חיפוש

מה עושה מנעולן – ואיך לבחור את המנעולן המתאים לכם

 תחום המנעולנות עוסק במנעד רחב של אספקטים הקשורים בהתקנה ותיקון של מנעולים מסוגים שונים ולשימושים שונים.

ענף המנעולנות עבר בשנים האחרונות שינויים מהפכניים ונכנס גם הוא לעולם הדיגיטלי על ידי החדרת המנעול האלקטרוני והמנעול הביומטרי לשוק.

בישראל פעילים לא מעט מנעולנים חלקם אנשי מקצוע מדופלמים ואנשים אמינים וחלקם, כמו בכל מקצוע אחר, לא עברו הסמכה ועוסקים בתחום כחלטורה צדדית. ארגון המנעולנים בישראל שהוקם לפני מספר שנים עשה מעט סדר בענף והציב סטנדרטים מקצועיים ואישיים גבוהים במטרה להעמיד אנשי מקצוע טובים, מיומנים ואמינים, שיספקו את השירות הטוב ביותר ללקוח הישראלי.

 

מניפת השירותים אותם מספק מנעולן מוסמך

מנעולן מוסמך מספק שירותים רבים מעבר לפריצת מנעולים והתקנת מנעולים חדשים. להלן פרוט אודות תחומי הידע המקצועי שיש למנעולן שעבר הסמכה  –

פריצה לדלתות בית ורכב, תיקון מנעולים מכל הסוגים, התקנת כספות בעלות מנעולים מתוחכמים, ייצור מנעולים לבית ולרכב, ייצור מפתחות מאסטר, שחזור מפתחות, החלפת מנעול ישן במנעול חדש והתקנת מנעולים מכל הסוגים.

כמו כן, מנעולן שעבר הסמכה יחזיק תמיד "תעודת יושר" ממשטרת ישראל המעידה על כך שאין לו רישום פלילי משום סוג. מדובר בעניין מאוד חשוב מכיוון שמדובר באיש מקצוע שמורשה לשאת כלי פריצה.

 

בחירת מנעולן

לאחר שקראתם את פירוט השירותים ותחומי העיסוק של המנעולן המורשה אתם בוודאי מבינים שחשוב לבחור מנעולן שמחזיק רישיון עסק כחוק. הסיבה לכך שאני ממליץ לבחור מנעולן מורשה היא בעיקר בשל העובדה שאיש מקצוע כזה יהיה מקצוען אמיתי שהוסמך לספק את מגוון השירותים שציינתי, הוא יחזיק ”תעודת יושר" ובסבירות מאוד גבוהה ידע לטפל בכל בעיה שנתקלתם בה. מכיוון שבמקרים רבים הזמנת המנעולן מתבצעת על רקע סגירת דלת בטעות כשהמפתח אינו בידיכם ועליכם להזמין איש מקצוע שיפרוץ את הדלת עבורכם, ומכיוון שדברים כאלה יכולים לקרות בכל שעה של היום, מומלץ לחפש מנעולן שמספק שירותי חרום 24 שעות ביממה ויהיה תמיד זמין. כמו כן, אם אתם גרים בבאר שבע וננעלתם מחוץ לדלת ביתכם, הזמינו פורץ מנעולים ודלתות בבאר שבע ולא ממקום אחר כדי שיגיע אליכם במהירות האפשרית.

 

תקלה דיגיטלית

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי וכפי שציינתי בפתיח גם עולם המנעולים נכנס לעידן זה לפיכך, חשוב תמיד לוודא, אם יש לכם מנעול אלקטרוני או ביומטרי, שהמנעולן שאתם מתכוונים להזמין בעל ידע בטיפול במנעולים אלה. אם תזמינו מנעולן שהוא חבר בארגון המנעולנים בישראל, באופן די וודאי יהיה לו את הידע לספק לכם שירות גם למנעולים המתוחכמים, הדיגיטליים, מבוססי התוכנה.

 

שירות – שירות ושוב שירות

כשאתם בוחרים מנעולן, מעבר להיותו מוסמך, בעל רישיון עסק בתחום ובעל "תעודת יושר", דברו אתו מעט, שאלו שאלות טרם הגעתו וראו האם האיש סבלני ובעל תודעת שירות גבוהה. בסופו של דבר, כל איש מקצוע שאתם נדרשים לשירותיו חייב להיות שירותי, לספק לכם את כל התשובות לשאלותיכם, להיות אדיב, מנומס והגון. אל תתפשרו על אף אחת מהתכונות הללו אם ברצונכם להיות שבעי רצון בסיום העבודה. ושוב, אם אתם גרים בבאר שבע או באזור באר שבע הזמינו מנעולן אמין ומהיר בבאר שבע והדרום על מנת שתקבלו את השירות המהיר ביותר שניתן.

פריצת דלת

 

באותו נושא
שירותי SEO
יהונתן כהן הוא המפקח

בתור בעלי עסקים או מנהלי חברות, לעיתים אנחנו עלולים להרגיש שהעסק שלנו לא נמצא במקום שבו היינו רוצים לראות אותו. אחת הסיבות המרכזיות לזה היא

קרא עוד »
איש תחזוקה
3 שירותים שמציע אדריכל

  אנו רואים את השמות של האדריכלים חתומים בכניסה לבניינים ועל שלטים גדולים שמוצבים לצד מבנים בבנייה, אבל לא תמיד אנחנו מבינים מה עושה אדריכל

קרא עוד »