חיפוש

מה זה סלוט למזגן ומה החשיבות שלו?

מזגן מרכזי כבר מזמן הפך להיות הבחירה של אנשים רבים כאשר הם עוסקים בשאלה איך למזג את ביתם.

הוא משתלב בבית, לא פוגע בעיצוב, נוח לשליטה, מתאים לכל גודל של מבנה ואף משתמש בטכנולוגיה חסכונית בחשמל.

אם גם אתם בחרתם להתקין מזגן מסוג זה בביתכם, בוודאי נתקלתם במונח – סלוט למזגן או לפחות בגריל למזגן.

אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

 

נעים להכיר

אז מה זה סלוט למזגן אתם שואלים את עצמכם? לפני שנעמיק בשאלה הזאת, נחזור צעד אחד אחורה.
כאשר מתקינים במבנה מזגן מרכזי או מזגן מיני מרכזי (שבינהם אין באמת הבדל) האוויר עובר בתעלות מיוחדות בתוך התקרה לכל חדר שבו יש תריס דרכו האוויר יוצא. התריס הזה נקרא גם גריל למזגן. ישנם כמה סוגים של תריסים כאשר לכל אחד נראות אחרת ותכונות שונות.

 

למה צריך את זה?

התפקיד של הגריל במזגן, הוא לפזר את האוויר החם או הקר בצורה שווה בחדר. ללא התקנה של גריל אין לנו יכולת לשלוט על זרימת האוויר בחדר וכך נוצר מצב שבחלקים מהחדר מגיע יותר מדי מיזוג ובחלקים אחרים לא מרגישים אותו כלל.

 

תריס סלוט

תריס סלוט, הוא למעשה תריס מעוצב. הוא מגיע במגוון צבעים ועיצובים ועשוי מפלסטיק או אלומיניום. מה שמייחד את תריס הסלוט הוא, שלעומת תריסים אחרים, ניתן לכוון אותו לזריקת אוויר לכמה מקומות בחדר ולא רק לפיזור אחיד של האוויר. יתרון נוסף של תריס הסלוט הוא הגמישות במידות – ניתן להזמין אותו במגוון גדלים וכן, הוא יכול אף להגיע בצורת ריש ולהתאים לעיצוב של החלל.

 

פתחו לי פתח

בתריס סלוט ישנם שני פתחי אוויר אותם ניתן לכוון – למעלה או למטה ואף לוסת את כמות האוויר שיוצאת בכל חדר עד למצב של סגירה מוחלטת, בניגוד לתריסים אחרים בהם אין אפשרות לכוון את התריס. העובדה שבתריס סלוט יש אפשרות לכוון את זריקת האוויר, מהווה יתרון עצום למתקיני מזגן מרכזי. כך בעצם תוכלו לווסת את האוויר בכל חדר בבית ולא תאלצו להתמודד עם מריבות כאשר בחדר אחד ירצו מזגן על קור ובחדר השני יקפאו מקור.

 

שדרו יוקרה דרך המזגן

תריסי הסלוט נחשבים למעוצבים יותר ויוקרתיים יותר בהשוואה לסוגי התריסים האחרים שקיימים בשוק. עם זאת המחיר של התריס לא יקר בהרבה מהאחרים. התריס מגיע לרוב בצבעים לבן או שחור, אך אצל חלק מהספקים תוכלו גם להתאים את הצבע אישית בתוספת תשלום.

 

אל תתפשרו

אז אמנם תריס הסלוט עולה מעט יותר מגרילים אחרים למזגן מרכזי, אך היתרונות והנוחות שהוא מציע לגמרי שווים את זה. עם תריס סלוט תשיגו עיצוב ברמה גבוהה ויכולת לשלוט על זריקת האוויר בכל חדר מבלי להתפשר בין בני הבית על טמפרטורת המזגן.

טכנאי

 

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »