חיפוש

מה חשוב לדעת על השתלות שיער בטורקיה

השתלות שיער הן פתרון פופולרי לגברים ונשים הסובלים מהתקרחות.

מכיוון שמדובר בהליך רפואי שבישראל הוא אינו זול בכלל, ישראלים רבים פונים לאלטרנטיבות אחרות כאשר המוכרת ביותר היא טורקיה.

טורקיה מציעה לישראלים מאות מרפאות אשר מבצעות את התהליך של השתלת שיער במחירים אטרקטיביים ונוחים, מה שכמובן מושך רבים אליה.

אך לפני שממהרים לקבוע תור וטיסה יש כמה דברים שחשוב לדעת לפני.

 

מה טורקיה מציעה לי

לפני שנתחיל, אם אתם עדיין לא בטוחים שאתם רוצים לבצע השתלת שיער בטורקיה, כדאי שתדעו שטורקיה מכונה ״בירת השתלות השיער״ ולא סתם. בטורקיה תוכלו למצוא מאות של מרפאות להשתלות שיער, ורבות מהן איכותיות, מקצועיות ומנוסות. כדי להפיג לכם את החששות, ריכזנו לכם את כל מה שחשוב לדעת לפני שמבצעים את ההשתלה.

 

אתם לא לבד

קודם כל, חשוב שתדעו, שישנן חברות ישראליות רבות המציעות את שירותיהן למי שמעוניין בחבילה להשתלת שיער בטורקיה. החבילה כוללת טיסה, מלון, והסעות משדה התעופה למלון ולמרפאה. אז אם אתם חוששים מבירוקרטיה, תיאום של כל הדברים או פשוט מתעצלים לעשות הכל בעצמכם, תכירו את האפשרות של חברה ישראלית שתעזור לכם בכל התהליך.

 

האם יש בסיס להשתלה

דבר נוסף שחשוב מאוד לדעת לפני שהמטוס ממריא – לא כל אחד יכול לבצע השתלת שיער. תהליך ההשתלה כולל לקיחת זקיקי שיער מאזורים בקרקפת בהם השערות חזקות יותר. לכן, אם אין לאדם שמעוניין בהשתלה אזור תרומה טוב, לא יהיה ניתן לבצע את ההשתלה.

 

מגוון אפשרויות

כמו שציינו מקודם, בטורקיה יש מאות מרפאות העוסקות בהשתלות שיער. כמובן שלכל מרפאה יש את השיטה בה היא עובדת, את הניסיון ואת ההמלצות שלה. חשוב שתדעו שיש מגוון רחב של אפשרויות ועליכם לבצע סקר שוק מעמיק ויסודי על מנת למצוא את המרפאה שמתאימה לכם. זכרו – מדובר בהליך רפואי ולכן חשוב למצוא מקום מקצועי ואמין ולא להתפתות למחירים זולים ללא הצדקה.

 

יש להישמע להוראות הרופא

לפני שתגיעו ליום ההשתלה, חשוב לדבר עם הרופא ולהבין לפרטי פרטים מה הם ההנחיות המדויקות שיש לפעול על פיהן לפני ביצוע ההשתלה. ישנם דברים שצריך להימנע מהם ותוספי תזונה שמומלץ לקחת, תבררו הכל ואל תשאירו מקום לספק. מדובר בבריאות שלכם.

 

הכל עניין של ניסיון

תתייעצו, תקראו ותחקרו. השתלות השיער בטורקיה פועלות כבר שנים רבות ואנשים רבים כבר עשו זאת לפניכם. בדקו אילו מרפאות מומלץ לביצוע התהליך, מה כדאי להביא אתכם לטיסה, ממה צריך להיזהר וכל טיפ נוסף שרק מי שכבר חווה את ההשתלה יוכל לתת לכן.

 

לכו להחזיר לעצמכם את השיער שלכם

השתלות שיער הם דרך נהדרת לכל גבר ואישה להחזיר לעצמם את השיער השופע שתמיד היה להם. טורקיה מציע לכם את התענוג הזה בחצי מחיר מהמחיר בארץ, אבל אל תשכחו לקרוא את האותיות הקטנות לפני.

איש לאחר השתלה

 

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »