חיפוש

מה עושה עורך דין פלילי ואיך לבחור עורך דין פלילי טוב?

כידוע, עריכת דין הינה תחום רחב היקף שכולל תחתיו תחומים שונים. כל עורך דין בקיא בדרך כלל בתחום עיקרי והוא מלווה את לקוחותיו, כדי שאלה יקבלו את הסיוע המשפטי הדרוש להם. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפני כל דורש את עבודתו של עורך הדין הפלילי מקרוב, כדי שתוכלו לדעת במה הוא יכול לעזור לכם. הישארו אתנו ותגלו על הדרך את הטיפ שיאפשר לכם לבחור בעורך דין הפלילי הטוב ביותר שקיים בישראל.

 

תפקידי עורך הדין הפלילי

נהוג לחלק את תפקידיו של עורך הדין ל – 3 חלקים:

  • ייעוץ משפטי ראשוני
  • ייצוג מול המשטרה
  • ייצוג בבתי המשפט

 

מי שמכירים בהליך, וודאי שמו לב שהתפקידים הללו מופיעים לפי סדר כרונולוגי. בחרנו להדגיש את עובדה זו, כדי לציין שישנה חשיבות גבוהה בפנייה לעורך הדין כבר בתחילת הדרך. שכן, אנחנו, האזרחים, לא מכירים בהליך החקירה שצפוי להתבצע בשלב החשדות. עורך הדין יכול לסייע לחשוד, כדי שזה יידע איך להתנהל בחקירה שמתבצעת לא פעם על ידי חוקרים ששואפים להשיג הודאה מהחשוד. מדובר ברגעים קריטיים שמחייבים התנהלות נכונה, כדי לשמור על זכויותיו של החשוד.

 

התחומים שבהם עורך הדין עוסק

סביר להניח שצפיתם בסרטים וסדרות שעוסקים בהתנהלות של עורך דין פלילי. אם כך, אתם כנראה יודעים שתחומי ההתמחות שלו מתחלקים לפי אישומים שונים, לדוגמא:

 

  • עבירות רכוש ומרמה: גניבה, זיופים
  • עבירות מין חמורות: מעשים מגונים, הטרדה מינית, אינוס
  • עבירות אלימות: איומים, תקיפות, גרימת חבלה חמורה
  • עבירות סמים: סחר בסמים, גידול של סמים ועוד

 

עבירות אלו עשויות להוביל לעונשים כבדים מאוד. אם עברתם על אחת או יותר מהעבירות הללו, כדאי שתפנו בהקדם האפשרי אל הפליליסט – משרד עורכי דין פלילי הכי טוב בתחום שיבדוק איך ניתן לסייע לכם.

 

אפשרות אחת לבחירה בעורך דין פלילי טוב

אם אתם רוצים להגיע לעורך הדין הטוב ביותר בתחום הפלילי, עליכם להקדיש לעניין כמה דקות. שכן, תצטרכו לקרוא כתבות ופסקי דין שניתנו על ידי עורכי הדין השונים. כך יתאפשר לכם להכיר את אופן ההתנהלות של כל אחד ולהבין מיהו עורך הדין הנכון עבורכם.

 

צריכים לבחור עורך דין טוב בדחיפות? זו האפשרות עבורכם

ישנם מקרים שמצריכים בחירה מהירה בעורך דין. אם אתם רוצים להיות בטוחים שתעשו זאת על הצד הטוב ביותר, עליכם לערוך חיפוש בלשונית הביקורות של גוגל שתציג את הדירוג של העוסקים בתחום. נדגיש שעורכי דין שדורגו על ידי הגולשים ב – 4 או 5 כוכבים בפלטפורמה זו הם הטובים ביותר בתחום.

 

לסיום

לעורך דין פלילי יש תחומי עיסוק שונים. בשלב זה אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק לבחור את עורך הדין המתאים ביותר עבורכם מכל הבחינות. נאחל שתגיעו לבחירה נכונה ושיהיה בהצלחה.

איך לבחור אחד

באותו נושא
עורך דין מיסוי מקרקעין
תכנון מס עבור עסקאות נדל"ן

תכנון מס הוא היבט חיוני בעסקאות נדל"ן, המאפשר למשקיעים וליזמים לנווט בעולם הסבוך של חוקי המס ולייעל את התוצאות הכספיות שלהם. עם שיקולים רבים שיש

קרא עוד »