיים כפי שמופיע ברובריקות השונות ולהמתין לקבלת התוצאה. שכן, לאחר מילוי הפרטים, יתגלו בפניכם התוכניות הפנסיוניות שלכם והסכומים שקיימים בהן.

איך עושים את זה

טיפ חשוב לסיום

רגע לפני שהמדריך יגיע לסיומו, נמליץ לכם לבדוק את טיבו של האתר שבו תזינו את פרטיכם האישיים. עשויים להיות אתרים מסוכנים שישתמשו בפרטים שלכם שלא לצורך. לכן, מומלץ לבחון מראש שמדובר בפורטל מוכר או אתר מאובטח וידוע בתחום.

 

השורה התחתונה

המסלקה הפנסיונית מאפשרת לכל אחד למצוא את הכספים האבודים שלו במינימום מאמץ. בשלב זה ברור לכם מה תצטרכו לעשות, כדי להגיע לכסף שנותר מאחור, כך שעליכם פשוט לצאת לדרך ולערוך רישום מסודר של הכספים שלכם.

מה זה מסלקה פנסיונית ואיך זה עובד

באותו נושא
ויאגרה
מה היא קאמגרה?

קמגרה היא תרופה המשמשת לטיפול בהפרעות זיקפה אצל גברים. מדובר בגרסה גנרית של תרופת המותג הפופולרית והמוכרת – ויאגרה. מנגנון הפעולה של הקאמגרה עובד על

קרא עוד »