חיפוש

מה עדיף מחולל חמצן נייח או נייד

מחולל חמצן הינו מכשיר אשר סופח חמצן מהסביבה, דוחס אותו ומעביר אותו למערכת הנשימה של האדם המשתמש בו. מחולל החמצן מטרתו לסייע עבור אנשים שסובלים ממחלות נשימתיות או מבעיות רפואיות שגורמות להם לקושי בנשימה. באמצעות מחולל נייד ומחולל נייח, המטופל יכול לנשום באופן תקין ובאופן זה, לחוות שגרת חיים נוחה יותר.

 

ההבדלים בין מחולל חמצן נייד ובין מחולל חמצן נייח

באופן כללי, ההבדל בין מחולל חמצן נייד ובין מחולל חמצן נייח מתבטא בעיקר בהתניידות המחולל הנייד לעומת זה הנייח. מלבד זאת, ההבדלים בין השניים באים לידי ביטוי בעוד כמה היבטים:

  • מחולל חמצן נייח יכול לפעול ע"י חיבור קבע לחשמל, בעוד במחולל חמצן נייד, דבר זה איננו נדרש.
  • במחולל חמצן נייח ניתן להשתמש רק כאשר המטופל נמצא בתוך ביתו או לחילופין, בתוך מקום סגור מסוים.
  • מחולל חמצן נייח הינו מכשיר גדול יותר ממחולל חמצן נייד, אך יחד עם זאת, ניתן להעבירו ממקום למקום בתוך הדירה בה שוהה המטופל. מחולל חמצן נייד הינו מכשיר קטן יותר ולפיכך, קל להתנייד אתו גם מחוץ לבית.
  • את המחולל הנייד ניתן לקחת לנסיעות, לעבור אתו ממקום למקום ובאופן זה, לנהל שגרת חיים תקינה וכמעט ללא הגבלה. מחולל חמצן נייחד, לעומת זאת, מוגבל ביכולת ההתניידות שלו.

 

באיזה סוג מחולל חמצן תבחרו?

מחולל חמצן נייח נחשב למכשיר אמין, אך כאמור, מגביל את המטופל בהתניידות עמו מחוץ למרחב הביתי. מחולל חמצן נייד נחשב לטוב ולאיכותי, לא פחות ממחולל חמצן נייח ולכן, לא מעט מטופלים בוחרים להשתמש בו. יחד עם זאת, במחולל חמצן נייח יש יתרון בולט שמתבטא בהזרמת חמצן, באופן קבוע, לעומת מחולל החמצן הנייד, אשר מזרים חמצן, רק כתגובה לנשימותיו של המטופל.

מסיבה זו, במצבים מסוימים, כאשר המטופל לא מסוגל לנשום בכוחות עצמו, אזי מחולל חמצן נייד איננו מתאים. אם אתם זקוקים למחולל חמצן שיכול להתנייד אתכם במהלך חופשה, במהלך טיול או בכל נסיעה מחוץ לבית, אזי כדאי שתבחרו במחולל הנייד. אולם, אם אין ביכולתכם לשאוף אוויר באופן עצמאי, ייתכן ותוכלו להשתמש רק במחולל החמצן הנייח.

יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי מחולל חמצן נייד איננו מחליף את מחולל החמצן הנייח, אלא משלים אותו, שכן, מדובר במכשיר קטן יותר ולא בהכרח ניתן לתמיד לסמוך עליו כמקור היחיד לאספקה של חמצן.

 

לסיכום

בבחירת מחולל חמצן, כדאי שתיעזרו בהמלצותיו של הרופא המטפל בכם וכמו כן, במצבכם הבריאותי ובאורח החיים שלכם. כדאי שתבצעו בדיקה של סוגי מחוללי החמצן הקיימים ותעמדו על ההבדלים שבין מחוללי החמצן הניידים ובין אלה הנייחים.

בכדי להצליח לבחור במחולל חמצן מתאים עבורכם, תוכלו גם להתייעץ עם חברות המשווקות דגמים של מחוללי חמצן ובאופן זה, להצליח לבחור במכשיר המתאים למצבכם הבריאותי וכמובן גם לתקציב שברשותכם.

מה עדיף מחולל חמצן נייח או נייד

באותו נושא
kamagra
יתרונות וחסרונות של קמאגרה

קמאגרה, תרופה פופולרית לטיפול בהפרעות זקפה, זכתה לתשומת לב משמעותית בזכות יעילותה בסיוע לגברים להשיג ולתחזק זקפה. עם זאת, כמו כל תרופה, חשוב לשקול את

קרא עוד »
עקיצות פשפשים
7 דרכי טיפול בעקיצות פשפשים

עקיצות פשפשים יכולות להיות מעצבנות ואי נוחות להפליא, ולגרום לאדמומיות, גירוד ולעיתים אפילו לנפיחות. למרות שמניעה היא האסטרטגיה הטובה ביותר למנוע עקיצות פשפשים, הן עדיין

קרא עוד »