חיפוש

מה זה רכב תפעולי?

אנשי מקצוע רבים יכולים להפיק תועלת רבה מרכב תפעולי אמין ובטוח להובלת נוסעים, ציוד מכני וכלי עבודה בנוחות מירבית ותוך שמירה על בטיחותכם. מתאים במיוחד לגננים, אנשי תחזוקה וטכנאים העובדים בפארקים ובתי מלון, מפעלים גדולים, איזורי תפעול ועוד. במטרו מוטור תוכלו למצוא רכבים תפעוליים מן המותגים הנמכרים ביותר, לממן את רכישתם באמצעות תוכניות המימון של מטרו 4 וליהנות מעבודה יעילה ובטוחה.

 

מטרו מוטור – יבואנית הרכבים המובילה בישראל

מטרו מוטור הינה יבואנית ומפיצה של יצרניות רכבים מובילות בעולם כגון סאן יאנג, קוואסאקי וימאהה עם מגוון רחב של אופנועים ואופנועי ים, קטנועים, רכב תפעולי וקלנועיות, טרקטורונים וכלים חשמליים למטרות בילוי, תעשייה ותעבורה. באתר החברה תוכלו להתרשם מן המבחר הרחב של הרכבים השונים, לבחור מימון בתנאים נוחים באמצעות מטרו 4, לרכוש רכב תפעולי.

מה זה רכב תפעולי?

מה זה רכב תפעולי?

מטרו מייבאת ומשווקת מגוון רחב של רכבים תפעוליים שמטרתם הובלת נוסעים, ציוד לעבודה, גישה מהירה, בטוחה ונוחה לכל פינה של האתר שברשותכם לאנשי התחזוקה או צוותי הנקיון ונוחות רבה במהלך יום העבודה. הרכבים התפעוליים מתאימים לפארקים רחבי ידיים, לבתי מלון, לשדות תעופה, למפעלים גדולים, למושבים וקיבוצים, לשדות חקלאיים ומטעים, לאיזורי תפעול ומוסדות שונים כגון בתי חולים ומרכזי למידה לצורכי גינון, אבטחה ושמירה, תחזוקה, הסעת נכים בתוך המתחם ועוד.

 

הרכבים התפעוליים השונים המיובאים לישראל

חברת מטרו מוטור מתמקדת בשתי יצרניות מובילות בתחום הרכבים התפעוליים, ימאהה ומרשל, אשר הפכו במהירות רבה לרכבים פופולארים מאד בישראל לצורכי שמירה ואבטחה, נקיון ותחזוקה, פנאי ונופש ועוד. לכל יצרנית מספר דגמים הנבדלים זה מזה בגודלם, בעוצמת כוח הסוס, עבירות, מספר הנוסעים או משקל המטען להתאמה מלאה לצרכיכם, כך שאם אתם מחפשים רכב תפעולי למכירה של מרשל, אתם לגמרי במקום הנכון.

מה זה רכב תפעולי?

מטרו 4 – תנאי המימון הנוחים בישראל

מטרו מוטור מגישה לכם את מטרו 4, תוכנית בתנאי מימון נוחים כולל טרייד אין כדי שתוכלו לפתח ולקדם את העסק שלכם בנוחות ובראש שקט. את הרכבים תוכלו לקבל בפריסת תשלומים רחבה ונוחה שתקל על תזרים המזומנים ותאפשר לכם לעבוד כבר מהיום הראשון עם רכב בטוח, אמין ובעיקר נוח מאד לשיגשוג וצמיחת העסק שלכם עם הרכבים המתקדמים של ימהאה ומרשל.

 

רכבים תפעוליים – הדרך שלכם להצלחה

אם אתם אנשי מקצוע, בעלי פארק, מפעל או בית עסק הזקוק לרכב להסעת נוסעים או ציוד מקצועי, לאפשר לעובדים שלכם גישה מהירה ונוחה לכל נקודה הן בשבילים סלולים והן בשבילי עפר דוגמת מושבים וקיבוצים או שטחים פתוחים, רכב תפעולי הינו הפתרון האידיאלי בשבילכם. באמצעות תוכנית המימון של מטרו 4 והמחירים הנוחים והמשתלמים תוכלו גם אתם לרכוש רכב תפעולי חשמלי ולעבוד בנוחות ובבטיחות בראש שקט.

מה זה רכב תפעולי?

באותו נושא