חיפוש

מה עושים בסדנת בישול פרטית ולמי זה מתאים?

סדנאות בישול הן הדבר הכי חם ובוקש בשנים האחרונות. אנשים מזמינים חודשים מראש לימי נישואין, ימי הולדת, יום אם, כמתנה לחברה, לבת הזוג וכו'. בישול וכל עולם האוכל הוא תחום שההתעניינות בו היא רבה לא רק בישראל, זו מגמה עולמית שרק הולכת ומתעצמת עם השנים. למה סדנאות בישול הן כל כך פופולריות? מה עושים בסנדאות בישול? למי הן מתאימות? הישארו איתנו (:

 

אוכל מחבר בין אנשים, תרבויות והגוף

אוכל הוא לא רק דבר שהכרחי לקיום שלנו ולתפקוד תקין ונכון של הגוף, אוכל הוא אומנות שלמה, קדומה, שמיליוני אנשים התעסקו בה עוד מראשית הבריאה. סדנת בישול פרטית מרכזת לתוכה את כל הכיף וההנאה שיש בהכנה של האוכל, בחיבור לחומרי הגלם, המרקמים, התרבות שממנה הוא הגיע. סדנאות בישול חוגגות את האהבה לאוכל, לחיים ולקיום!

 

מה עושים בסדנת בישול פרטית?

סדנת בישול פרטית אפשר לעשות עם כל המשפחה, עם בן\ בת הזוג, עם האחים, חברות, מסיבות רווקות וכל מפגש חברתי שרוצים להפוך לכיפי, חוויתי ובלתי נשכח. הסדנה בדרך כלל מועברת על ידי שף או טבח מיומן שמתמחה בסגנון אוכל מסוים:
איטלקי, אסייתי, ישראלי וכו' הוא ילמד וינחה אתכם איך ליצור מנות שהוא עצמו מבשל שנים ובסופו של דבר יושבים לארוחה עם כל המנות שהכנו במו ידינו. מרגש לא?

 

למי מתאים ללכת לסדנת בישול פרטית?

כמו שכבר כתבנו מקודם, אנחנו חושבים שלכולם! בני זוג, משפחה, חברים, שמענו גם על מסיבות רווקות, ימי הולדת, גיוס, יום המשפחה, יום האהבה. כל סיבה למסיבה שקיימת, אפשר לחגוג בסדנת בישול פרטית. כי מה יותר כיף מלחגוג כשמעורב אוכל שאנחנו עושים בעצמנו?

 

הרווח הוא כולו שלכם!

יש משפט מפורסם שאומר "תן לאדם דג והוא ישבע ליום אחד, למש אותו לדוג והוא ישבע לכל החייו" אז אומנם אנחנו לא לומדים לדוג בסדנאות בישול פרטיות, אבל אנחנו כן לומדים איך להתייחס לאוכל, איך ליצור מנות, איך להיות יצירתיים יותר במטבח, איך לא לפחד לנסות דברים, איך מקצוענים מבשלים\ חותכים\ נוגעים באוכל. אומנם אנחנו מקבלים כלים וליווי להכין מנה אחת – אבל אנחנו מקבלים הרבה יותר מזה לטווח הרחוק. ולא פלא שהמונים חוזרים לסיבוב שני בסדנה.

 

ומה בנוגע לילדים קטנים? גם הם נהנים מסדנאות בישול פרטיות?

ילדים אוהבים לשחק, לחקור, לגלות, להתעסק עם חומרים בידיים. סדנאות בישול מושלמות לילדים! הם כל כך נהנים ולא תאמינו איזה מרוכזים הם יכולים להיות! לא כל הפעולות שצריך לעשות חייבות להיות עם סכין או אובייקטים חדים, יש להם המון איך להשתלב ולהרגיש חלק בהכנת האוכל בסדנה. תסמכו עלינו!

 

סדנאות בישול פרטיות – חוויה לכל החיים

סדנת בישול פרטית היא ממש לא רק לאנשים שאוהבים לאכול או אוכל, הם לכל המשפחה ולכל אדם. מילדים ועד מבוגרים. כולנו אוהבים וצריכים לאכול ואיזה כיף זה לעשות את זה ביחד.

באותו נושא
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »