חיפוש

מה עדיף מקלחון בנוי או בהתאמה אישית?

רבים מאתנו מגיעים לצומת בחיים בה אנו בוחרים לעצב מחדש את הבית, או לחלופין לבנות דירה או בית חדשים. במקרים אלה יש לתת את הדעת על כל חלק בבית, לחלום איך אתם רוצים שהוא יראה, לחשוב על סגנון עיצובי עבור אותו חלק ולבסוף – לבחור את המוצרים שתואמים לחלום שלכם.

אחד החללים החשובים ביותר בעיצוב הבית הוא המקלחת – זה המקום בו אנו נרגעים בסוף היום, בו אנו מטפחים את עצמינו וטוב שהוא יהיה מושקע.

 

מקלחון בהתאמה אישית – בדיוק מה שחלמתם עליו

כיוון שעולם העיצוב מת0תח ואנשים רבים מודעים לכך שעיצוב המקלחונים לא פחות חשוב מעיצוב המטבח למשל, יש מגוון סוגים של מקלחונים שתוכלו לבנות. חדר האמבטיה שלכם יכול להיות המקום זו תרגישו נחת ותתפנקו, לכן חשוב לבחור עבורו עיצוב יוקרתי שיעלה את איכות החיים שלכם. אנו ממליצים לכם לבחור עיצוב בהתאמה אישית משום שאז תוכלו לבחור בדיוק מה מתאים לחלום שלכם ולרצון שלכם מבלי להתפשר על מה שחשוב .

 

מקלחון זכוכית – עיצוב מודרני מהפנט

אנו מציעים לכם לבחור במקלחון זכוכית משום שניתן לעצב אותו על פי התאמה אישית – גימורים לבחירתכם, חלקי פרזול לבחירתכם, צורה לבחירתכם, גודל לבחירתכם וכן הלאה. בנוסף, למקלחון זכוכית יש אמירה עיצובית עוצמתית – הוא משדר יוקרה, מודרניות, מינימליות ומלאות בו זמנית, אינטימיות ועוד. מקלחון זכוכית יוצר אווירה נעימה ואסתטית במקלחת, והופך את המרחב הזה ליוקרתי ומעוצב. חשבו על ההבדל בין מקלחון זכוכית לבין וילון מקלחת ישן – אין מה להשוות.

 

השקעה קטנה – הנאה גדולה

אולי חשבתם שזה נחמד אבל לא כדאי לכם להשקיע בזה. אנו כאן כדי לספר לכם שזה לא נכון – תוכלו למצוא מגוון מקלחונים בהתאמה אישית מזכוכית במחירים זולים יותר משאר סוגי המקלחונים. כמו כן, אם יש לכם את הכסף להשקיע במה שאתם רוצים, אנו ממליצים לכם לעצב את המקלחון בהתאמה אישית משום שזה חלק חשוב בבית.

 

למה לא כדאי לכם לבחור במקלחון בנוי?

מקלחון בנוי הוא בדרך כלל מקלחון מיושן מקרמיקה שלא משדר אסתטיות, עיצוביות ויוקרה. בנוסף, מקלחון בנוי לא ניתן לבחור בהתאמה אישית לרוב כי יש צורך למקם אותו במקום מסוים בחלל החדר. וחוץ מזה – למה לא לבחור במקלחון שבדיוק רציתם ובמיקום המדויק עבורכם בחדר? בקיצור, אין סיבה לא לבחור במקלחון בהתאמה אישית.

 

לסיכום

מקלחון בהתאמה אישית הוא מקלחון שתבחרו בדיוק בעיצוב שלו, בגודל שלו ובמיקום שלו במרחב. אנו מציעים לכם לבחור בו כי כך תוכלו לממש את חלומכם לעיצוב הבית, מבלי להתפשר עליו. כמו כן, לא מדובר בהוצאה גדולה, אבל ההנאה שתקבלו מכך שווה את זה במיוחד. בנוסף, תוכלו לבחור במקלחון זכוכית על פי עיצוב אישי – מקלחון זוהר ומהפנט שהופך את החלל למודרני ויוקרתי.

מקלחות

באותו נושא
היי בוב
במהירות הקליק: יתרונות HR מודרני

בנוף העסקי המתפתח במהירות של היום, תפקידו של תחום משאבי האנוש (HR) הפך מכריע בהבטחת הצלחה ארגונית. פרקטיקות משאבי אנוש מודרניות חרגו מעבר למשימות אדמיניסטרטיביות

קרא עוד »