חיפוש

מה כרוך באריזה ממוחשבת?

יש לכם מוצר מדהים ואתם זקוקים לייצור סיטונאי מהיר, איכותי ושגם יהיה אסתטי ונאה, אך מהר מאד אתם מבינים שהמוצר שלכם חריג בגודל שלו, בצרכי האריזה שלו והבקשה שלכם להדפיס דווקא על הצד או בזווית מסויימת נענית בשלילה. אל תתייאשו, בדיוק בשביל זה אנחנו פה. ארפיל טכנולוגיות מתמחה במציאת פתרונות עבור המוצר הייחודי שלכם בהתאמה אישית, אנחנו נלמד את הצרכים שלכם ונתכנן עבורכם פס ייצור מושלם עבור המוצר הייחודי שלכם.

 

אריזה ממוחשבת

הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לנו פתרונות הנדסיים אשר מגבירים את קצב ואיכות הייצור היומיומי ומאפשרת לכם לענות על הביקוש הרב למוצר שלכם במהירות ויעילות, במיוחד כאשר מדובר במוצר רגיש כגון תרופה או פריט מזון העלול להתקלקל אם לא אורזים אותו בזריזות ושולחים לקו האספקה. בדיוק כאן נכנסת המכונה המחליפה את האדם.

המכונות שלנו מהירות, מדוייקות, יעילות, ואף מבקרות את התוצר הסופי באמצעות חיישנים מיוחדים המוודאים כי לא נפל פגם במהלך האריזה וההדפסה של המוצר שלכם. כדי לראות אילו מוצרים פיתחנו עבור לקוחות בעלי רעיון יצירתי ומיוחד בדיוק כמו שלכם, היכנסו לאתר שלנו https://www.arpil-tech.com ותוכלו לשאוב רעיונות מה אנחנו יכולים לעשות עבור המוצר שלכם.

 

חברת ארפיל טכנולוגיות

את הניסיון הרב שלנו כמהנדסי מכונות ואלקטרוניקה השקענו בהקמת חברה ייחודית אשר מספקת לכם פתרונות גמישים, יצירתיים ובעלי מעוף על מנת להעניק לאריזה שלכם את המראה והסגנון שאתם זקוקים לו כדי לבלוט מעל המתחרים שלכם, להעניק לצרכן שלכם חוויה נוחה יותר ולתת מקום ליצירתיות ולחדשנות הטבועה בכם, אם אתם יכולים לחלום את זה, אנחנו יכולים לבנות את זה.

 

איך זה עובד?

כאשר אתם משתפים אותנו בחזון שלכם לאריזה מיוחדת ושונה מן המקובל בגודל, בצורה או בסגנון ההדפסה והדבקת מדבקות מידע לצרכן עליה, אנחנו יושבים עם המהנדסים שלנו, מתכננים ומייצרים עבורם מכונות ייצור אוטומטיות או חצי אוטומתיות אשר מסוגלות לארוז, להדביק, להדפיס, לכווץ

(בוואקום ) ועוד.  המכונות יתאימו באופן מושלם לצרכים ולרצונות שלכם כדי שתוכלו להעמיד פס ייצור מהיר ויעיל שיעמוד בקצב הביקוש למוצר שלכם ללא פשרות. ניתן גם לשלב מכונות אשר תפקידן לעשות בקרת ייצור באמצעות חיישנים מיוחדים כדי לוודא שלא נופלים פגמים במהלך הייצור.

 

לסיכום

יש לכם רעיון או צורך במוצר הארוז באריזה ייחודית, שונה מן המקובל או בעלת צרכים שונים, וקיבלתם דחיות מפסי ייצור שונים בטענה שהמכונות שלהם אינן מתאימות? בדיוק בשביל זה אנחנו פה, בארפיל טכנולוגיות אנו נקשיב לרעיון שלכם, נתכנן וניצור עבורכם מכונות אריזה, הדבקה, הדפסה או כל דבר אחר שתבקשו מאיתנו על מנת לבנות לכם פס ייצור יעיל, מהיר ובעיקר מותאם אישית לצרכים ולרצונות שלכם כדי שהמוצר שלכם יהיה ארוז בצורה מושלמת.

קרטונים

 

באותו נושא
איש צילום
חצובות לצלמים מקצועיים

זקוקים לחצובה מקצועית? בפוטו נגבה תוכלו לרכוש חצובות מקצועיות מבית סומיטה האיכותיות לצילומים מרהיבים. באתר החנות תוכלו למצוא חצובות במספר דגמים לבחירתכם, לקנות במקום או

קרא עוד »
חדר
6 פריטי חובה לכל משרד

גם בעידן המודרני, ציוד משרדי הינו נצרך ושימושי למדי. למעשה, דווקא בעת המודרנית, משרד לא יוכל להתנהל ללא המעטפת הטכנית הנדרשת. ישנו ציוד משרדי אשר

קרא עוד »
בית פרטי
הכירו את קדמה סולאר

ניצול אנרגיה סולארית הינה תחום חדשני המנצל את השמש כמקור אנרגיה מתחדש לניצול עבור יצירת אנרגיה תרמית וכן להפקת חשמל. חברת קדמה סולאר מספקת ומתקינה

קרא עוד »