חיפוש

מה מותר לאכול עם גשר בשיניים?

בדרך כלל אנשים שאין להם בעיות בשיניים יתקשו מעט להבין את ההתמודדות עם גשר. במידה וגם אתם החלטתם שהגיע הזמן לטפל בשיניים ולעשות גשר, ברור שיש לא מעט שאלות שמטרידות אתכם, כמו למשל: מה מותר לאוכל עם גשר בשיניים ומאיזה מאכלים כדאי להימנע? כל התשובות לשאלות החשובות האלה במאמר שלפניכם.

 

שימו לב לשאלה האם המזון דביק

אם תיכנסו ללינק https://www.dr-tzohar.co.il תוכלו לקרוא מידע רב אודות טיפולי שיניים שונים, וביניהם גם התקנה של גשר לשיניים. בבואנו לנסות ולהבין איזה מזונות לא כדאי לאכול עם גשר, ולא משנה על איזה גשר מדובר, אנחנו רואים שכל המזונות הדביקים מאוד לא מומלצים. לדוגמה:

  • טופי
  • מספיק
  • סוכריות גומי

 

ועוד – כל אלה עלולים להיצמד לגשר ולהרוס אותו. לכן, אפילו אם אתם מאוד אוהבים את כל המזונות הדביקים, רצוי מאוד להימנע מהם כמה שרק אפשר להתרכז באופציות אחרות.

 

מוותרים על מזון קשה

באופן כללי זה נכון שרוב רופאי השיניים שאצלם תרצו להתקין גשר יגידו לכם שזה בסדר לאכול כמעט הכול, אך בפועל אנחנו רואים שהמצב קצת שונה.

לדוגמה, כאשר בוחנים לעומק את המזונות הקשים, אנחנו רואים שרצוי מאוד להימנע מהם, והסיבה לכך פשוטה: הם עלולים לשבור את הגשר. יחד עם זאת, יש הרבה מזונות קשים שרבים מאתנו אוהבים ולכן ברור מדוע האתגר הזה קשה.

לכן, אם אתם מחפשים פתרון יעיל, קחו לתשומת לבכם את האפשרות של חיתוך דק וקטן, שכן פעמים רבות זה יכול לסייע. מצד שני, יש מזונות, כמו גזר למשל, שאפילו אם תחתכו אותם מאוד דק הם עדיין עלולים להוות סכנה לגשר ולכן רצוי בכל זאת פשוט להימנע מהם עד כמה שאפשר.

 

איך שומרים על הגשר?

זה מאוד תלוי באיזה גשר בחרתם ואיך אתם מיישרים את השיניים. אם מדובר על גשר שניתן להוציא, כמובן שצריך לנקות אותו בכל יום ולשטוף במים. לעומת זאת, אם זה גשר קבוע, הניקוי היסודי יותר יוכל להיעשות ישירות אצל רופא השיניים.

מה שבטוח זה שחשוב מאוד להקפיד על ניקיון הגשר לכל אורך התקופה שהוא מותקן אצלכם על השיניים, כי להסתובב עם גשר שאינו נקי זה עלול להיות לא נעים, לא בריא ומסריח.

 

אצל איזה רופא שיניים כדאי להתקין את הגשר?

זה לא סוד שיש הרבה מאוד רופאי שיניים בישראל שאליהם תוכלו לפנות ולכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את הדברים לעומק. לא כל רופא שיניים ימליץ לכם בדיוק על אותו גשר ולא כל רופא שיניים יוכל לעשות עבודה מספיק טובה.

לכן יש טעם לבדוק גם את ההמלצות ולראות שאתם בוחרים ברופא משכמו ומעלה. שימו לב, כמובן, גם לעלויות ובחרו רופא שאצלו הטיפול לא יהיה יותר מיד יקר, כי היום הטיפולים האלה יכולים להיעשות בעלויות סבירות בהחלט.

 

בחורה עם גשר בשיניים

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »