חיפוש

מה יותר משתלם למכור רכב מפורק או למכור אותו בשלמותו

בעלי רכבים ישנים מחפשים פתרונות לרכב שלהם כשהוא כבר לא מציאה של ממש בעיניי לקוחות אחרים. מתי מכירה לפירוק היא כדאית ומתי היא תהיה יותר משתלמת מאשר מכירה של רכב בשלמותו? איך עושים זאת ולאן החלקים הולכים.

 

פירוק רכבים

בשנים האחרונות מגרשי פירוק רכבים הפכו לפופולריים יותר וזאת מפני סיבה פשוטה מאוד – גורמי הממשל והמסחר גרמו להצפה של השוק הרכבים הישראלי ברכבים חדשים במחירים הוגנים שמתואמים לאדם ההממוצע, בנוסף נתנו אופציות תשלום נוחות שמאפשרות עוד יותר קנייה של רכבים חדשים. לכן הביקוש לרכבים ישנים ירד מאוד ויהיה קשה למצוא לקוחות גם אם מציעים מחיר נמוך מאוד.

מה הרווח מפירוק הרכב
מכירה לפירוק רכב מתאימה ומשתלמת לרכבים שאפשר לומר עליהם שתמו זמנם – אם הם גורמים לבעליהם לבקר במוסך לעיתים קרובות מדי, פולטים גזים מזהמים, מהווים סכנה ממשית על הכביש ועוד. הרווח מפירוק הרכב הוא הקלות והביטחון שבדבר – תוכלו להיות בטוחים שתמצאו קונה רכבים לפירוק בתל אביב או בכל עיר אחרת והוא ייקח את הרכב בלי לשאול שאלות ויקנה אותו בכסף מזומן ומיידי.

 

במה כסף קונים רכב לפירוק

העלות של הרכב תשתנה על פי יצרן, דגם, שנת ייצור ומצב כללי של הרכב שמצביע על האפשרות למכור חלקים ממנו ולהרוויח עליהם או לפרק רק לברזל. העלות נעה מ 500 שקלים ועד 4,000 שקלים. כשאתם מוכרים את הרכב לפירוק אתם מרוויחים עוד כמה דברים חוץ מכסף כמו:

  • תוכלו להפטר מהרכב בלי מאמץ – מכירת רכב ועוד רכב ישן תדרוש מכם הרבה סבלנות, פרסום בכל הפלטפורמות ובעיקר תפגשו עם לקוחות מתעניינים רבים שרק ינסו להוריד את המחיר, להתמקח ולהתווכח. במכירת הרכב לפירוק תוכלו להפטר מכל זה ולהרוויח סכום שלרוב לא יהיה נמוך בהרבה מהמחיר שהייתם יכולים למכור בו.
  • שמירה על איכות הסביבה – מצד אחד זה נשמע כאילו סיימתם להשתמש ברכב ועכשיו נגרוס אותו אבל מדובר במכוניות ישנות שעומדות לקראת או מסיימות את זמנן על הכביש, פולטות יותר מדי גזים מזהמים וצורכות המון דלק.
  • תורידו גורם מסכן מהכביש – מכוניות ישנות יכולות להיות סכנה על הכביש מפני שבכל רגע משהו יכול לקרות אם במנוע או כל דבר אחר להפריע ואף לסכן את הרכבים שבסביבה.

 

איפה עושים את זה?

תוכלו למצוא מגרשי פירוק בכל עיר ואזור בו אתם נמצאים ואפילו מגרשי פירוק רכבים שמציעים שירותי גרירה לרכבים שלא יכולים לעשות את דרכם האחרונה אל המגרש. את החלקים שפועלים שיפרקו מהרכב ימכרו לחלקי חילוף והשאר יגיעו למחזור המתאים להם אם לחומרי תשתית או אומנות.

 

לסיכום,

מכירת רכב לפירוק תהיה משתלמת יותר כשאתם מבינים שאין ביקוש לרכב שלכם, מודעת "מוכרים אותי" תלוי יותר מדי זמן ובינתיים אתם מוציאים כסף ומאמץ מיותרים.

מכונית מפורקת

 

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »