חיפוש

מה עדיף דלתות מעץ או דלתות פולימר?

התחום של עיצוב הבית צבר תאוצה בשנים האחרונות, הן משום שהוא הפך לתחרותי וכל אחד מנסה להציג את הונו דרך בית מפואר, והן משום שאנשים נותנים דגש רב לחשיבות של המראה שלהם ושל סביבתם, מתוך הבנה שזהו גורם משפיע על חייהם.

כיוון שלעיצוב יש השפעה חזקה על חיינו, חשוב להשקיע בו ולבחור כל דבר בקפידה כשמדובר בבית שלכם, ובמיוחד כשמדובר בדלת הנכיסה שמכתיבה את הטון של המראה של כל הבית.

 

דלת עץ – היופי מעל הכל

כל אחד יסכים על כך שדלת עץ היא יפה יותר מכלל סוגי הדלתות, כולל דלתות הפולימר. דלת פולימר איננה אסתטית במיוחד, יש לה מראה לא יוקרתי ולא טבעי, ולכן אנו לא ממליצים עליה כלל. הבנו כבר בפסקה הקודמת שחשוב להשקיע עיצוב, אז אנו ממליצים לכם לחפש רק דלתות עץ. דלת עץ מעניקה מראה טבעי, כפרי, רגוע, אבל גם יוקרתי, במיוחד כשמשלבים איתה פרזול.

 

בנייה אקולוגית

משבר האקלים נמצא כאן ואנו לא יכולים להמשיך להתכחש לו יותר. בנייה אקולוגית היא אחד מהדברים שיכולים למנוע את התדרדרות המשבר הזה, לכן חשוב שתשתמשו בחומרים אקולוגים, במיוחד אם אתם בונים בית מבטון שלא משרת את האקולוגיה כלל. בנייה אקולוגית כוללת שימוש בדלתות עץ, כיוון שהן עשויות מחומר ידידותי לסביבה.

 

דלת עץ עם ציפוי אלומיניום – הפתרון המושלם

כיום יש מעט חברות שמציעות לכם את הפתרון המושלם – דלתות עץ מצופות באלומיניום. דלתות אלה נותנות מענה לכל החסרונות של דלת עץ – עמידות בפני חום או קור, עמידות בפני רטיבות, עמידות בפני טרמיטים למיניהם. אם כל אלו היו עד עכשיו חסרונות לדלת עץ, מעתה החסרונות האלה לא קיימים, כי אפשר לרכוש דלת מהסוג הזה. אם חשבתם שתצטרכו להתפשר על איכות בשבי יופי, אנחנו פה כדי לספר לכם שאתם טועים.

 

מה עדיף – דלת עץ אלומיניום או פולימר?

אז נחזור לשאלה אחרי שלמדתם שיש דלתות עץ עם ציפוי אלומיניום – והתשובה היא שוודאי שעדיף דלתות עץ! היתרונות הבודדים של דלתות פולימר שנגעו לעמידות בפני דברים שונים עתה מבוטלים לגמרי, כיוון שגם דלתות עץ עמידות לכל הדברים הללו בזכות ציפוי האלומיניום. אנו מציעים לכם לרכוש דלתות עץ עם ציפוי אלומיניום כדי להפוך את הבית שלכם לעמיד ביותר, ליפה ביותר ולמושקע ביותר.

 

לסיכום – מה הכי מתאים לכם?

דלתות הפולימר היה נפוצות ופופולריות משום שהן העניקו עמידות לדברים שדלת עץ לא עמידה בפניהם. אבל היום עם הפתרון של דלתות עץ עם ציפוי אלומיניום, לא צריך יותר לדאוג – ניתן לבחור בדלת היפה ביותר והעמידה ביותר. אנו ממליצים לכם לבחור במה שהכי מוצא חן בעיניכם ומתאים לכם, גם מבחינת היופי וגם מבחינת הנוחות. תתחדשו!

דלתות פולימר

באותו נושא
סלון מעוצב
טיפים לעיצוב פנים לסלון

עיצוב הסלון עשויה להיות מטלה מורכבת עבור אנשים רבים. שכן, אף אחד מאתנו לא למד עיצוב במהלך הלימודים בבית הספר או בתיכון. מדובר במידע שנרכש

קרא עוד »
חלון פתוח
מהו חלון באוהאוס

באוהאוס הוא סגנון אדריכלי ועיצובי המתאפיין בפשטות, קווים ישרים ונקיים. הבאוהאוס היה סגנון העיצוב השולט ברחבי העולם משנות ה- 30 ועד שנות ה – 60

קרא עוד »