חיפוש

מה צריך כדי לפתוח קליניקה בארץ?

רוב הרופאים ועובדים שונים בתחומי הבריאות, ואסטטיקה שעברו הכשרה חולמים לקבל תרגול רפואי משלהם יום אחד. להלן מדריך כיצד לפתוח בהצלחה קליניקה פרטית משלכם. כשהתחלתם ללמוד, כנראה חלמתם לפתוח קליניקה מתישהו. עכשיו סיימתם את הלימודים וביססתם את עצמכם על ידי עבודה רבה בקליניקה או מתקן רפואי אחר.

החלום הזה אולי נראה כאילו הוא מתקרב מיום ליום. פתיחת מרפאה פרטית היא עבודה קשה. עם זאת, זה אחד ההישגים המתגמלים ביותר בתעשייה. אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לצאת לדרך בעצמכם, המשיכו לקרוא. אנו עוברים על כמה צעדים שתצטרכו לנקוט כדי לפתוח פרקטיקה רפואית פרטית משלכם.

 

דברים שחייבים לעשות לפני פתיחת הקליניקה החדשה שלכם

כעת נפנה לסקור מספר דברים שאתם צריכים בשביל לפתוח קליניקה בארץ :

קליניקות להשכרה

ביטוח לקליניקה

אתם חייבים לוודא שלפני שהתחלתם לעבוד בקליניקה החדשה שלכם, אתם מחזיקים בביטוח לקליניקה שמתייחס לסוג משלוח היד שלכם ולצרכים הספציפיים שנובעים מסוג הקליניקה שלכם. על הביטוח לכסות גם רשלנות רפואית ואת הביטחון שלכם של העובדים שלכם ושל הפציינטים שלכם.

 

בניית תוכנית עסקית

הצעד הראשון שלך הוא לפתח תוכנית עסקית יסודית. זה יהיה המדריך שלכם בעת הגדרת תשתית המרפאה שלכם. אתם גם צריכים את זה כדי לקבל מימון בעת הצורך. עליכם לכלול תחזית של כל ההוצאות שלכם יחד עם ההכנסות שאתם צופים במהלך שלוש השנים הראשונות.

ההוצאות שלכם צריכות להתייחס לכל דבר, החל מציוד ועד חוזה השכירות על הבניין שאתם מתגוררים בו. התוכנית העסקית שלכם צריכה גם להגדיר את שוק היעד שלכם. תצטרכו לחשוב איזה סוג של לקוחות אתם מתכננים למשוך.

קליניקות להשכרה

בחרו מיקום עבור הקליניקה שלכם

כעת תוכלו להתחיל לחפש מיקום לקליניקה החדשה שלכם. כאן החלום שלכם מתחיל להתעורר לחיים. ישנם מספר גורמים שעליכם לקחת בחשבון בעת ​​בחירת המיקום שלכם. אחד החשובים ביותר הוא מטופל היעד שלכם. למרפאה שלכם יש סיכוי טוב יותר לשגשג אם היא ממוקמת קרוב ללקוחות שלכם.

אתם צריכים גם לשקול את האסתטיקה של המשרד שלכם. מתן אווירה מזמינה חשוב מאוד ותגביר את שימור המטופלים שלכן. כמו כן, זכרו שזה המקום שבו גם אתם הולכים לבלות הרבה מזמנכם. על כן חשוב שתסוו יתר צומת לב למיקום שבו אתם בוחרים לפתוח קליניקה חדשה בארץ.

 

לסיכום

לאחר שהבנו מה נדרש על מנת לפתוח קליניקה בישראל, כל שעליכם לעשות הוא להחליט על המיקום שיתאים ביותר לתכנית העסקית שמאחורי הקליניקה שלכם.

עם אתם מעוניינים בפתרונות השכרה תוכלו לפנות למאגר הגדול ביותר בארץ של קליניקות להשכרה, המפוזרות בכל הארץ, ומתאימות לשלל פרקטיקות שונות. מרפואת שיניים ועד מכוני להסרת שיער בלייזר, תוכלו למצוא את כל סוגי הנכסים שבהם תוכלו לפתוח את הקליניקה שלכם על הצד הטוב ביותר.

קליניקות להשכרה

באותו נושא
ניתוח קטרקט
ניתוח קטרקט בלייזר

קטרקט זו מחלת עיניים נפוצה מאוד בגילאים מבוגרים. עם ההתקדמות בגיל, המנגנון השומר על כמות המים בעיניים נחלש, וכך נוצר הקטרקט הנפוץ. ישנם הליכים שונים

קרא עוד »
6 סודות מניסיונו של HR
6 סודות מניסיונו של HR

עולם משאבי האנוש (HR) גדוש באתגרים, החל מגיוס עובדים ועד ניהול קונפליקטים, שמירה על תרבות ארגונית חיובית ועוד. לאורך השנים צברתי ניסיון רב בתחום וגיליתי

קרא עוד »